Да запазим това за историята, пък нека да го имаме и като документ, свидетелство за пред съда!
— с/ъс Kiril Dimitrov.
Виж:
Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ТАЙНСТВОТО НА ЖИВОТА: Въведение в практическата философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2006 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN-13: 978-954-321-246-0, ISBN-10: 954-321-246-5, 317 стр., 10.00 лв. Авторът тръгва от простия факт, че човекът е живот, че ние сме живи и влюбени в живота същества, от което следва, че по никой начин не бива да му изневеряваме: да си мислим, че сме “нещо повече от това”, че сме “нещо повече от него”. Но човекът е и разбиращо същество, което значи, че не се задоволява с “простата даденост” на непосредствения живот, а непрекъснато търси смисъла, неговата ценност за нас самите. Оказва се, че ние живеем като че ли само затова непрекъснато да търсим себе си, което, от друга страна погледнато, означава, че постигаме себе си само когато свободно “правим” себе си, своето бъдеще, а значи и съдбата си. Пътят на живота у човека изцяло съвпада с пътуването към самия себе си, от което не можем да се откажем...
Виж:
Днешната статия във в-к СТАНДАРТ по казуса с наименуването на елитната ПГЕЕ-Пловдив на името на Стив Джобс
Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...
Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ТАЙНСТВОТО НА ЖИВОТА: Въведение в практическата философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2006 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN-13: 978-954-321-246-0, ISBN-10: 954-321-246-5, 317 стр., 10.00 лв. Авторът тръгва от простия факт, че човекът е живот, че ние сме живи и влюбени в живота същества, от което следва, че по никой начин не бива да му изневеряваме: да си мислим, че сме “нещо повече от това”, че сме “нещо повече от него”. Но човекът е и разбиращо същество, което значи, че не се задоволява с “простата даденост” на непосредствения живот, а непрекъснато търси смисъла, неговата ценност за нас самите. Оказва се, че ние живеем като че ли само затова непрекъснато да търсим себе си, което, от друга страна погледнато, означава, че постигаме себе си само когато свободно “правим” себе си, своето бъдеще, а значи и съдбата си. Пътят на живота у човека изцяло съвпада с пътуването към самия себе си, от което не можем да се откажем...
4 коментара:
Хайде да си малко по-обективен, а?
Например преувеличеният и патетичен "етап от епичната ти битка" да бъде наречен "етап от позорното ти изгонване" от българското образование. Където, наистина не е редно да се подвизават неорганизирани и недисциплинирани лица, които не желаят и не могат да спазват държавните образователни стандарти.
Добре, другарко. Ще му кажа. А Вие спазвате ли "държавните образователни стандарти"? Заради които половината от учениците стават дебилчета - таман като Вас самата?
Да, Грънчаров, винаги влизам в клас с предварително подготвен учебен план, който съответства на учебната програма на училището, която пък съответства на държавния учебен план, подписан от Министъра на образованието.
Както всяко нещо, сътворено от човек, учебните планове и програми също си имат своите недостатъци и разбира се, често се налагат разумни отклонения и корекции, в съответствие с развитието и интересите на учениците. Всичко това обаче се случва по изключение, а не като правило.
Учениците са деца и като такива се интересуват от много неща, които не са разписани в учебния план - Олимпиадата, Световното първенство по футбол и други спортове, концерти на модерни състави и певци. На това също може да се отдели известно време, но само при изрично проявен интерес от страна на учениците, а не като правило.
А ти какво правеше - влизаш с ръце в джобовете, в клас и приказваш глупости, които никъде не са разписани и от никого не са утвърдени. При това редовно и систематично, всеки ден, във всеки клас.
И после плачеш в интернет, защо са те изгонили. Ами защото си некадърен, неориентиран, неорганизиран и безотговорен, затова.
Другарко папагалке, не мога да се сравнявам с Вас, понеже живеем в различни светове, другарко. Аз подхождам към обучението на учениците творчески, щото съм свободна личност, а Вие сте папагалка, по тази причина именно и сте доста подходяща за антихуманната система на образование. Правете си сама сметка кой е некадърният, пардон, коя е некадърницата...
Публикуване на коментар