До проф. д-р Сашо Пенов, Министър на образованието и науката
До доц. д-р Ана Джумалиева - председател на КЗД
До г-жа Антоанета Пакова, Началник на РУО-Пловдив
До г-н Асен Василев, Председател на Комисията по допускане до конкурсите за директори към РУО-Пловдив
До инж. Борислав Стаматов, омбудсман на Пловдив
ДО МЕДИИТЕ
ВЪЗРАЖЕНИЕ ПОД ФОРМАТА НА ОТВОРЕНО ПИСМО
от Ангел Грънчаров, философ и остракиран от образователната система учител по философия и гражданско образование с многогодишен стаж, официално провъзгласен от системата за прокажен еретик и дисидент, с чисто възпитателна цел обаче кандидатствал за длъжността директор на пловдивската ПГЕЕ "ТЕТ Ленин"
Уважаеми г-н Министър на образованието и науката,
Уважаема г-жо Председател на КЗД,
Уважаема г-жо Началник на РУО-Пловдив,
Уважаеми г-н Председател на Комисията по допускане до конкурсите за директори,
Уважаеми г-н омбудсман на Пловдив,
Получих любопитно съобщение, подписано от г-н Асен Василев в качеството му на председател на Комисията по допускането, с него бях известен нещо, което аз сам прекрасно си знаех, а именно че не съм бил допуснат до участие в конкурса за директор на пловдивската ПГЕЕ "ТЕТ Ленин" - на основание на това, че не съм бил представил, видите ли, документите за проведен медицински преглед, удостоверяващ липсата на заболяванията по чл. 2 от Наредба № 4 от 2016 г. (а не Наредба № 2 от 2016 г., както погрешно е записано в подписаното от Вас съобщение!), а именно, че не страдам от следните заболявания:
1. шизофренно разстройство: изходно състояние (шизофренен дефект), резидуална шизофрения, шизофренна промяна на личността, непрекъснато протичаща шизофрения;
2. разстройства на настроението (афективни разстройства): чести тежки епизоди с психотични симптоми, алтернантно и хронично протичане;
3. психични и поведенчески разстройства, дължащи се на употреба на психоактивни вещества (злоупотреба с алкохол и психоактивни вещества с последващи когнитивни и личностови промени);
4. епилепсия - чести припадъци и промяна на личността;
5. персистиращи налудни разстройства, свързани с личностова и поведенческа промяна;
6. психични разстройства на личността и поведението, дължащи се на мозъчно заболяване;
7. разстройства на сексуалното влечение - педофилия;
8. органични психични разстройства - деменция при болестта на Алцхаймер, съдова деменция, други деменции;
9. белодробна туберкулоза с бацилоотделяне.
По този повод държа да кажа следното, което именно и съдържа есенцията на моето възражение:
1.) Многоуважаемият г-н Василев, пишейки съобщението си, очевидно не се е съобразил с моето ЗАЯВЛЕНИЕ до уважаемата г-жа Антоанета Пакова от 8 август 2022 г., в последния ден за подаване на документите, с което заявих, че съм възпрепятстван още същия ден да приложа тия документи (предложих, помолих да ги приложа на следващия ден, смятайки, че Вселената едва ли ще рухне ако се забавя само с един-единствен ден!); там съм посочил причините за това; за жалост, г-жа Пакова, първо, явно не е представила на Комисията по допускането това мое заявление, скрила го е от нея, а също така, на второ място, и сама не се е произнесла по него, не го е резолюирала, по причина именно на което аз и не внесох тези документи на следващия ден, бидейки в очакване на нейната реакция. По този начин съзирам в действието-бездействието на г-жа Пакова зъл умисъл, съзнателно целящ недопускането ми за участие в конкурса за директор на ПГЕЕ "ТЕТ Ленин" в Пловдив, което пък чудесно се синхронизира с поведението на РУО-Пловдив спрямо моя скромна милост, свеждащо се до многогодишни репресии, тормоз, до опраскването, до уволнението, до изхвърлянето ми по най-грозен мутренски начин от образователната система (в превъзходна колаборация с тъй усърдно действащата в тази посока бивша директорка на ПГЕЕ "ТЕТ Ленин" в Пловдив!), а в крайна сметка и до остракирането ми от българското образование.
2.) В принципен план оценявам изискването по въпросния чл. 2 от тази Наредба 4 от 2016 г. не само за ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ОБИДНО за кандидатите за директори (пък и за другите педагогически специалисти, именно учителите и възпитателите на младежта!), но и за КРАЙНО ДИСКРИМИНАЦИОННО; така мисля по ред причини, които тук не смятам за нужно да изреждам, обосноваването на тази ЛОГИЧЕСКА и особено пък МОРАЛНА НЕСЪСТОЯТЕЛНОСТ на въпросния член е така очевидно, че не се и налага такова обосноваване; ще си позволя тук да вметна поне това, моля, помислете малко: дали пък САМОТО БЕЗЗАВЕТНО СЛУЖЕНЕ на една доказано ретроградна, остаряла, аморална, потискаща разгръщането на творческите заложби на младите, сиреч, напълно вредна и БЕЗЧОВЕЧНА "образователна" система, което се изисква от всички тия педагогически специалисти (и особено от винаги верните на висшестоящите началства директори на училища!) не е категорично доказателство за ОЩЕ ПО-СТРАШНА ПСИХИЧЕСКА, ЛИЧНОСТНА И ЧОВЕШКА НАЙ-ВЕЧЕ НЕСЪСТОЯТЕЛНОСТ, сиреч ДЕГРАДАЦИЯ или, тъй да се рече, ЕКЗИСТЕНЦИАЛНО-ЖИТЕЙСКА ПРОВАЛЕНОСТ, отколкото такава изобщо може да се открие в страданията на болните от въпросните заболявания, изброени в горния унизителен списък, към които можем да изпитваме единствено съчувствие (понеже те никому и не вредят, а и общо взето са твърде качествени личности, те, горките, са стигнали до тези психични заболявания тъкмо защото психиката им не е издържала на издевателствата, на които са били подложени най-вече на млади години, когато са били жертви на въпросната безчовечна "образователна" и "възпитателна" система!)?!
Поставям този съдбовно важен, пък макар и крайно провокативно звучащ въпрос, щото от него зависи всичко: кой е по-"луд", кое е по-страшно, кой повече би навредил на младите: евентуално болните от тези коварни психични заболявания страдащи, но благородни общо взето хора или съзнателно служещите на една толкова безчовечна система, които, очевидно, със садистично рвение всекидневно нанасят непоправими рани в душите на младите хора, на учениците, на техните възпитаници? На горното основание смятам въпросното изискване не само за грубо дискриминационно, но и за нагло, което пък е израз на самозабравянето на абсолютно самовластващата в българското "образование" бюрократична каста или мафия - и на нейния произвол, на беззаконията, която тя си позволява в своята безпределна арогантност! Естествено е, че този тъй глупав член следва да се отмени, което призовавам да стори незабавно уважаемият г-н Министър, това, струва ми се, е изцяло в неговите прерогативи. (Между другото, прочее, такива документи следва да се изискват само от спечелилите конкурсите при назначаването им за директори, както това е и при кандидатстването за учителски места!)
3.) На основание на горното принципно възражение призовавам г-н Министъра да отмени провеждането на обявените от предишния Министър директорски конкурси, с които въпросната самовластваща образователна бюрокрация-мафия желае да увековечи господството си; без провеждането на ИСТИНСКА, КОРЕННА, СЪЩНОСТНА РЕФОРМА ИЛИ ПРОМЯНА В ТЪЙ РЕТРОГРАДНАТА, ОСТАРЯЛА, БЮРОКРАТИЧНО-КОМАНДНА, ПРОТИВОЧОВЕШКА, РЕПРЕСИВНА "ОБРАЗОВАТЕЛНА" СИСТЕМА, УБИВАЩА ТВОРЧЕСКИТЕ СПОСОБНОСТИ И ТАЛАНТИТЕ НА МЛАДИТЕ ХОРА, ЗАЩОТО ИМЕННО СЕ ОСНОВАВА НА РЕПРЕСИЯТА, НАСИЛИЕТО, СТРАХА, ТОРМОЗА, ГОСПОДСТВОТО НА БЮРОКРАТИЧНАТА МАФИЯ, не бива да се провеждат никакви конкурси, целящи, както казах, циментирането на огромните пропуквания в нея; не е този начинът, именно да се заздравява една сграда, на която предстои рухване под напора на самия живот, на времето, на съвременността и на историята; само и единствено НЕПОСРЕДСТВЕНОТО И ПРАКТИЧЕСКО РЕАЛНО ДЕМОКРАТИЗИРАНЕ, а това значи РЕАЛНО ДЕКОМУНИЗИРАНЕ И ЛИБЕРАЛИЗИРАНЕ или ПРИНЦИПНА ПРОМЯНА, ПРЕМАХВАНЕ, СЪБАРЯНЕ на въпросната противочовешка система може да създаде нужните условия за пораждането на тъй потребните за българското образование условия, които ще позволят покълването на съвършено нови, адекватни на нуждите на времето СЪВРЕМЕННИ, АДЕКВАТНИ НА НУЖДИТЕ НА ЖИВОТА, Т.Е. ЧИСТО ЧОВЕШКИ ОТНОШЕНИЯ в общностите, занимаващи се с образованието, възпитанието и личностно-духоавното формиране на младите хора на България.
Тази е моята принципна позиция, която е публично известна от много години, заради което въпросната разпищолила се тотално самовластваща "образователна" бюрокрация-мафия води с мен многогодишна безпощадна война, чиито смисъл, разбира се, е собственото й оцеляване, запазването на привилегиите и благата, от които тя се ползва (чудесни заплати, меки началнически кресла, прохладни уютни кабинети и тъй сладко хедонистично десетилетно нищонеправене!). Да, аз съм враг на този бюрократично-мафиотски произвол на тъй самоотвержените крепители на пагубното, на печалното, на катастрофалното статукво в "образованието" (аз наричам "образованието в тъй приказната страна МУТРОЛАНДИЯ "образУвание"!); като личност, философ, учител и небезразличен гражданин цял живот съм се борил против тази разгащила се тотално самодоволна бюрокрация-мафия, която, няма как, се отдаде на тъй необузданите си репресии спрямо мен - защото за нея, разбира се, ДЪРЖАВНИЯТ, НАРОДНИЯТ И НАЙ-ВЕЧЕ ИНТЕРЕСЪТ НА МЛАДИТЕ ХОРА, НА ЖЕРТВИТЕ НА МАФИОТСКО-ФАШИСТКО-КОМУНИСТИЧЕСКАТА СИСТЕМА, НЕ ЗНАЧАТ АБСОЛЮТНО НИЩО, за нея, разбира се, единствен е нейният тъй порочен користен, егоистичен, прагматичен, материалистически (финансов, естествено, та паричките винаги са най-важното, нали така?!), бих казал, интерес!
4.) Ако управляващите, ако властващите в РУО-Пловдив поне малко милееха за българското образование, за коренните и дълготрайни интереси на народа и най-вече на младежта, те тогава щяха да търсят с кандило личности като мен (и с моите убеждения, с моята решимост и воля за борба за ПРОМЯНА КЪМ ДОБРО!) и щяха да ги поставят на съответните достойни позиции (за благото, за ДУХОВНИЯ РАЗЦВЕТ на образованието, страната, народа, на младите най-вече!), но, уви, явно тяхното умствено и нравствено ниво е така ниско, че те дори не могат да осъзнаят как с поведението си се ПРОВАЛИХА РЕШИТЕЛНО на този тъй простичък и лесен ТЕСТ, КОЙТО ИМ УСТРОИХ С МОЕТО КАНДИДАТСТВАНЕ за директор на печално известната пловдивска ПГЕЕ "ТЕТ Ленин"! Да, удивително е как те не успяха да разберат дори и това, т.е. как тъпо не се ВЪЗПОЛЗВАХА ОТ ШАНСА, който им дадох - за да изкупят някои от своите стари вини, престъпления, грехове!!!
