Тия провокатори, които хвърляли това-онова срещу тях, са били нарочно пратени там лица, известни на полицията (тя тях именно затова и ги закриляше!), които заедно с нея са участвали в обща акция по окървавяването на протеста - с оглед той да спихне поради страх от репресии. Тази акция е била възложена на МВР от един-единствен човек, имащ такава власт, именно да разпорежда такива незаконни неща на полицията, той се казва Боко Методиевич Борисов, падишах на тъй приказната страна МУТРОЛАНДСКА ДЖАМАХИРИЯ. Негов пръв помощник е лицето Иван Гешев, по скандален начин изявяващо се като "главен прокурор", а всъщност е участник в Боково-Догановата организирана престъпна група. Затова цялата отговорност за побоя, за полицейското насилие над мирно протестиращите млади хора е на лицето Боко Методиевич Борисов, което, въпреки че беше три пъти (!) премиер на тъй приказната Джамахирия МУТРОЛАНДИЯ още не знае, че цялата отговорност за всичко, ставащо в тази тъжна страна се носи от ръководителя на изпълнителната власт. Тъй че е глупаво да разсъждаваме кой е виновникът за побоя и насилието на полицията. Не е Филанкишията а е, да потретя, лицето Боко Медодиевич Борисов, което още не е подведено под отговорност само защото управляващата у нас мафия си назначи свой главен прокурор, лицето Ваня (Ванушка) Гешев...
Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...
Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров Преследване на времето: Изкуството на свободата, изд. A & G, 2003 г., разм. 21,5 / 14,5 см, мека подвързия, ISBN 954-8945-88-6, 280 стр, 8.00 лв... Книгата говори за "нещо", което е близко на всеки един от нас: времето. Тя се опитва да ни насочи към чисто човешкото в него, към неговата ценност за човека. Това, че времето не ни е чуждо и ни изглежда "добре познато", съвсем не означава, че го разбираме. Нашето предварително познание за времето не навлиза в неговите дълбини, а само докосва повърхността, най-бледата му външност. Съзнанието за време го приема за факт, с който трябва да се "съобразяваме", но не отива по-нататък и не се задълбочава в неговата тайна. Когато обаче ни запитат А що е време? почти нищо не можем да кажем: мълчанието е нашият отговор. Тази необичайна и изненадващо понятна философска книга "поглежда" в скритото "зад" мълчанието ни - за времето, живота, свободата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар