Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 8 юни 2021 г.

Мъчи ме въпрос: Дали сме способни да изберем за премиер човек, по-прост от Боко - или он е ненадминат и в туй отношение?!

Знаете ли, че Боко Борисов фактически, тъй да се рече, бил написАл двутомна книга с простотии? Можете да се покикотите като прегледате част от тъй пищните простотии на бившия премиер, които се намират ето тук, в предеставянето на въпросната книга, чиито автор, излиза, е самият он, нищо че зевзеците му се подиграват, че не бил прочел и една книга, а ето, сега он и книга, тъй да се рече, написА:

Излезе книга с бисерите на Бойко Борисов


Ето некои от най-хубавите простотии на бившия премиер (нали забелязахте с какво нескривано удоволствие употребявам думата "бившия"?!):

„Държавата е бедна заради пенсионерите!“

„Аз дойдох от бизнеса. По принцип всичко читаво в България работи за частния сектор, в държавния са само кратуни.”

„По-добре да го вдигаш, отколкото да ти пада.“

„Пак дойде селянчето от Банкя да изтегли каруцата.“

Така ми се иска да изглежда България – слънчогледи, жита, по средата магистрала.“

„В момента ние сме най-добре в ЕС.“

„Идвам, виждам и давам още пари.“

„Аз съм достъпен – дали е чистачка или съдийка, все тая.“

„Аз с Путин винаги съм бил в много добри отношения лични, дори когато сме се карали."

"Думите отлитат, построеното остава.”

„Аз съм джентълмен и не мога да кажа името на тази Мата Хари, дето ме е снимала с чекмеджето!“

„Аз съм прост и вие сте прости, значи, ще се разбереме!“

И т.н. - цела книга. Което е том втори от неговите избрани простотии. Възвиква логичният въпрос, който ме мъчи напоследък: Дали ний, българите, сме способни да изберем за премиер човек, по-прост от Боко - или он е ненадминат и в туй отношение?


Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...




Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: