Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 6 април 2021 г.

Светът се обърка тотално: моя милост участва в изборите като представител на БСП!

Моя милост участва в тези избори като представител на... БСП в секционна комисия!!! Сензационно и невероятно, но факт, както искате го тълкувайте: когато МВРО ме разпозна и веднага ме изгони като техен представител в СИК, тогава аз споделих това с един приятел, чиято майка е от БСП. В деня преди изборите се оказа, че доста представители на БСП в комисии се отказват било поради болест, било поради страх от вируса; тогава именно онази дама (или другарка) от БСП, майка на моя приятел, ми звънна и ме попита искам ли да участвам в изборите като техен представител. 

Съгласих се. И ето, бях такъв, едва сега го съобщавам. Може някой вълк в гората и да е умрял като е разбрал за това, че антикомунист като мен е участвал в изборите като представител на БСП! Нищо чудно някои дежурещи в блога ми другарки-оплювачки-комунодки да изпаднат в бясна кома като разберат това, което сега съобщавам, но какво да се прави, такъв е животът - и той, виждаме, крие всякакви изненади...

С парите, които ще ми платят за участието ми в изборите, ще опитам да си направя още един зъб, затова и участвах. 

БСП явно доста се е демократизирала, горката, щом опря до човек като мен да сложи в изборна комисия...


Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...



Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

9 коментара:

Анонимен каза...

Трябваше да учавствате с древногръцкото си облекло в комисията - така щеше да е видимо, че не сте продал принципите си, отстоявани категорично толкова години, за едно дребно заплащане...

Ангел Грънчаров каза...

Не разбрах каква е връзката можду моите принципи и древногръцкото ми облекло, което, прочее, е доста луксозно, за разлика от дрипавите дрехи на Сократ...

Анонимен каза...

"...че АНТИКОМУНИСТ като мен е участвал в изборите като представител на БСП!"

Това иди го обясни на твоите съселяни от Долна баня ;)

Ангел Грънчаров каза...

Моите съселяни от Долна баня, другарко, за разлика от Вас, не са тъпанари като Вас и всичко разбират...

Анонимен каза...

Ех, Грънчаров, Грънчаро... За няколко лева да плюнеш върху всички те си, с извинение, принципи.

Бачо Кольо каза...

Не съм изненадан.
Човещинка.
И няма да се изненадам, когато от утре започнеш да ни заливаш с обичайната си лепкава словесна слуз за морал, чест и достойнство...

Анонимен каза...

Никой не се е съмнявал, че ще се продадеш за жълти стотинки

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, недейте да говорите за "принципи" и "морал", щото като небесата чуят тез думи от Вашите мръсни усти, нищо чудно от възмущение да вземат да се срутяите ни...

Ангел Грънчаров каза...

Таваришч Колю, същото се отнася и за теб по една-единствена причина: щот вие, комунистите, немате морал.