Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 30 август 2009 г.

Около историята на една забранена книга - книгата "Българската душа и съдба"

Преди почти две години, в разгара на учителската стачка, излезе книгата ми БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА. Интересно е, че за тия две години нито една медия у нас - повтарям, нито една медия, електронна, печатна, или каквато и да е друга (изключвайки само няколко най-скромни интернетни издания) - не отрази с две думи поне самия факт, че има такава книга. Затова с право мога да заявя, че книгата ми е сякаш забранена, понеже такова повсеместно игнориране, държане в безизвестност е равносилно на забрана.

В чужбина обаче книгата ми беше представена тук-там, имам предвид в издания на нашата българска общност в Европа и Америка. Ето, например, взеха от Торонто едно интервю с мен, което след това излезе в няколко вестника и списания. Сега публикувам под формата на изображения представянето на книгата ми и интервюто с мен, публикувано в сп. АЛТЕРНАТИВИ, излизащо в Париж. Има повод, двете години от излизането на книгата и предстоящата нова учебна година; ще видите, в интервюто става дума за така грозно неоценените от българската общност нейни съвременни "народни будители":

1 коментар:

Анонимен каза...

Направо не мога да повярвам... http://www.nypost.com/seven/07112009/postopinion/opedcolumnists/gag_the_internet__178749.htm?&page=1