Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 2 юни 2021 г.

А вие лично какво бихте дали за да прекарате един следобед със Сократ?

 


Какво съм публикувал на този ден преди 9 години? Ето какво:


Ангел Грънчаров

2 юни 2012 г. 
Споделено с: Публично
Публично
Бих изтъргувал цялата си технология за един следобед със Сократ.

Стив Джобс

ДОБАВКА: Заради това, че предложих училището, в което работех тогава (пловдивската ПГЕЕ "ТЕТ Ленин") да вземе като свой патрон името на току-що починалия тогава Стив Джобс, назначената от мутро-гербоваците другарка директорка (снаха на сестрата на последния мининистър-председател на Тодор Живков!) поде безмилостна война с мен, която биде увенчана с опраскването ми, с уволнението ми, с лишаването ми от преподавателски права, с остракирането ми от "образователната" система на тъй приказната страна Мутроландия! Да, другарите и другарките мутро-комунисти не прощават измяната на вожда на световната комунистическа революция, таваришчи!
Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...




Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

3 коментара:

Анонимен каза...

И какво Джобс би правил със Сократ? Със сигурност няма да си говорят заради езиковата бариера.

Анонимен каза...

Лесно е да го кажеш, когато е невъзможно да стане. :)

Ангел Грънчаров каза...

Ще си намерят преводач, другарко. Нема страшно. Проблемът е, че такива като Вас просто нема какво да си кажете със Сократ...