Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 30 септември 2023 г.

Как тече битката на обединения фронт на мутро-комунисто-гербовашки, комунистически и изрожденски активисти с покълващите сили на нормалността и на съвременността в нашето училище?


Вчера на едно място (виж: Защо мълчанието не е злато, а е злото?) съобщих, че "здравите сили" са предприели действия за да предизвикат третото ми опраскване и изгонване от образУвателната система на тъй приказната страна МУТРОЛАНДИЯ, щото аз от няколко месеца работя като учител по философия и гражданско образование в гр. Раковски; ето какъв интересен диалог се получи там между другото, заслужава да се види как разговарям със своите опоненти (аз съм съвестен учител и уча всички и то съвсем безвъзмездно, както е правил навремето моят велик учител Сократ!): 

(ВНИМАНИЕ: Запазвам специфичния правопис на тъй заблудения си опонент - имащ, между другото, две "виши образУвания" и стремящ се да бъде награден за старанията си в битката с мен с учителско място в някое спокойно местенце в образУвателната система! - в оригиналния му вид!): 

Ники Димов: Говориш пълни глисти в часовете по философия дръндослофчо комунистече такова нещастно тъпанарче. Трябва да те махнат. А те не са мутро- гербоваци. Не забравяй, че ГЕРБ направиха много за образованието, а сега управляват в една коалиция с ПП-ДБ. То То мутро-ПП-ДБ-тата искат да те махнат... 

Ангел Грънчаров: Ники Димов Да ти обясня истината, драго неинформирано и затова плямпотещо глупости мутро-комунисто-гербоваче: 

Обединен фронт на мутро-комунисто-гербоваците и комунистите от БК(С)П и "Израждане" са изпратили своя делегация в РУО-Пловдив и са поискали да бъда опраскан и изгонен от гимназията в гр. Раковски с мотива "Грънчаров не е от наште" и... учи младите да мислят (което, разбира се, е крайно опасно, нали така?). 🙂 Една другарка от тази делегация, учителка по история в същото училище, се е похвалила в учителската стая за тяхната тъй етична акция (отиват да искат изгонването на свой "неправилно мислещ" колега от учителското място, което заема!), забележете, същата тази другарка е в Етичната комисия на гимназията! 🙂 Началничката на РУО-Пловдив Иванка Киркова и особено експертката по философия Антоанета Кръстанова (която води открита война с мен на живот и смърт вече 9 години!) са приели присърце тъй съкровените сърдечни желания на другарките от делегацията и, разбира се, са разпоредили съответните административни действия, щото, нали знаете, "това иска народът"! 

Вчера обаче ученици от училището, като разбраха, че ще ме гонят от училището, ме срещаха по коридорите и ме питаха истина ли е, като им казвах, че е истина, те спонтанно подхвърляха, че ще направят подписка за моето оставане като учител. Казусът е интересен, нали така? 🙂 

Преди възмутеният обединен фронт на мутро-комунисто-гербовашки, комунистически и изрожденски активисти с подкрепата на РУО-Пловдив успее да ме изрита от училището, ще се получи явно една чудесна битка с покълващите сили на нормалността и на съвременността в нашето училище. Както знаете, редовно ще ви информирам за ставащото, щото съм стар, кален в битките с комунистите борец! 🙂 

Тъй стоя нещата, драги ми Николайчо, довчера подкрепящ и гласуващ за ДБ като екологично настроен активист на "Зелено движение", а напоследък обслужващ мутро-комунисто-гербоваците...


ПОДКРЕПА: Become a Patron!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...






Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg.bg 

2 коментара:

Анонимен каза...

Г-н Грънчаров, както и друг път съм Ви казвала, много крайно разсъждавате. Училището не е място за политически агитации. Четох как сте спорили с двама ученици на тема комунизъм. Нарушили сте закона с това. Иначе Ви подкрепям с идеята за реформи в образованието. Добрияна Караджова

Ангел Грънчаров каза...

Добрияна Караджова Грешите. Никакъв закон не съм нарушил. И никакви "политически агитации" няма в часовете ми. Аз спазвам законите. И съм съвестен човек и учител. Просто не сте информирана и сте се заблудила. Аз преподавам предмета гражданско образование. (И философия също така преподавам!) Помислете върху това и сама ще осъзнаете грешката и заблудата си! 🙂 Приятни размисли Ви желая! (Обадете се да Ви помогна ако нещо не успявате да разберете със свои сили.)