Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 11 януари 2023 г.

А вие робувате ли на комунистическата догма, че стойността на личността зависи и се определя от нейния "социално-класов" произход?

Сградата на гимназията в гр. Долна баня, в която учих от 1-ви до 11 клас (завърших средното си образование в това училище през далечната 1977 г.) 

Ето публикация, до която стигнах благодарение на тъй усърдните си оплювачи:

В името на един велик идеал

110 години от създаването на местната организация на Българската работническа социалистическа партия (тесни социалисти) в Долна баня

Иван ВАСИЛЕВ

С гордо вдигната глава социалистите от Долна баня отбелязват 110 години от създаването на местната организация на Българската работническа социалистическа партия (тесни социалисти) и с дълбока признателност си спомнят за своите предшественици, отдали живота си на един велик идеал.
Изминали са 15 години от Бузлуджанския учредителен конгрес и словото, и идеите на Димитър Благоев и Георги Кирков се разпространяват из цяла България. В днешна Софийска област вече работят партийните организации в градовете Ботевград (създадена 1894 г.), Самоков (създадена 1899 г.) и Етрополе (създадена 1902 г.). Долнабанската организация на БРСДП (т.с.) е четвъртата поред и едновременно първата в селата на областта. С уважение и преклонение се помнят имената на първите: Александър Керамидаров, Буко Аврамов Леви, Владимир Георгиев Грънчаров, Георги Йосифов Клисуров, Илия Дебелянов, Коста Иванов Широкодолски и Стефан Аврамов, както и на лидера на партията в Самоковска околия Борис Хаджисотиров, завършил право в Лозана - Швейцария, народен представител. ...

КРАТЪК МОЙ КОМЕНТАР: Моите оплювачи, вдъхновявани от лицето Георги Пашев, превърнаха страницата в моя подкрепа във фейсбук в нещо като руски нужник, като огромно езеро от фекалии (виж: В подкрепа на Ангел Грънчаров). Както и да е, нека да плюят както си искат, интересното е че не се усещат, че така плюят не върху мен, а себе си по-скоро плюят и се излагат, показват колко струват и пр. Водейки безогледна война с мен, въпросните нещастници повтарят като в захлас, че най-компрометиращото моята скромна особа било обстоятелството, че моят дядо, бащата на на моя баща, е бил някога един от основателите на БРСДП (т.с.) в родното ми място, именно Долна баня, Софийско. Те изровиха горното доказателство за този "най-силен" компромат, който на мен пък ми звучи съвсем тъпо. Това, че дядо ми (когото няма как да ми е оказал непосредствено влияние понеже е починал преди аз да се родя!) е бил комунист, съвсем не е основание да се смята, че аз съм, така да се каже, с "комунистически корен", още повече пък съвсем не ме задължава с нещо, примерно аз също като дядо си да бъда комунист. Но е интересното, че тези оплювачи не се усещат, че по този начин, като веят това продрано компроматно знаме, сами себе си изобличават, че робуват на комунистическата догма за това, че "социално-класовият произход" на човека бил, видите ли, най-главен фактор за неговото формиране. Навремето комунистите преследваха и репресираха много хора само затова, че техни близки, дядовци и баби, били "буржоа", "фашисти", "капиталисти-изедници", сега пък въпросните доморасли и немислещи "антикомунисти", с извинение, смятат, че могат с нещо да навредят или да уязвят хора като мен, които, видите ли, били имали "лош", "компрометиращ" или "неправилен" произход, били имали в рода си комунисти и пр. Това са глупости, естествено, а най-голям фен на този род глупости е, естествено, "великият и най-авторитетен антикомунист" Георги Жеков, който, моля ви се, въпросните горещи фенове (те са, прочее, двамина най-много!) на лицето Пашев, били вербували за целите на войната си с моя скромна милост, стигнало се дотам, че въпросният Жеков (който, знайно е, се е самообявил за завеждащ службата, която издава удостоверения за това кой е комунист и кой е автикомунист!) бил, моля ви се, направил разгромен... филм за "народния изедник Грънчаров", който скоро щял да бъде излъчен, та да моя милост, видите ли, да бъдела натикана в "миша дупка" и да бъдела принудена най-сетне да млъкне! :-) Глупости колкото щеш, разбира се, но нека да има и известно веселие в този наш шибан живот, нали така? Сюблимното е това, че като един от най-лютите мои врагове се е самообявил някой си Георги Ангелов, който, видите ли, бил имал в рода си дядо, репресиран от комунистите и пр., този същият сега е именно горещ привърженик на гореупомената комунистическа догма, без да се усети, че така петни паметта на своя дядо. (Става дума за многоучения петдипломник, с когото имах честта да ви запозная преди време като взех от него специфично интервю!) Толкова от мен засега, бъдете здрави и се отдавайте на веселието, щото глупостта все пак е доста забавна, нали така?


Георги Пашевъ, вожд на активните борци против фашизма, капитализма, марксизма и... "менте-философа" Грънчаров, както забелязвате напоследък си е пуснал... ленинска козя брадица!

ДОБАВКА: Откривам тази заран още нещо (като написах името на дядо си в търсачката!), ето, порадвайте се:

ПИСМО НА НЕСПЯЩИТЕ СТУДЕНТИ ОТ СОФИЙСКИЯ УНИВЕРСИТЕТ „СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ”

... Ранобудната реторика включва понятия като „гражданско общество, гражданска активност, отговорност, работещи институции, морал, пренаписване на обществения договор, правова държава, свобода, апатия и прочие”. Но нашите смели „априлци” едва ли схващат същността и сложността на тези понятия в контекста на съвременната национална демократична държава. Национална? А вие да видяхте някъде в ранобудните декларации досега да се говори за нация? А защо „умните” и красивите излязоха с декларация, в която оповестяват своята визия за образованието повече от две седмици след началото на тяхната окупация? Декларацията им звучи много възторжено и авторитетно, но същевременно се забелязва как Ранобудните са взаимствали страшно много идеи, които прокарват в нея, от книги на блогъра-философ Александър Грънчаров. Явно когато трябва да се измисли нещо различно от искане за оставка, умствените и творчески способности на Ранобудните студени си подават оставката, ако въобще някога са били на власт. А същият г-н Грънчаров учи по време на соца в СССР (привилегийка си е). Същевременно, има някои противоречия в негови твърдения за самия него. В една негова публикация („Защо мразя комунизма”), г-н Грънчаров казва че „това е и тема на моя род, в който поколения на ред и особено днес всички сме принципни антикомунисти, традиционно подкрепящи автентичните антикомунистически и десни партии - преди СДС, а сега ДСБ”. Същевременно, същият г-н Грънчаров никъде не отрича, че неговият дядо, Владимир Грънчаров, е основател на комунистическата партия в Долна баня. Дори напротив, философът споменава в едни коментар в неговия блог, че дядо му „е бил комунист от изчезналия род на комунистите-идеалисти”. Идентичността на този човек и преписването на неговите тези за образованието от Ранобудните студенти, са метафора на българския Преход. Ако ни разбирате. ...

И един-два коментара по този повод, публикуван на друго място:

Йордан Тренков каза...

Боже, колко злобни хора ражда майка България?! Човекът е написал десетки книги и вместо да дискутирате тезите му по същество, се занимавате с дядо му, дали е било Ленинград или Петербург. И го критикувате от болшевишки позиции, че е станал свободен човек. А ви сте си останали в блатото на посредствеността.
Че и аз съм учил в ВМЕИ "Ленин". Е, без комунистите нямаше да уча ли? Че и моята сестра, да почива в мир, завърши висше библиографско образование в Ленинград през 1965. Това не и пречеше да бъде убеден антикомунист. Че и баща ми, мир на праха му, завършил Американския колеж с две западни образования, доктор по право, легационен секретар във Външно министерство, след Преврата на 9-ти работеше в Народна библиотека и заедно с Тодор Балан, Никола Михов и големия комунист Тодор Боров, са създателите на българската библиография и библиотечно дело. Ценяха го в СССР много. Издаваха му книгите на руски. Единствената страна, в която беше пуснат да отиде, беше СССР (беше обявен за американски шпионин с 10-сантиметрово досие). И той ли да се срамува, че е бил в СССР.
Ето заради такива като вас, България няма личности. Всичко убивате, преди физически, после психически, днес плоюете тези, които са истинските патриоти. А за вас, патриотизъм означава вечна любов към една чужда страна, днес РФ.

Петко Панамски: Здравейте на всички, за съжаление не прочетох нито един поздрав в коментарите до тук! Това е форум, онлайн да, но е вид комуникация и мисля, че възпитаните, добри хора е редно да поздравят. Това важи за всички включително за г-н. Ангел Грънчаров.
По същество: Аз не съм философ, нито много начетен, нормален съпруг и татко, който се опитва честно да си гледа семейството. От краткия ми житейски опит съм научил, че нищо крайно не е полезно, а повечето коментари тук включително и на автора са доста крайни.
Аз бил ученик на г-н. Грънчаров в ПГЕЕ Пловдив и мога да кажа само добри неща за него, но най-основното за което съм му благодарен е, че той те кара да мислиш, сам и ако имаш нужда помага. Малко хора, а какво остава учители в България те карат да мислиш.

Само искам да помоля всички, не бъдете крайни, няма нужда да обяснявам до какво води това, Вие философите знаете по-добре от мен.

И накрая ще напиша, че не искам отговор на моя коментар, просто исках да изкажа мнение!
Българите сме добър народ, просто сме се загубили преди много време!

Анонимен каза:

Здравейте, г-н Грънчаров,


Благодаря на Бог, че има такива умни и интелигентни българи, които ме правят горда, че съм българка, карат ме да не се срамувам от България.

А колкото за злобните и отвратителни комуняги, опитващи се да Ви дискредитират, то те ще си останат винаги такива - наследници на озверелите креминалисти, излезли от затворите праз 1944 г., крали, клали и хвърляли на свинете българската интелигенция, подобно на психично болния си патрон др. Ленин. Те и котилото им умеят само това - да убиват невинни хора, да взривяват черкви пълни с деца, жени и цивилни граждани, да крадат чужди имоти и българската държава, да обират банките, защото те са си пладнешки разбойници и нищо повече. Всичките им богатства сега са на базата на хаидутлъка им. "Големите бизнесмени" - обирници, крадци, плячкочаджии и паразити. Така че тяхното хулене и празнодумие не струва и калпава пара.

Г-н Грънчаров, бъдете здрав и Бог да Ви закриля!

Мария


ДОБАВКА:



ПОДКРЕПА: Become a Patron!


Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...



Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

62 коментара:

Анонимен каза...

Парадоксално! Колкото по-скучен става Грънчаров, толкова повече натрупва отрицателна енергия всеки негов пост в Interet. Неизменните теми в неговия отчайващо скучен блог:
- Участта на Баба Марийка;
- Снимки на паница с манджата, която яде;
- Препоръки и оплаквания за здравето му;
- Просия за пари;
- Реклама на книги и статии, които е сътворил;
- Лични писма до всички възможни инстанции у нас и по света с гняв и хленч;
- Ежедневни кавги с посетители, които се осмелили да му противоречат;
- Обстоятелствени словесни "чаршафи", където напомня, че е философ-психолог, а никой не го ебава за слива, както гласи старият пловдивски лаф;
- Снимки с домашния му котарак и Грънчаров в леглото, болен, с температура;
- Самохвалства колко велик е като писател и как, като писател, може да бърка както си иска Българския книжовен правопис;
- Напомняне, че Образователната система у нас е в трагично състояние, именно защото са го прогонили от всички възможни учебни заведения в България;
- Възхвала на политическия труп Иван Костов;
- Напомняне, че е антикомунист, демократ, защитник на свободата и европейските духовни ценности;
- Закани, че ще стъжни живота на всички нещастници и комуноиди, които не са склонни да го оценят;
- Пермаментно напомняне, че е опраскан, но щастлив беден чешит, който обаче е горд с духовното си богатство на типичен негодник;
- Закани, че още малко му остава да живее, но сега е златната му възраст да сътвори чудеса на философската мисъл и психология.
- Снимки от бита му на нощен пазач: как коси трева, как храни кучето Професор, как виси като сопол пред оградата на пловдивския електротехникум, как води беседа със случайни минувачи, докато стачкува (кеси) под прозорците на пловдивския Регионален инспекторат по образование на столче пред камерката си насред площад Джумаята;
- Подробен преразказ на онова, което казал-рекъл на някой местен чиновник, само че във версия, която го изкарва "велик борец за световно щастие и демокрация".
С все по-голям кеф чета за гърчовете му с претенции и заяждания на навлек в столицата на културата Пловдив. Рядък, но пък показателен случай на клинична форма на омраза.
Георги К. Бояджиев

Ангел Грънчаров каза...

Като е скучен блога ми, таваришч поклоннико на таваришчите Путин, Сидеровский, Копейкин защо тогава влизаш в него? :-) Иди чети тъй силните послания на любимите ти таваришчи Путин, Сидеровский и Капейкин? :-)

Анонимен каза...

Грънчаров набеждава, че съм бил и тролски профил. Това ми довежда до увреда на доброто име и здравето. За увреденото здраве ще приложа към исковата молба съответните доказателства за закупени лечебни пластири, които съм се принудил да си лепя от стреса, който той ми е причинил месеци наред. Набеждаването е тежко престъпление освен по закон и по морал.

Georges Pasche

Ангел Грънчаров каза...

Ти самият няма как да си тролски профил, ти си си ти, а профилът е нещо друго, различно от теб. :-) Не нада да страдаш чак толкова. Докажи ми, че не ти пишеш тия простотии и аз веднага ще ти се извиня, ще си взема думите назад. И душевните ти страдания ще изчезнат. Ти, прочее, не страдаше ли по други причини преди да почнеш войната с мен? :-) Не ползваше ли лечебните пластири доста време преди това? :-) Не пишеше ли всеки ден че страдаш от безсексие и от други разни екзитенциални проблеми? Или това не си бил ти, а това е бил некой друг тролски профил, немащ нищо общо с теб? За мастурбирането кой профил пишеше, твой или на некой друг човек? Питам само... Народът иска да знае дали неговият бъдещ оправяч наистина е напълно достоен, пък макар и страдащ човек, за какъвто се представяш...

Анонимен каза...

За причинените ми морални и здравни щети ще поискам максималната сума, която се иска в практиката.

Georges Pasche

Ангел Грънчаров каза...

Georges Pasche Аз ли отговарям за твоя морал и за твоето здраве? 🙂 Не съм ти доктор, нито пък психиатър. 🙂 Имам чувството, че си се объркАл нещо, както обикновено. Апропо, поздравявам те, че проговори с мен, започнатия дебат ще го продължим в съда ако толкова държиш да се прочуеш сред съдиите. 🙂 Аз също съм подготвил чудесна тъжба с моите адвокати...

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ, скоро ще се видим в съда и там ще отговаряш за всичката кал, която си хвърлял по мен последните месеци. Сега даже ме набеждаваш, че съм някакъв си тролски профил. Ще поискам техническа експертиза от прокуратурата.

Georges Pasche

Анонимен каза...

Срамота е да се набеждава, но освен това е и незаконно. Има и членове по наказателния кодекс. Мога да ги изчета и в предаване.

Georges Pasche

Ангел Грънчаров каза...

Аз питам, задавам въпрос, не набеждавам и нищо не твърдя. :-) Напразно се палиш толкова. Разбира се, прави каквото искаш, но оня, който сериозно иска да направи нещо, не тръби предварително че ще го прави като теб, а просто го прави. Имам чувството, че дърдориш само за да плашиш гаргите. Объркал си се, аз не съм плашлива гарга, макар че нищо чудно вече и така да си ме нарекъл некъде. Ти си по обидите и набеждаванията. Попитай адвоката си какво ти се полага като системно обиждаш друг човек както ти скимне...

Анонимен каза...

Само извинение няма да е достатъчно за цялото страдание, което ми е било причинено. Реално, аз от това страдание съм загубил пари и възможности за допълнителна работа, поради намалена работоспособност в следствие от страданието.

Georges Pasche

Ангел Грънчаров каза...

Georges Pasche Какви страдания? Гледам, демонстрираш твърде бодро и бойко настроение, сам вчера ме заплаши, че войната ще бъде безпощадна и пр. Страдалците се държат по друг начин. Направи справка как се държат наистина страдащите и несправедливо обидените хора. Ти обаче не се държиш така, ами се държиш като агресивен обидчик, който сипе плювни сякаш срещу него не е човек, ами някакво животно примерно (с животните човеците не постъпваме така, както ти се държиш с мен - и то по чисто политически причини и понеже не се кланям на твоя творчески гений!) 🙂

Ангел Грънчаров каза...

Georges Pasche СтанАл си много диалогичен напоследък. Уж те беше гнус да говориш с мен, а се разприказва изведнъж. 🙂 Нема лошо де. Напротив! Тия дни ще си поговорим хубаво в присъствието на омбудсмана, на ректора, на шефа на Комисията по етика в ПУ и на шефката на катедрата ти, вече имам обещание за това. Тъй че тук не се хаби да пишеш толкова. Пази си силите за дискусията ни там...

Ангел Грънчаров каза...

Можеше да не занимаваме разните твои академични началства с нашите проблеми, но ти избра тоя подход: дискусията помежду ни да протече пред тях. Аз съм свободолюбив човек и само уважих избора ти...

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ, за тази твоя клевета, която си изпратил там, ще има отделно дело вероятно.

Georges Pasche

Ангел Грънчаров каза...

Georges Pasche Кое по-точно е клевета, че не те разбрах? 🙂 Би ли опитал да дефинираш кое си възприел като "клевета"? Щот да си приказва човек ан гро е хубаво, ама не чак толкоз колкото ти се чини...

Анонимен каза...

Понеже все пак съм диалогичен, адвокатът ми ще ти се обади с предложение за извънсъдебно споразумение.

Georges Pasche

Анонимен каза...

А пък за клеветите, с които е било оклеветено доброто ми име, изпратени до шефовете ми в ПУ, сега обсъждаме с адвоката дали да бъде в отделно дело или в същото.

Georges Pasche

Анонимен каза...

Първата поръчка на лечебните пластири, която направих, беше след душевното страдание, което ти ми причини, оплювайки мен и идеята ми по телевизията и то в деня, в който аз ти върших услуга и те замествах в твоето предаване. Това лесно може да се докаже.

Georges Pasche

Анонимен каза...

А техническата експертиза, назначена от съда, ще покаже дали аз стоя зад тролския профил, така споменат в това набеждаване, или не.

С теб ще говоря вече само през моят адвокат. Скоро ще се срещнеш с него.

Georges Pasche

Ангел Грънчаров каза...

Georges Pasche Извинявай, не разбрах, ако обичаш, уточни: ти заради това, че не бях забравил обещанието ти да помогнеш да сложим прозорец на горката баба Марийка и ти го припомних ли се притесни душевно толкова силно, че се наложи мигновено да си поръчаш първата бройка лечебни пластири ЗА ОТСЛАБВАНЕ? 🙂 Или за нещо друго, казано ет мен, си се притеснил толкова, че си решил непременно да отслабнеш с помощта на тия вълшебни пластири, за които, ако не ме лъже паметта, проведе една рекламна кампания, обяснявайки на всичко живо колко са добри и ефикасни? 🙂

Анонимен каза...

Georgi Jekov докъде стигнаха делата ти с другарката Горчева?

Георги Ангелов

Анонимен каза...

Верно, забравих за този епизод на Горчева с Жеков.

Georges Pasche

Анонимен каза...

Georges Pasche ВЕРОЯТНО И ТЯ ЩЕ БЪДЕ ОСЪДЕНА КАТО КЛЕВЕТНИЦАТА ГЕРГАН НИКЛЕНОВ.

Агенция Кресчендо

Ангел Грънчаров каза...

Агенция Кресчендо Би ли уточнил кой си, че лицето Георги Пашев много страда като го попитах дали ти не си той? 🙂 Бъди човек, намали малко страданията му, кажи кой си и защо така грозно си ме намразил, че заради тия неоснователни страдания по твоя вина лечебните пластири за отслябване на Пашев нищо чудно да доведат до обратен ефект, а именно до надебеляване... 🙁

Ангел Грънчаров каза...

Georges Pasche Аз не съм те набедил като съм те запитал нещо. Ако бях казал "Пашев е Кресчендо", щеше да е набеждаване, но въпросът "Пашев, ти да не си Кресчендо?" съдиите не го приемат за положително твърдение, за утвърдително твърдение. Това го знае всеки първокурсник във факултета по право щото е много близко до ума. Вервам, и твоя адвокат ще ти каже същото. Да питаме е разрешено всичко. Особено в писмен вид след като няма интонация, която да засили утвърждаващия подтекст... Понеже повече от 30 години съм преподавал предмета философия на правото, пък и имам учебник по този предмет, та затова ги чаткам тия неща... 🙂

Ангел Грънчаров каза...

Георги Ангелов Нима получавате удоволствие като гледате такива простотии, драги ми многоучени петдипломнико? 🙂 Гледам, че имате богата колекция от такива изображения? 🙂 Защо ли? 🙁

Анонимен каза...

Ангел Грънчаров ти всяка сутрин ни даваш пребогат материал за WC "размисъл". А пък и не знам, кой изпита по-голямо удоволствие, ти или Бялчо, докато го гледаше и снимаше?

Георги Ангелов

Ангел Грънчаров каза...

Георги Ангелов Ти като погледнеш мой текст или видео все лайн@, пардон, екскременти ли ти се привиждат? Нима халюцинираш толкова устойчиво? Това, човече, е опасно. Вземи некакви мерки... тази БЕЗПРИЧИННА омраза към мен видя ли докъде те доведе?

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ , в коментарът ти има набеждаване и заплаха. За тези неща ще говориш с адвоката ми.

Georges Pasche

Ангел Грънчаров каза...

Georges Pasche Така ти се чини на теб, но то може да не е така. 🙂 Който умее да прави разлика между мнение и истина, такъв човек е направил първата крачка към интелигентността - и се е отървал от манията, че си знае всичко дори и без да мисли... В часовете по философия някога спеше ли, та ми се налага сега аз да те уча на толкова елементарни неща?

Анонимен каза...

Пашев не сложи прозорец на бабата и парите ги даде за пластири.

Анонимен каза...

😃

трябва някой да ви уговори среща и да ви помири на живо

ясно, че иначе няма да се помирите

а според мен няма за какво толкова да сте скарани

Павел

Ангел Грънчаров каза...

На мен устата ми се изприщи и мазоли по върховете на пръстите ми се образуваха да говоря и да пиша предложения за разговор или дискусия с Пашев и то публична, щото доста народ вече знае за крамолата. Защо не предложиш на Пашев днес да ме покани в предаването, да решим веднъж завинаги всички въпроси и да му олекне най-после на сърцето?

Анонимен каза...

той днес няма да е на живо, бил зает

Анонимен каза...

аз имам едно наблюдение, че някои хора като се карат в интернет пространството, после като се срещнат на живо им е неудобно да си изрекат всичките тия глупости очи в очи и някак си се държат добронамерено и се помиряват

мисля че една жива среща между вас ще успокои нещата

Ангел Грънчаров каза...

Разбира се, че е така. Съгласен съм. Но Пашев мисли иначе. Страх го е да поспорим наживо. Бяга от разговор на живо и публично. Ако днес не може да е на живо в предаването си, то нека утре да дойде в моето? Предложи му го. Нали много бил страдал, като страда, да дойде, да решим всички въпроси и да престанат страданията му...

Анонимен каза...

е, вие може да се срещнете двамата и извън ефир

и просто да си поговорите

ако го е страх на дебат, който се излъчва

аз снощи говорих с него и той обеща че спира да публикува каквото и да е срещу вас.

обаче тази сутрин се събуждам, и виждам че пак са започнали разправиите, понеже пък вие сте пуснал публикация в блога

и така.

Анонимен каза...


може, но...ако се отправи покана с призив - ела да се разберем

той ще откаже

примерно може да се постави тема за швейцарския модел

Анонимен каза...


Да, може разговорът ни да не е в студиото, може да е на друго място, но той държи да е в съдебната зала, където е най-неподходящото място щото ще ни се смеят не само съдиите, но и котките около съдебната палата...

Ангел Грънчаров каза...

Да, може разговорът ни да не е в студиото, може да е на друго място, но той държи да е в съдебната зала, където е най-неподходящото място щото ще ни се смеят не само съдиите, но и котките около съдебната палата...

Анонимен каза...


и той да бъде поканен да се изкаже по тази тема

дискусия за швейцарската демокрация

поканете го като най-компетентен по темата

Анонимен каза...

уточнете, че го каните в качеството му на експерт по тези въпроси

и няма да дискутирате в предаването личните си отношения

Ангел Грънчаров каза...

Е, не става така. Хората не са говеда. Знаят, че той ме плюе от месеци наред. Докато всичко не се изчисти и отношенията не се поставят на чиста основа, не можем да говорим по никакви други теми...

Анонимен каза...

той само така би се съгласил да дойде, а вече като проведете една жива среща, мисля че нещата ще се нормализират

Ангел Грънчаров каза...

Не, на мен не ми е приятно да говоря с човек, който толкова ме е плюл. Аз не съм някаква курва...

Ангел Грънчаров каза...

Това е положението. Пашев не е дете. Трябва да се откаже от някои свои инфантилни табиети... И това е за негово добро. Аз съм учител и възпитател и това правя цял живот: помагам на хората да станат стойностни личности...

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ , в правото няма такова понятие "мнение", а има конкретни членове и алинеи. Явно правната ти култура е нулева и ще се наложи да се обогати. Както и да е, това не е моя работа, а на адвоката ми. За какво му плащам хонорар...

Georges Pasche

Ангел Грънчаров каза...

Georges Pasche Говориш по своя си обичай врели-некипели. Без да разбираш бъкел от право. Повече от 30 години, казах ти, преподавам философия на правото. На теб може да ти се чини, че слънчевото греене ти уврежда мозъка и да поискаш да съдиш... Господ, че е сложил това светило на небето. Но това са глупости.

Анонимен каза...

Не знам и аз вече...

а си мисля, че Пашев не е лош човек по принцип. Ние сме говорили много с него. Сега той си има някакви лични семейни проблеми и т.н.

и на моменти го избива на някаква агресия

Ангел Грънчаров каза...

Там е работата, че нсе сте диалогични и не вниквате в чуждото, в различното разбиране. Чини ви се, че светът почва и свършва с вас, имам предвид теб, Пашев и повечето млади хора. Рядкост са младите хора, които са привикнали да се вслушват в приказките на по-разумните от тях...

Анонимен каза...

аз съм диалогичен, както виждате 😃

просто не виждам какво повече мога да направя

още когато стана разправията за прозореца на бабата, няколко пъти подтиквах Пашев все пак да си изпълни обещанието

въпреки влошените ви отношения, да направи едно добро, за да не е на студено жената.

Ангел Грънчаров каза...

Вярно, с Вас разговаряме нормално и човешки, но ето че и Вие не вниквате в това, което Ви казвам. Аз не мога да приема, че понеже на Пашев му е нужна някаква боксова круша, върху която да си изкарва нервите, аз трябва да бъда тази круша и да понасям безкрайно агресията му. Освен това за мен случаят Пашев има голям възпитателен смисъл и затова му отделям толкова внимание. Днес ще ида да говоря да убедя Евгений Тодоров утре в предаването ИЗКУСТВОТО ДА СЕ ЖИВЕЕ да анализирам случая Пашев, той ми забрани да говоря по него, но трябва да го убедя, щото случаят е благодатен. И има огромен смисъл. Жалко, че дори и Вие не го виждате, а ми се виждате свестен човек.

Анонимен каза...

но той започна да говори как прозореца нямало да реши проблема, как бабата и сама можела да си сложи прозорец, щото не била толкова бедна и т.н

Анонимен каза...

не занимавайте тодоров, защото и той май се чувства доста неудобно от вашата разправия...

освен това, предаване за Пашев, би го стимулирало към още по-разрушителни действия.

просто не знам, това наистина е доста сложен казус - и да мълчите - е зле, и да говорите - пак...

Ангел Грънчаров каза...

Аз смятам, че тъкмо предаване за казуса Пашев ще реши проблема. Пашев има два варианта: да седне да разрешим човешки проблема или да продължи войната, което значи, че ще му се наложи да напусне опозорен телевизията, а може би дори и ПУ. Кажете му тия неща ако искате.

Анонимен каза...

не знам вече, ще се опитам да измисля нещо...

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ , преподаваш цървул. Както и да е, адвокатът ми ще ти обясни всичко подробно. Един адвокат разбира от право повече от един дръндослов.

Georges Pasche

Ангел Грънчаров каза...

Georges Pasche И що си станАл толкоза злобен, а? Каза ли ти адвоката, че като се употребяват обидни епитети по нечий адрес, това е обида и за нея се налага да отговаряш включително и съдебно? Щот гледам ръсиш квото ти дойде на езика, сякаш си в несвяст...

Jores каза...

Georges Pasche: Правдолюбив Философ, (т.е. Преподаващ цървул)! Както и да е, адвокатът ми ще ти обясни всичко подробно. Един адвокат разбира от право повече от един дръндослов. 11.01.23 г., 9:53 ч.

И сега, като вместо да уплашите, яко разлютихте Цар Дръндослов, кво да очакваме ний, кибиците с гайдите?

Георги К. Бояджиев

Анонимен каза...

Грънчич, истината е, че аз ръководя тази операция срещу теб.

Помниш ли, когато ти се заканих, че ще ти видя сметката?

Не помниш. В главата ти са само Ленин, Путин, Ленинград и СССР.

Найден Георгиев - Учител по БЕЛ от София, почтен гражданин на Република България, уважаван член на Учителската гилдия, бъдещ психолог и бъдещ победител в съдебната сага

Jores каза...

Ангел Грънчаров каза...
Аз смятам, че тъкмо предаване за казуса Пашев ще реши проблема. Пашев има два варианта: да седне да разрешим човешки проблема или да продължи войната, което значи, че ще му се наложи да напусне опозорен телевизията, а може би дори и ПУ. Кажете му тия неща ако искате. 11.01.23 г., 9:07 ч.

Който разбрал – разбрал, който не разбрал, да продължи да си мисли, че Грънчаров е нещастен и беден нощен пазач. От философа-психолог зависи кой ще в телевизора на г-н Евгений и кой може да преподава в Пловдивския университет.

Георги К. Бояджиев

Ангел Грънчаров каза...

Интересно е как изпълзяха всички изчадия адови да се радват и да благославят, че скоро ще бъде унищожен "народният враг"! :-) Правете си сметка как подскокоросват и насърчават те враговете на "народния враг", т.е. "борците за народна свобода". :-)