Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 5 януари 2023 г.

Дали похвалната инициатива на активния борец против фашизма, капитализма, марксизма и самозван стожер на законността Пашев да ми отмъсти като ме натика в затвора не е на път да отиде по дяволите?


Както вече писах, вчера по покана на полицейски инспектор се наложи да посетя 5-то Районно полицейско управление в район "Тракия" на Пловдив. Оказа се, че на него е възложено да извърши проверка по сигнал (да не го наричаме все пак "донос"!) на добродетелния и добросъвестен гражданин и активен борец против фашизма, капитализма и марксизма (едновременно!) Георги Пашев, инженерно-компютърен гениален учен, преподавател в ПУ и също така богомил по отношение на вярата си, а най-вече швейцарец, пардон, поклонник на Швейцария. 

Оказа се, че въпросният добродетелен и добросъвестен гражданин силно бил обезпокоен от моя публикация в блога ми и донесението, пардон, сигналът му се основавал единствено на мои, тъй да се рече, "уличаващи в страшно престъпление самопризнания" в същата тази публикация, копие на която той беше приложил най-прилежно. Понеже уважавал справедливостта и понеже бил борец за законност, та по тази причина той почувствал, че е длъжен да направи туй гражданско донесение, с оглед в България престъпник като мен да бъде натикан най-сетне в затвора - и справедливостта и законността най-после да възтържествуват. 

Прокуратурата, естествено, откликнала с похвална експедитивност (бързина!) на тъй похвалните копнежи по законността (от швейцарски тип!) на въпросния добродетелен гражданин и ето, в резултат аз вчера трябваше да бъда разпитван близо два часа, за да се изясни моята позиция по приписваното ми тъй опасно престъпление, а именно: противозаконно наливане на чешмяна вода, която нарушителят в мое лице карал с кола и носил на една самотна, отхвърлена от обществото, болна и бедна старица, именно баба Марийка. 

Попитах инспектора (млад човек) има ли някаква законова разпоредба когато органите бъдат занимавани с глупости да бъде санкционирано някак добродетелното лице, което прави нужното да им губи времето (платено с мои пари, с пари на данъкоплатеца!), но инспекторът ми заяви, че нямал наклонности в областта на философията на правото и затова оставял този казус на теоретимния интерес на моя скромна философска милост. Между другото с този полицейски служител проведохме чудесен разговор, а най-главното от моите показания той оформи в протокол от разпита, който да предаде ведно с други показания на тъй стриктно работещия за тържеството на справедливостта в свидното ни отечество прокурор. (Междувременно прокуратурата изразително мълчи вече цели две години по други две преписки по значително по-важни, да не кажа дори съдбовно важни страни на казуса около баба Марийка, заведени по мой сигнал - и по сигнал на групата на небезразличните граждани!) 

Наказанието по моето престъпление, по приписвано ми престъпление (повтарям: приписвано ми противозаконно наливане на чешмяна вода от чешма, която е поставена за задоволявате на общи нужди в избата на живеещите в блока, в който е и моят апартамент) по Наказателния кодекс било, както ме уведоми полицейският инспектор, по два члена или параграфа и се измервало с доста години строг тъмничен затвор и не знам си колко (не помня цифрите!) хиляди левове глоба. Както знаете, законността и правосъдието у нас са на завидна висота и аз се почувствах крайно гадно, щото се оказах едва ли не последния нарушител на закона в тъй свидното ни и така бляскаво уредено в правно отношение отечество. 

Наложи ми се да разкажа подробностите около приписваното ми престъпно деяние. Оказа се (след като описах точно цялата история) че в цитирания от добросъвестния донесител Пашев мой текст от блога по причина на бързането и на незначителността на описвания епизод или случка не е била представена цялата истина, поради което въпросният добродетелен гражданин хем несъзнателно е бил подведен от моя милост, хем е добил пределно невярна представа за моите евентуално престъпни наклонности. А истината е твърде разочароваща за него и е следната (ще я изложа по пунктове за прегледност и по-лесна асимилируемост на по-трудно схващащите): 

1.) Аз наистина вече повече от година нося вода на живеещата в апартамент без вода (и без ток, и без врати, и без прозорци даже!) 90-годишна баба Марийка, но това съвсем не значи, както добродетелният гражданин-антифашист Пашев прибързано си е помислил, че през цялото време съм наливал въпросната вода от въпросната чешма за общо ползване в избата на моя жилищен блок; 

2.) Разговорът ми с една съседка, който съм описал там, всъщност е бил не дотам притеснителен, т.е. в представянето му в моето описание аз съм "позасилил краските", сиреч, използвал съм художествения прийом хиперболизиране или хипербола и съм направил това не за да подложа динена кора на добродетелния гражданин Пашев и на такива като него строги самозвани жреци на правото, законността, правосъдието, а съм го направил с чисто възпитателна цел (понеже съм учител и възпитател вече не на ученици в гимназиите, а съм учител и възпитател на целия народ, тъй да се рече: пиша това за да ядосам специално добродетелния гражданин Пашев и такива като него, повтарям, строги самозвани жреци на законността, правото и справедливостта!); изобщо аз често "раздухвам" и "хиперболизирам" ставащото не само по казуса баба Марийка, но и по ред други казуси с оглед да провокирам заспалото т.н. "обществено съзнание" (да използвам тоз марксистки термин за да бъзна тъй антимарксистки настроения добродетелен гражданин Пашев!); в своите текстове, писани, повтарям изрично, с чисто възпитателна, сиреч ОЧОВЕЧАВАЩА цел, аз непрекъснато използвам какви ли не художествени средства (моите писания винаги са философско-художествена публицистика и есеистика!) с оглед да засиля въздействието и ефекта връз душите на народното и гражданско цяло - и за да помогна на обществото ни да излезе от нравствения ступор и фалит, в който се е оказало; 

3.) Интересното е, че младият полицейския инспектор се оказа значително по-интелигентен от някои добродетелни самозвани стожери на законността в свидното ни отечество и чудесно схвана моя замисъл, който се постара да изрази, с моя помощ, колкото се може по-плътно в писмените ми показания (които той пишеше на служебния си компютър!); 

4.) И тъй, истината - голата истина, така да се каже, сиреч освободената от каквито и да е художествено-възпитателни помади, мехлеми, белила и чернила! - за огромното разочарование на разните самозвани блюстители на право, обществения морал, законността и справедливостта! - е: водата за почистване на тоалетната на баба Марийка моя милост е наливала от ръчната помпа за подпочвени води, която се намира наблизо до жилищния ми блок, в моята градинка или "ранчо", която, впрочем, е напълно незаконна и по този пункт добродетелният гражданин-блюстител на правото и законността Пашев има пълното право да напише нов донос, пардон, нова жалба; а по една 10-литрова бутилка вода за пиене почти винаги съм наливал в моя апартамент и само в най-редки случаи - от чешмата за общо ползване (и такъв беше случаят, при който онази съседка видя, че нося една бутилка от избата, заинтересува се, поговорихме с нея до колата ми, в която вече стояха останалите 5 бутилки, налети предварително от безплатната вода на моето ранчо или градинка!); 

5.) В моя жилищен блок до този момент няма никакви обществени или граждански настроения против евентуално хипостазирано или хиперболизирано "редовно" наливане на вода от общата чешма, което е доказателство за верността на моите твърдения и може да се удостовери лесно при разговор със съседите ми, което полицейския инспектор обеща да направи съвсем скоро; затуй съветвам добродетелния гражданин Пашев да опита да вербува поне трима мои съседи, които, да допуснем, ми имат зъб също като него на чисто политическа основа, за тази цел може да ползва услугите на политическа партия ГЕРБ; съветвам го да се свърже с тях, те най-много ми имат зъб и, предполагам, лесно могат да организират въпросните неколцина (лъже)свидетели с оглед да ми отмъстят, подобно на Пашев, за моите политически позиции, като ме уличат в противозаконно "редовно наливане на вода от общата чешма"; 

6.) Полицейският инспектор, силно заинтригуван от тази нова информация по случая, пожела с полицейска кола заедно с мен да се разходи както до моето ранчо-градинка и до моя жилищен блок, което ние и сторихме, и там с очите си се увери, че наистина имам помпа за подпочвени води, с която значително по-лесно мога да наливам вода за почистване на тоалетната на баба Марийка; там полицейският инспектор даже видя повече от 10 от същите тези 10-литрови бутилки, които стоят пълни с оглед да мога да ги закарам на баба Марийка при следващото ми посещение при нея; 

7.) Очевидно тъй похвалната инициатива на добродетелния гражданин и активен борец против фашизма, капитализма и марксизма Пашев хем да защити тъй бляскавата законност в нашата тъй приказна страна Мутроландия, хем да ми отмъсти за моите духовни, нравствени, идеологически, политически, хуманитарни, възпитателни и пр. възгледи, инициативи и позиции като ме натика в затвора и ме обремени с непосилни глоби в размер много хиляди левове е на път да отиде, меко казано, по дяволите. 

Толкова. Спирам дотук, понеже, признавам си, ми стана някак прекалено гнусно да се занимавам повече с глупостите на въпросното тъй активно и добродетелно антифашистки настроено академично, с извинение, лице. Което обаче, заради своите попълзновения да ми отмъщава си заслужи напълно това днес-утре да занеса най-сетне своята жалба в съда, понеже кампанията против мен на въпросния самозван блюстител и стожер на законността, правосъдието, справедливостта и на самите темели на правото и държавността и, да не пропуснем, тъй активен борец против фашизма, капитализма, марксизма и, както се оказа напоследък, и против САМАТА  ЧОВЕЧНОСТ, та значи тази злостна кампания против моята скромна особа мина всички граници и предели и се налага и аз да пребегна до услугите на правосъдието.

Защото знаете добре, че лицето Пашев публично ме обвини, че съм бил превърнал горката баба Марийка в моя "златна мина", че съм бил й помагал защото, първо, съм страдал от грозно извратено славолюбие и съм си бил правил единствено гнусен пиар, но най-вече съм бил мошеник, стремящ се да заграби противозаконно апартамента на дементната старица, че съм бил с "фашлива" диплома, че съм бил "бавноразвиващ се", сиреч, че съм бил малоумен, че съм бил най-противозаконно, моля ви се, с най-чисти марксистки убеждения, че съм бил "дървен философ", т.е. че съм бил "напълно правилно" опраскан и изритан от тъй бляскавото образУвание и съм бил лишен "напълно справедливо" от учителски права, т.е. съм бил остракиран "съвсем заслужено" от системата на образованието и т.н. (вероятно пропускам още много обвинения, с които съм затрупан напоследък от Пашев и от двамата му горещи фена, всичките парадиращи със завидния си морал и с многоучеността си, единият от тях, моля ви се, се оказа напоследък, че имал цели 5, словом, пет - !!! - дипломи и дори бил написал вече... половин книга!). 

Спирам дотук. Наново и наново занапред ще обсъждаме, живот и здраве да е, този нов "казус Пашевъ", с който тъй щедрия и разхитително многолик живот има добрината да ми подари - или да ми го предложи сервиран, дето се казва, на тепсия! Знаете, аз съм заклет изследовател на тъй абсурдистко-сюрреалистичните психологически и нравствени най-вече феномени на съвременността, така че, разбира се, няма да се откажа от... експоатацията на тази нова, тъй внезапно открила ми се "златна мина"

(Напоследък се оказах владетел на толкова много "златни мини", че съм на път да надмина по несметните си богатства дори легендарния цар Крез!) 

Хубав ден ви желая и приятни размисли! Бъдете здрави! 

И тъй, питам ви: дали въз основа на казаното тъй похвалната инициатива на добросъвестния свръхактивен борец против фашизма, капитализма и марксизма Пашев да ми отмъсти като ме натика в затвора не е на път да отиде по дяволите?

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...







Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (с подзаглавие Кратка психологическа история на съвременна България), изд. ИЗТОК-ЗАПАД2008 г., 320 стр. Хронология и феноменология на случилото се след 1989 година, както и вникване във факторите, които определят нашата национална съдба. Книга за нашите лутания по пътищата на свободата, за раждането и пътя на младата българска демокрация, за това какви сме ние, съвременните българи, книга за пропилените ни шансове и за покрусените ни надежди. Но това е една въпреки всичко оптимистична книга, която ни казва, че от нас, гражданите, зависи всичко: ако сме мизерни духом, няма как и да не живеем в бедност. От нашите ценности зависи съществуването, живота ни. Духовната безпътица поражда историческите, пък и сегашните ни нещастия. А растежът на нашите сили - и като индивиди, и като нация - тръгва от освобождаването на съзнанията ни от ония коварни скрупули и дефекти, заради които толкова сме си патили - и за които сме платили тежка цена.

53 коментара:

Анонимен каза...

Гражданино Грънчаров, в една бяла държава като Швейцария, след като сам се уличавате в това деяние, прокуратурата щеше да се самосезира и Вие по бързата процедура, щяхте да имате минимум обществено порицание с едни 3-месеца обществено полезен труд, примерно!

Георги Ангелов

Ангел Грънчаров каза...

Георги Ангелов Ние не сме ли бела държава, многоучени ми петдипломнико? 🙂 Виждаш сам, че таваришч Пашев и твоя милост работите усърдно за избелването на държавицата ни...

Анонимен каза...

И понеже тук се вижда очевиден опит да бъде Пашев набеден, че набеждава, а това е друго съставомерно деяние, може в скоро време да се наложи да подаде нов сигнал.

Georges Pasche

Ангел Грънчаров каза...

Georges Pasche Толкова е хубаво, че Пашев разбира от всичко, включително и от право, виждате какви перфектни юридически термини употребява, блазе ни, че разполагаме с такъв всезнаещ кадър...

Анонимен каза...

Правдолюбив бил, а очевидно лъжлив. Срамота е да се лъже, а ако се докажат лъжливи показания пред органите, положението става още по-интересно на "правдолюбивия"...

Georges Pasche

Анонимен каза...

Ами той си го казва черно на бяло: Лъжел с възпитателна цел. При това, забележи, защото бил възпитател на нацията.

Newin Thisle

Анонимен каза...

Newin Thisle, той с възпитателна цел може да лъже колкото си иска, защото не е престъпление, но да излъжеш прокуратурата е. По принцип говоря.

Georges Pasche

Ангел Грънчаров каза...

Georges Pasche На прокуратурата и на полицията казах истината, а на такива като теб в блога турих една хубава динена кора, та да направиш тъй възхитителния плонж, който направи! 🙂

Ангел Грънчаров каза...

Newin Thisle Другарко, и на Вас ли не се удава да сфанете, че литературния жанр "дневник", какъвто по същество е моят блог, съдържа огромно пространство за творческа свобода, а пък ний, писателите, "лъжем" или блъфираме винаги с някаква по-специална или по-висша цел, тъй че това съвсем не е лъжа в собствения смисъл, а е израз на именно на едно философско-художествено или естетическо пресътворяване на действителността? Между другото тия неща се учат в пети клас на училищата... Самият титан на нАуката Пашев донякъде е извинен за това буквалистко сфащане, но Вие нали имате претенции, че сте хуманитаристка, доколкото ни е известна Вашата тъй видна персона?! 🙂

Анонимен каза...

Чудесен сеир! Продължавайте в същия дух, моля! И не забравяйте да отразявате всичко в блога и фейсбук!

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ, ти по-добре обърни внимание на писанието на Георги Рангелов в групата, който твърди, че си му причинил сериозна психическа травма, защото ми се струва по-сериозно и от този казус.

Georges Pasche

Ангел Грънчаров каза...

Georges Pasche Какво писание е написал многоученият петдипломник? 🙂 Не ми е известно това. Да не би да е изпаднал в творчески колапс понеже не паднах на колене пред тъй величавата му ученост?!

Анонимен каза...

Гражданина Грънчаров обича да се включва наживо от всяко едно място и по всяко едно време, да ни поучава с "мъдри" мисли и "ценни" съвети, за живота, секса... като винаги казва, и дори натъртва, че го прави безплатно и за наше добро, в други държави за такова "личностно консултиране" се плащали големи суми, едва ли не, сме му длъжни и ние да му се отчетем финансово - подобаващо!

