Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 9 април 2023 г.

Какъв обнадеждаващ коментар получих в ютюб?


Ето какъв обнадеждаващ коментар получих под едно клипче в ютюб-канала ми.

Непознат за мен човек ми пише ето какво, а пък по-надолу можете да прочетете и моя отговор до него: 

6996205, преди 1 час: Даскале голяма работа си. Аз лично бих те номинирал за първи министър в западналата ни държавица. Ако това по някакъв начин те успокоява де. Проблема е в многото боклуци, на които не им харесва да станат нормални граждани и предпочитат да си останат макаци. А те според мен са много. Светлите петна като теб и твоя събеседник, който ми харесва защото споделя моето мислене и оценявам високо мисията ви. И да си го кажем накратко цялата ни култура се върти около к.ра, около културата на един измамник от Банкя. На това трябва да му се сложи край. Но няма да е леко. 

Единствено в отчаянието си за да тръгнем по правилния път аз лично разчитам на Америка. Оттам ще излезе зайчето и рано или късно ще излезе. Това до някъде ме успокоява за бъдещето на България. Оптимист съм, но ние самите в България не сме в състояние да си свършим сами работата. Свършването на работата идва от далечния запад и съм сигурен, че доста скоро ще има разрешение на проблема. 

Отговор Паралел 42: Благодаря ти за добрите думи и за насърчението, драги непознати ми човече! Жив и здрав да си и сполай ти за добрината! С теб явно нямаме някакви различия в мисленето, което много ме радва. Аз също смятам, че Западът ни е най-добър приятел, ала ние май не сме достойни за приятелство с толкова свестните и напреднали западни народи. 

Но ще ни се наложи да се променяме за да си извоюваме правото западните ни приятели да се възхитят от нас (както сега се възхищават на украинците!), смятам, че го можем, въпреки кусурите си. А и не трябва да чакаме Западът да върши нашата, на гражданите, работа. Щото иначе доникъде няма да я докараме. Бог даже помага най-много на ония, които не чакат друг да им върши работата, а правят нужното да си решават проблемите сами. 

Всичко добро, обаждай се тука, даже заповядай в Клуба ни. 

До скоро!

ПОДКРЕПА: Become a Patron!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...






Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg.bg 

Няма коментари: