Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 20 септември 2021 г.

Аз не обичам да ме премятат и да ме баламосват, а вие обичате ли да ви баламосват?


У Нашенско който е бил във властта бива възвеличан от продажните медии дотам, че се превръща в нещо като "свещена крава", поради което започва да се чувства велик и най-вече започва да се чувства длъжен да направи партия и да стане ваш нов и най-истински оправяч; пример: главният секретар на МВР Боко, бивша мутра и бодигард на Т.Живков и на Симеончо.

Правете си изводите за другите мераклии да ви оправят, събрали мерак да ви оправят когато са били министри, генерали, когато са станали важни, докосвайки се до властта и развратени от вездесъщите продажни медии...

Дано съм този път лош пророк де, ама аз лично съм си песимист - щото не обичам да ме премятат, да ме баламосват... 

Ще се радвам много, прочее, да се окажа съвсем лош пророк! Дай Боже да се окажа съвсем лош пророк, дай Боже, ама надали...

 

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...






Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

1 коментар:

Анонимен каза...

Само ГЕРБ.