След "удоволствието" от комуникацията с него, около нова година, аз не само, че не се чувствам извисен духовно и обогатен мисловно, ами напротив. Особено от намека че съм крепил някои неща на професор от БАН, аз вече не се чувствам мъж и "спрях да давам мляко дори", изживявам душевни терзания, ето точно в този момент, сън не ме лови, от това, че се представих лошо в леглото, а за утре имам запазени часове за истински специалисти, психолог и сексолог, които взимат страшно скъпо, за да поправят щетите, нанесени ми от "професионалиста" Ангел Грънчаров, ще трябват доста сеанси, аз ще си запазя фактурите за бъдещо гражданско дело. Дано само не се стигне и до медикаментозно лечение със скъпо-струващи лекарства, аз имам възможност да си ги позволя, но защо да е за моя сметка, след като чл.35 от ЗЗД казва: ВСЕКИ Е ДЛЪЖЕН ДА ПОПРАВИ ЩЕТИТЕ, КОИТО ВИНОВНО Е ПРИЧИНИЛ!

Лека нощ!

Анонимен каза...

Малее, тоя изрод Грънчаров какви страшни вреди е нанесъл на многоучения другар?!?!?)! Думи немам. Давайте го веднага под съд за това, че Ви е травмирал така жестоко тоз нещастник! Значи Ваша милост вече не се чувства мъж, тъй ли? Интересно е какво ще Ви каже психологическият консултант, накарайте го да документира травмата, да я опише най-детайлно, та един ден да можете да представите този документ в съда. Простете, понеже не разбрахме, как да тълкуваме вашето изказване "... не се чувствам мъж и "спрях да давам мляко дори"", аз лично не мога да зацепя какво точно "млако" сте спрял да давате, та ще ни бъде полезно да ни обясните загадката?

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ, ами ако си влезнеш с тоя профил, който носи истинското ти име, може и да го видиш. Човека може и дело да заведе.

Georges Pasche

Анонимен каза...

Georges Pasche Аз не мога да вляза с профил, носещ името на Грънчаров по простата причина, че това не е мой профил. Моят профил, от който пиша сега, е фашлив, тъй да се рече, аз на моменти пиша от името на Грънчаров, но минимална ентелегентност се иска да се сфане, че това е друг човек, който просто се мъчи да играе неговата роля... 🙂

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Georges Pasche Така като гледам и Ваша милост не е истинският титан на мисълта и първожрец на борбата с фашизма Георги Пашевъ, нали правилно съм сфанал ситуацията? 🙂 Вий несъмнено сте още по-умен дори и от него... 🙂

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Ще има доста да се обяснява колко е "правдолюбив" "правдолюбивия", оплитайки се в собствените си лъжи. Ама нека, падна още един "ореол" на тъй "правдолюбивия" лъжец, доказано вече с документи, че обича да лъже.

Georges Pasche

Анонимен каза...

Georges Pasche Прочети това, което написАх на другарката Newin Thisle, може и да зацепиш какво рекох и за какво става дума...

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ я марш оттука право в прокуратурата!!! Обяснявай се на тях, те всичко записват в компютрите си.

Newin Thisle

Анонимен каза...

Newin Thisle Другарко, да не би да успях така лесно да Ви изнервя? 🙂 Дръжте се, другарко, тепърва престои истинското Ви изпитание, пазети си нервите за по-нататък, че иначе е опасно за душевното Ви здраве! 🙂

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ под нивото ми да коментирам еднодипломник с тапия от СССР. Днес по-обед, по съвет на адвоката ми ще ходя, при Нотариус-а, на ул. Ив. Вазов, близо до ПоТВ, за да завери нотариално постинга ви от нета, за делото, та ако желаете, мога да дойда в студиото, преди или след това, но само ако донесете дипломата си, аз ще взема моите, ще четем и обсъдим всяка една дисциплина, дагаварились!

Георги Ангелов

Анонимен каза...

Георги Ангелов Радвам се, че все пак сте работоспособен, щот аз се уплаших, че сте в нервен ступор поради разклатеното си мъжество. 🙂 Радващо е обаче най-вече това, че сте победих донякъде страха си и сте решил да дойдете до ПОтв днес да ми покажете оригиналните си дипломи. И аз ще донеса моята, но Ви предлагам да сравняване ученостите си в студиото, пред камерата, съгласен ли сте? Ще бъде много забавно за зрителите. Нека да им доставим малко радост в тъй трудното им пенсионерско всекидневие...

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ, товарищ марксист, ама вие не знаете ли, че обръщенията другар и другарка са отдавна отпаднали? Да не би да ви е тръгнала деменцията и да ги ползвате по навик, тъй да се каже. Пази Боже... От вас знаем, че когато Бог иска да накаже някого, първо му взима акъла. Срамота е, ако се окаже, че изведнъж акълът ви е "изветрел" и то точно в момент, в който си имате работа с прокуратурата и полицията и когато господин Рангелов, също гражданин на Швейцария, доколкото ни е известно, предявява претенции към вас.

Georges Pasche

Анонимен каза...

Georges Pasche Господин Рангелов да не е "Прекрасният Луд", другарю? Не, от Вас чувам, че тъй хубавите български думи другар и другарка биле отпаднале от употреба. 🙂 Сигурно некакво мода се е задала, която аз не съм усетил. А иначе, другарю Пашев, ви благодаря за тъй хубавите, направо възхитителни излагации, които ни подарявате! 🙂

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Абсолютно правилно, аз вече спя с наказателния кодекс под възглавницата си и със швейцарски код пенал от кантон Во под другата възглавница.

Georges Pasche

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ таман ще имам повод да ви съдя за съзнателно упражнен тормоз и терор с цел увреждане на психическото ми здраве.

Newin Thisle

Анонимен каза...

Newin Thisle Съдете ме, другарко. 🙂 Пажалюста, дека се вика по руски. 🙂 Значи викате аз Ви разбих нервите в този скапан живот, а? 🙂 Да не сте се влюбила у мене ма, другарко, па аз да не знам това, и в резултат нервите Ви са хептен отишле по дяволите? 🙂

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Да, господин Рангелов предлага истински дебат на тъй "правдолюбивия" лъжец, да видим дали ще приеме.

Georges Pasche

Анонимен каза...

Georges Pasche Кога това бре, таваришч? 🙂 Къде това? Те не зацепи ли, че аз му предлагам тоз дебат от сума ти време, о он бега като глиган пред ловците?

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Аз по съвет на г-н Рангелов ще заверя пред нотариус и този ви диалог, наред с други и мога да ви го предоставя, ако решите да завеждате дело срещу тъй "правдолюбивия".

Georges Pasche

Анонимен каза...

Georges Pasche Искаш да кажеш, че ти и "г-н Рангелов" сте едно и също лице? 🙂 Или тия самият вече страдаш от шизофрения и се мислиш за двама човека? 🙂

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Georges Pasche добави и "обидно обръщение" Ти не си му другар. Това е комунистически метод за терористична заплаха че ТЕ все още държат властта и могат да мракобесничат и пращат в Белене.

Newin Thisle

Анонимен каза...

Newin Thisle Другарко, обръщенията "другарю" и "таваришч" не са обидни, напротив, те са много добронамерени, объркала сте се, понеже се преструвате на антикомунистка затуй "пресолявате супата", ама не Ви верваме. Това са си чудесни думички в българския и тъй братския на българите русский язык...

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ, съвсем скоро ще разбереш дали сме едно лице или две различни.

Georges Pasche

Анонимен каза...

Georges Pasche имаш ли против да слеем мойто и твойто дело. Общ иска.

Newin Thisle

Анонимен каза...

Newin Thisle, нямам против, даже може да се слеем и с иска на г-н Рангелов.

Georges Pasche

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ, не бил бил толкова радостен на ваше място, защото в групата тук само има трима човека с намерение да ви съдят.

Georges Pasche

Анонимен каза...

Georges Pasche Таваришч, за мен е огромна радост да учатствам в какви ли не дискусии и дебати, независимо къде се провеждат, на улицата, в телевизионно студио, в университетска аудитория, в класна стая, в съдебна зала или някъде другаде. Мястото на правеждане на дебатите за мен нема никакво значение, таваришч. Зацепи ли кой е извора на моето тъй прекрасно разположение на духа? 🙂

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Правилно, Дървен Философ , естествено, че няма да се явя в студиото, но по съвет на адвоката ми, защото с теб ще се видим на едно по хубаво и справедливо място, с истински арбитри, пък който иска да ми брои дипломите, нека гледа, Георги Жеков.

Георги Ангелов

Анонимен каза...

Георги Ангелов Ти да не си самото светило на антикомунизма Георги Жеков? Ти ма уби?!

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ понеже не сте завършил образованието си, не сте наясно че за комуниста думата "другар" означава само едно - тормоз и пращане в Белене. Аз определям кое е заплашително и кое не, а решава съда.

Newin Thisle

Анонимен каза...

Newin Thisle Добре, другарко. Вие решавате кои думи да използва народа... 🙂

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Според мен има голяма вероятност Пашевата инициатива да отида по дяволите - както самият вие сте казвал, в българия истинско правосъдие няма. Престъпниците се разхождат на свобода. Така ще стане и сега.

Анонимен каза...

Georges Pasche Другарки и другари, които сте се наострили да съдите Грънчаров, оня, истинския, не аз - щото аз тук само се представям за него. Та да ви кажа нещо, но да си остане между нас, моля да не го разпространявате: истината е, че Грънчаров има психиатрична диагноза, която любимата на целия наш сплотен колектив на ТЕТ "Ленин" директорка успя да му уреди. А знаем, че психично болните не могат да носят отговорност за деянията си. Тъй че има опасност тоз злодей Грънчаров в съдебната зала да пледира, че е невменяем (то си му и личи де!) и вие всичките да останете с пръст в устата. Психично болните, сиреч лудите като него са единствените в свидното ни отечество, които имат свобода в пълния й обем. За жалост е така. Казвам ви го най-добронамерено. Вие нима не усещате, че истинският Грънчаров, не аз, е напълно луд? 🙂

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ говоренето от "ИМЕТО НА НАРОДА" е отново намек за терор и заплаха, нали?

Newin Thisle

Анонимен каза...

Newin Thisle Така е, другарко. Само вие имате право да говорите от името на народа, щот не сте комунистка! 🙂

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Правдолюбив Философ освен това СЛУЧАЙНО ли написахте "тогхварищ"с ПОДЧЕРТАНО ЛЕНИНСКИ акцент? Не отговаряйте на мен, а на прокуратурата.

Newin Thisle

Анонимен каза...

Newin Thisle Колко сте проницателна, другарко! 🙂 Завиждам Ви! И кога по-точно да се явя в прокуратурата? Сега или след малко? 🙂 Вие веке написахте ли си излиянието до нея? Малее, колко сте бърза?! 🙂

Правдолюбив Философ

Анонимен каза...

Трябва ти да изгниеш в ареста. Крайно време е да се отървем от теб. Ще закараме дружо ние целия колектив на ПГЕЕ до твоята градинка която обработваш полицейския инспектор, който те е разпитвал и ще му обясним цялата ситуация, че не наливаш вода от градинката, а наливаш от общата вода, като набутваш целия твой вход да плащат на една ненормални а водата да и я носиш.

Бачо Кольо каза...

Подкараха те по устав! Дал си десетки поводи на въпросния Пашевь да пуска жалби и заявления в полицията. Може да ти организира ежеседмични посещения в полицията с писане на обяснения. На товите заплахи и вербални повръщни, той отговаря подобаващо.
По същия начин бившата ти директрка те осъди заради тъпите ти пустословия.

Анонимен каза...

Мирише ми на командировка в Централния софийски затвор.

Един съвет от мен - южното крило, при бай Ставри. Човекът е строг, но справедлив. Много обича майтапите. Грънчаров е още млад. Ще излезе запазен.

Ангел Грънчаров каза...

Таваришч Колю, ха кажи поне едно нещо, за което Пашев има основание да пуска жалби против мен в полицията? Сега пусна щото съм носил вода, наливана от обществена чешма, на баба Марийка, но това него лично не го касае. Което е една глупост. Но ти кажи някоя не толкова смехотворна причина, че не се сещам. Може би ти самият по чисто политически причини ме мразиш и затуй така си плампаш без да мислиш?