Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 11 септември 2010 г.

Дискусия за това трябва ли да бягаме от България или може да си останем и тука - и за още много други важни неща

По-долу ще можете да прочетете коментарите към публикацията Ще бягам на Запад - та поне да умра в нормална държава, в която живеят свободни хора, а не слуги, скотове и роби, както е у нас, мисля, че са интересни, понеже засягат важни и актуални въпроси, по които всеки така или иначе мисли. Важен е също тонът на дискусията, понеже у нас рядко се водят смислени разговори. Записът на тази дискусия може да бъде използван в обучението по гражданско образование в тази насока - как да разговаряме нормално и човешки; ето и самите коментари:

САНДО каза: Моите тъст и тъща, интелигентни и образовани хора, заемали различни служби и длъжности и доказани специалисти, миналата година също емигрираха окончателно. И сега се грижат за внучката си и въобще не съжаляват, а аз пък имам щастието да разполагам с гувернантка (бивша гимназиална учителка и служителка на министерство) и гувернант (бивш журналист, говорител на национална служба и писател)...

Така стигаме до моят дразнещ, но обективен извод за краха на цяло едно поколение.

Анонимен каза: Опитахте ли с обяви да дава частни уроци? Трогнахте ме! Та вие сте ерудиран, високо интелигентен и с будна гражданска съвест човек.

Томи Томев каза: Прекалено негативно гледате (мислите) на живота затова нещата се подреждат по този начин. Човеку каквито му са мислите, такъв му е и животът. Всеки сам изгражда собствената си реалност чрез начина си на мислене.

Анонимен каза: Човече, не се отчайвай! Наскоро чух една еврейска поговорка, приложима към всеки един човек и момент - НЯМА ДА Е ВСЕ ТАКА! Един съвет от мен – заминете цялото семейство в чужбина. Първо единият, после и другите. Никога не е късно. Мои познати заминаха на 52 години за Америка и успяха да си подредят един различен живот! Дори да останете тук, пак има шанс!

Анонимен каза: Томи и Анонимен : Честит празник – на патерици ;) Абдикирането на държавата през 90-те стана по план. Неслучайно т.нар. елит вече си е закупил островчета в нормални държави. Дългосрочните прогнози вещаят заличаване родината на Ботев и Левски.

Анонимен каза: И аз съм в същото положение като съпругата Ви, и то на фона на постоянен недостиг на учители. Което за мен е един много странен парадокс в нашата държава. На всичко отгоре винаги съм на процент, защото "специалността ми не била точно, а някъде около.." Вече се уморих от тоя тип "сезонна работа", защото в нашата държава учителската професия май стана такава.

Желая Ви късмет! И стискам палци!

Томи Томев каза: Какъв празник, какъв поздрав?! Пиши си името за да знам кой и за какво ме поздравява.

Анонимен каза: Пенсионирана и унижена преподавателка и преводачка по 2 езика: съчувствам ви и ви разбирам напълно. Към мизерната ми пенсия за над 35 години трудов стаж успявам да добавя някой-друг лев от ЧАСТНИ УРОЦИ И ПРЕВОДИ. Освен това има ЧАСТНИ ЗАНИМАЛНИ където начални учители могат да се занимават с деца от първи до четвърти клас, които училищата не могат да поемат, а родителите са на работа. Дано все пак да успее колежката и да свържете краищата, да помогнете и на студента и на себе си! Желая ви успех!!!

Анонимен каза: Трогнахте ме! Вие сте високо образовано семейство - бягайте и не гледайте назад. В Чикаго има много българи, по-лесно ще ви бъде. Аз зарязах всичко
в БГ, владея 4 чужди езика и съм добре в САЩ.

kadebg каза: Съчувствам ви, защото е тежко да си без пари, НО. За много хора единственото решение е ˝бягай навън˝ - да, и това е решение, но не единственото. (ОЩЕ >>>>>)

Няма коментари: