Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 5 октомври 2024 г.

Какво е моето верую, дало смисъл на живота ми?

Може да бъде изображение с 1 човек 

Под публикация, съдържаща беседа с дискусия на тема

Нека да бъдем човеци: най-важното да живеем достойно, да уважаваме различията си, да не се обиждаме!

виждам коментар, в който "ни в клин, ни в ръкав" някакъв анонимен мерзавец изтърси:

Анонимен каза: Ти си комунист, не човек.

На тази анонимна и подла комуноидна гадина отвърнах ето какво:

Аз не съм бил комунист, не съм комунист и никога няма да бъда комунист - или путинист. Аз съм демократ и то християнски. Това е моето верую. Тази е моята философия.

Аз съм човек, обичащ истината и свободата. Нещо повече, горещо съм влюбен в тях. С цялата си душа и сърце.

Тази е сърцевината на моята личност. Този дух ме вдъхновява. Според него и изживях живота си. Не съжалявам за което.

Още един живот да имам, пак бих го изживял така... и още пет живота да можеше да имам, и тях бих изживял все така! 

Няма коментари: