Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 12 март 2021 г.

Ако у Нашенско един ден се появят истински следовници на Апостола на свободата, как ли тогава ще требва да ги наричаме?


Пловдивчанинът Георги Пашевъ, на майтап или като подигравка, знам ли, ме нарече напоследък на няколко места "апостол на свободата", на мен това ми звучи като подигравка де, но както и да е. Снощи "у фейсо" гледам е написал следното под ето тази публикация

Георги Пашевъ: Апостола на свободата ней ли е арен псевдоним??? 

Ето що се почувствах длъжен да му река в тази връзка:

Сакън, същинско кощунство е да ме наричате така!!! Знаете кого наричат така и само той требва да се нарича така: той единствен има това право! Щото е бил обесен заради свобода. А мен все още не са ме обесиле, нали така? Мъчат се властващите да ме уморят с унижения и терор, но засега не успяват, оказах се жилав. Пък, знае ли се, все още оцелявам, щото Бог ми помага, аз без Божията помощ нямаше да оцелея до този момент - след 10 години непрекъснат терор, репресии, мъки, унижения.

Както и да е. А последователи на Левски и Ботев, ако има изобщо такива у Нашенско (аз сметам, че нема, или ако има, не ги знаем засега, не гледайте ментета-резилища кат Волный Сидеровский и Шкембе вайвода!), та значи истински последователи на Левски и на Ботев ако изобщо има или ако некога се появят, те би могло да се наричат "апостоли на свободата", но да бъде писана думата "апостол" с малка буква, щото "Апостол на свободата" знаете кого наричаме.

Моя скромна милост, ако доживея да срещна некой ден такива "апостоли на свободата", ке ги приветствам и ке се присъединя към тях. Ако ме допуснат де. Щото те пък по нашенски маниер нищо чудно да вирнат нослета и да кажат:

"Ний сме най-великите, никой нема морално право да бъде кат нас!", щот и това е възможно, е нас сичко е менте и наопаки.

Спирам, че се разприказвах. Аз съм един непоправим дърдорко, когото никой не слуша, никакъв "апостол на свободата" не съм...

Георги Пашевъ: Тогаз може и даскал по свобода. 

Ангел Грънчаров: Георги Пашевъ Не съм даскал вече. Официално и "напълно законно" бех лишен от мутренската власт от туй звание. Наричайте ме, ако обичате, просто "пазач на свободата", щот напоследък се прехранвам криво-ляво като работя кат пазач (или "охранител на свободата", знам ли, което Ви звучи по-добре, него ползувайте!)... 


Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...



Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: