Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 17 септември 2022 г.

Кой за сичко е виновен: депутата Христо или...? А може ли некой да победи Боко Борисов, вождо на простите - но крадливите! - по лъжене?


А, кво каза, кой, таваришч Копейкин ли лъже по-убаво?


ТЕКСТЪТ:

Добър вечер, дами и господа!
Удобно ли е?
Един шансон за всички мои приятели
Много Ви благодаря за възможността да бъдем заедно
Ще се постарая да съм максимално кратък...
... по начина на водене

"... народния представител Христо Петров"
Ох, отвратителна история
Извинявам се предварително

Супер аматьор, между професионалисти
Всеки си намира к'вото търси
Като си тръгнал за лов на вълци
Не забравяй и отровата за мишки

Измет!

Гледай мача, вземи бира, скара
Викай подпалвача, нека изгаси пожара
Остави бедняка да си избере лихвара
Май овцата пак е влюбена в месаря
Сбъднах си мечтата, да съм на заплата
И от време на време да гепа нещо от децата ТИ
Гепа кинти, гепа гепа кинти
Аз съм мръсен, ама те са толкова чисти
Ремонтирам, яко тъпо аз рапирам
Санирам и малко скъпо асфалтирам
Тренирам с Реал Мадрид на стадиона
Добре че дъщеря ми е в Барселона
Целуни ръка на попа в оня манастир
Целуни ръката и на великия везир
Дай му два милиона да ни проектира язовир
И да пазиме етническия мир
В парламента май съм бил надрусан аз
Ка́за го абстинентният към руски газ
Момчета идва да ви разваля банкета
Сори тоя път съм без балета

Виж к'во, според мен, за всичко е виновен лично
Депутата Христо
Кай честно побърка ли се? Батко ненаяде се
Но поне наспа ли се?
Продаде се!
Виж к'во, според мен, за всичко е виновен лично
Депутата Христо
Именно, абсолютно
Мани го тоя чичко
Ей го вече 8 месеца и нищо

Измет!

Първата ми работа беше да вдигна бензина с лев
Т'ва за мене беше страшен кеф
От тоя лев, 70ст. са за мен
А 30-те ги нося лично на Асен
Знам няма как да бъда кратък
И да не спомена
Нещо мило за гласа, който лекува запек
Шефке мноо, ме кефиш с тея твоите цайси
Заклеам се при други обстоятелства сеш'се
Копейка, к'ва е твоята прогноза
Твоите хора ще си праснат ли 4-та доза?
Догодина обещавам да не те тормозя
Дай ми 20 гласа да легализирам коза
Ще си траем, красива резиденция знаем
Обичам възрожденци под наем (Даа)
Последно, кай честно монамур
Толко' ли е вкусен тоя руски шнур?
Ей бройлер, ще ти купя бойлер
Нека ти помогна, стига с тая мизерия
Т'ва е една мистерия
Как успя да го поемеш целия едновременно на дългия и на дебелия?
Мойта лесна има аерогара
Трудното е да напишеш коментара
Затова нека сам изям кафявата попара
В държавата на двамата шопара

Виж к'во, според мен, за всичко е виновен лично
Депутата Христо
Кай честно побърка ли се? Батко ненаяде се
Но поне наспа ли се?
Продаде се!
Виж к'во, според мен, за всичко е виновен лично
Депутата Христо
Именно, абсолютно
Мани го тоя чичко
Ей го вече 8 месеца и нищо!

Измет!

"Груба и просташка демонстрация"
Абсолютно съм съгласен
Нямам какво да добавя
"Това е много хубаво!"
"Тази фашистка измет!"
"... г-н Петров

Благодаря за вниманието, много благодаря. Лек ден!

ГЕРБ на власт и цените падат? Как ни лъжат с ентусиазъм и талант

Почти обидно е да се обяснява, но цената на енергоносителите не се определя нито от Бойко, нито от Кирил или Асен. Плашенето на хората е стар трик. "Счупиха държавата" тръбят спасители и обещават да я залепят с тиксо.

Лъжата и демагогията в демокрацията са един от страничните ефекти на свободата: в нецензурирания пазар на идеи винаги ще се появят и търговци-шарлатани, които ще се стремят да пробутат вкисналата си стока по един или друг начин. Понякога те успяват, а понякога не. (Прочети цялата статия)

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...







Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (с подзаглавие Кратка психологическа история на съвременна България), изд. ИЗТОК-ЗАПАД2008 г., 320 стр. Хронология и феноменология на случилото се след 1989 година, както и вникване във факторите, които определят нашата национална съдба. Книга за нашите лутания по пътищата на свободата, за раждането и пътя на младата българска демокрация, за това какви сме ние, съвременните българи, книга за пропилените ни шансове и за покрусените ни надежди. Но това е една въпреки всичко оптимистична книга, която ни казва, че от нас, гражданите, зависи всичко: ако сме мизерни духом, няма как и да не живеем в бедност. От нашите ценности зависи съществуването, живота ни. Духовната безпътица поражда историческите, пък и сегашните ни нещастия. А растежът на нашите сили - и като индивиди, и като нация - тръгва от освобождаването на съзнанията ни от ония коварни скрупули и дефекти, заради които толкова сме си патили - и за които сме платили тежка цена.

3 коментара:

ЖИВКО ЖЕЛЕВ каза...

Ех, гражданино, с песнички избори не се печелят. 2-ри октомври, гражданино, ще е един тъжен ден за българската демокрация.

Ангел Грънчаров каза...

Надеждата е в младите, таваришч мутро-песимист... Ще видиш: ще победим ний, демократите, реформаторите, ПП и ДБ заедно ще вземат властта и на разбойниците ке е спукана веке работата. Тази ли е новата опорна точка: да сеете неверие сред електората - та да помагате на боковските разбойници? Умно, ама нема да постигнете нищо. Напразни са тия напъни. Он, Боко, веке е отписан от самия живот и от историята. Боко ке се озове скоро при Бай Ставри, колкото и да му е мъчно... и с Гешев там до края на презрените си животи ке играят покер с другите затворници...

Ангел Грънчаров каза...

Влязох в жестока битка с мутро-гербовашките тролове и очаквам скоро след техните доноси да бъда блокиран; ето преди да стане това едно мое кратичко съобщенийце:
Съветвам мутро-гербовашките, копейкиновите, славчувите и прочие тролове да си намерят друго място за предизборна агитация. Тук, в блога ми, на агитационни "коментари" в интерес на мутро-гербовашката партия и на нейните партии-патерици нема да се допускат.
(Ако ми дадат некоя и друга банкнотка от ония, 500-евровите от чекмеджето, които Боко дава на тях, тогава можем да обсъдим по-внимателно въпросо... (За сичко на този свет се плаща, сиренето е с пари, лебо също, нали така, таваришчи агитатори и тролове?)
🙂