Уважаеми г-в Министър на образованието и науката, нима току-що казаното не е основание МИГНОВЕНО ДА ЗАКРИЕТЕ ТОВА ТОЛКОВА МНОГО ГОДИНИ ПАРАЗИТИРАЩО ЗМИЙСКО ГНЕЗДО? Имам предвид РУО-Пловдив, да уволните всички "работещи" в него, някои от които (примерно като уважаемия г-н Асен Василев!) блажено си съществуват на тъй топличко местенце вече Бог знае колко десетилетия! Естествено е, че властта развращава, а десетилетната власт развращава тотално!
Това исках да кажа. Мисля, че бях пределно ясен и изцяло откровен. Постъпвам така, именно честно защото добре зная, че в тази най-важна област или сфера на живота ни - образованието, възпитанието, пълноценното личностно, духовно и гражданско също така формиране на младите хора! - никакви компромиси не са допустими; и те няма как да бъдат оправдани.
Който разбирал - разбрал, на останалите не ща да помогна, тяхното положение е неспасяемо...
Но знайте, че търпението на народа ни най-вероятно не е безпределно. Или народното търпение е безпределно, тъй ли? Вие затова ли сте си така спокойни, многоуважеми дами и господа блажено властващи безчет десетилетия в РУО-Пловдив?!
Уважаеми г-н Министър на образованието и науката,
Уважаема г-жо Председател на КЗД,
Уважаеми г-н омбудсман на Пловдив,
С безкраен интерес ще следя Вашата реакция. Знайте, че сте на тези постове не за да пазите спокойствието и самодоволството на въпросната разпищолила се арогантна бюрокрация-мафия, а сте там за да служите единствено на интересите на нас, гражданите, на нас, българите, т.е. на многострадалния ни заради търпеливостта си български народ! (Написах това писмо не за друго, а за да спомогна, според силите си, за пробуждането му!)
14 август 2022 г.
С УВАЖЕНИЕ: (Подпис)
Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...
Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.
6 коментара:
Много по-вероятно е да закрият теб.
И как ще ме закрият мен ма, тъй умна другарко? :-) Я да видим кво ще измислите...
Ангел Грънчаров каза...
И как ще ме закрият мен ма, тъй умна другарко? :-) Я да видим кво ще измислите...
14.08.22 г., 9:17 ч.
Язък! Пак те прецакаха от Образователната мафия, скъпи Грънчаров. С твоите заболявания, отклонения и болни бъбреци, едва ли ще се добереш до топло местенце в ТЕТ"Ленин".
Д-р Ох Боли
Г-н Грънчаров, от посочените по-горе изисквания за директорско място в бленувания от Вас пловдивски електротехникум, на кое по-точно изискване относно здравния Ви статус Вие не отговаряте? Това живо ни вълнува, понеже смятаме да отворим подписка във Ваша защита. Долу мутренската ченгесаро-комуноидна путинска администрация в ОбразУванието!
Група възмутени граждани
Другарката дежурна оплювачка от ТЕТ Ленин пак се вдъхнови, завалийката! :-) Да доставя малко радост в клетата й душица, аз само за това живея... :-)
Здравейте,
вх.№ на подаденато от Вас възражение /по е-поща/ е 44-00-2641/16.08.22
г.
(Моля, допълнения и отговори да изпращате на официалната е-поща на КЗД -
kzd@kzd.bg, като посочвате входящия номер на инициативния документ)
Хубав ден!
Ани Николова - Регистратура КЗД
Публикуване на коментар