Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 1 декември 2021 г.

Каква безценна идея ми се яви във връзка търсенето на средства за тъй епичния ремонт на моето чене?

Ето какво казах на един нашенец, живеещ и работещ чак в Австралия, който всеки ден ми пише в блога като неуморно пропагандира руската (путинската, имперската) "правда":

- Знаеш ли какво ми хрумва като те чета: какво ще кажеш ако ние, небезразличните граждани, напишем отворено писмо до таваришч Путин с предложение да те награди с некой руски орден за заслуги в усърдното многогодишно пропагандиране на руската правда и на руския свят? 🙂
Ако те награди, ще ти дадат и парична премия, те са щедри, имат и злато. И тогава, в замяна за услугата, която сме ти направили, ще съм ти благодарен ако ми изпратиш 200-300 долара - та да мога да си направя най-накрая ново чене, щото вече почти не мога да дъвча с амортизираното старо. (Имам и зъби за правене, за стягане, за слагане на коронки, но майната им на тях, да гният, ще ги вадя, проклети да са!)
Бъди здрав!
Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...







Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: