Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 30 октомври 2021 г.

На какво основание репресират свободолюбивите личности?


 

КРАТЪК МОЙ КОМЕНТАР: "... На ключови позиции в местното управление са сложени "точните" и "верните" хора на дадени политически формации. Ако се опълчваш или изразяваш мнение, пък - не дай си Боже! - и вземеш много да се бориш, започват репресиите ..." Ето защо и мен ме опраскаха, изритаха ме от работа (като учител по философия и гражданско образование!) и ме остракираха от системата - щото не само си позволих да работя съвестно и истински, но и напълно гласно казвах какво мисля, заявявах открито, че съм за реално демократизиране на образователната система, не криех своя подход, своите убеждения; и дойде заповед да ме опраскат, е, опраскаха ме; и вече 7 години ми забраняват да упражнявам професията си на учител. След като години водих дела да си върна преподавателските права, отнети ми по този чисто мутренски начин, след като печелих дълго време делата, но мутрите пак ме уволняваха, най-накрая се намери съдия от ВКС, именно Белозелков, който откликна на най-сърдечните трепети на властващите в образованието мутро-гербоваци и обяви за "напълно законен" техният произвол. Това е положението. Мутренско е правосъдието у нас, за жалост. Оттам трябва да се започне в промяната...

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...






Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

3 коментара:

Анонимен каза...

Бе точно ти "свободолюбив"... айде не, а?

Bacho Кольо каза...

За да разбереш какво е житието-битието на българите, трябваше да се кандидатираш за вице. Иначе техният живот ти беше непонятен, далечен и крайно безинтересен. Браво Моасе! Все пако по-добре късно, отколкото...

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, добре, аз не съм свободолюбив според вас, а Вие каква сте, бихте ли споделила?