Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 10 март 2021 г.

РУО-Пловдив: "Всичко е напълно законно, нищо че процедурата по назначаване на учител по философия в СУ "Св.Кл.Охридски" е яката оплескана!"

Получих твърде интересен, пък макар и общо взето напълно типов отговор от РУО-Пловдив в отговор на моя жалба във връзка с толкова любопитния начин, по който е бил назначен учител по философия в пловдивското СУ "Св.Кл.Охридски", ето го: чети, народе!



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...



Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров Преследване на времето: Изкуството на свободата. изд. A & G, 2003 г., разм. 21,5 / 14,5 см, мека подвързия, ISBN 954-8945-88-6, 280 стр, 8.00 лв... Книгата говори за "нещо", което е близко на всеки един от нас: времето. Тя се опитва да ни насочи към чисто човешкото в него, към неговата ценност за човека. Това, че времето не ни е чуждо и ни изглежда "добре познато", съвсем не означава, че го разбираме. Нашето предварително познание за времето не навлиза в неговите дълбини, а само докосва повърхността, най-бледата му външност. Съзнанието за време го приема за факт, с който трябва да се "съобразяваме", но не отива по-нататък и не се задълбочава в неговата тайна. Когато обаче ни запитат А що е време? почти нищо не можем да кажем: мълчанието е нашият отговор. Тази необичайна и изненадващо понятна философска книга "поглежда" в скритото "зад" мълчанието ни - за времетоживотасвободата.

3 коментара:

Bacho Кольо каза...

Че са те прецакали, спор нема. Ама са те прецакали елегантно - със спазване на законовите процедури.
Това, че ти обичаш да клеветиш и обиждаш е извън всяко съмнение.
Че и тоя път ще си намериш майстора в лицето на директора, при това - в съдебната зала - и това е от ясно по-ясно.
За какво ти трябва да го правиш при твоето незавидно материално положение!?

Оня ден ми каза, че те мразя.
Не те мразя.
Ти сам се мразиш.

Ангел Грънчаров каза...

Колю, не само че ме мразиш, но и злословиш по моя адрес. То е щото представите ти за истина са сбъркани както е при всеки комуноид. Като човек говори истината, в съзнанието на комуноида се надига буря на негодувание, щото душата на комуноида живее и се храни с лъжи. Истината за вас, комуноидите, е "лъжа", "клевета", "обида" и пр., а лъжата, клеветата и обидата са нещо прекрасно и са "истина". (Ето сега ти ме клеветиш и обиждаш, наричайки ме клеветник съгрешаваш спрамо истината, но съвестта ти, предполагам, е съвсем спокойна, щото просто душата ти е крива, оскотяла от злоба срещу ония личности, които ибичат истината и свободата. Значи аз, дето съм жертва на произвола, като се боря за правата си, съм "лош човек", а пък итя, дето ми тъпчат правата и се гаврят с мен, са "добри". Да ти плюя на представите, Колю. Срамота е, че си зрял уж човек, пък си с толкова извратена душа. Аз затова казвам, че комунизмът не прощава никому. Ще си платиш цялата цена. Ако не на този, на другия свят - гарантирано. Има висша справедливост, нема как да избегате от нея... Бог специално нема как да подкупите или излъжете...

Ангел Грънчаров каза...

Апропо, не си чел писмото, а се изказваш. "Спазени процедури" думаш, а в писмото пише, че процедурите са нарушени. :-) Защо си толкова субективен и пристрастен в полза на гонителите ми? Щот не ме мразиш ли? :-)