Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 24 януари 2011 г.

Психологическа консултация по въпроса "Кой е пътят към сърцето?"

В блога на ЦЕНТЪРА ЗА РАЗВИТИЕ НА ЛИЧНОСТТА HUMANUS получих трогателно-тъжно писмо, написано от млада жена, представяща се като Loli; ето какво споделя тя:

Аз съм жена на 23. Мъжът ми казва, че от както родих много съм се променила. Не го искала вечe, много съм отслабнала, гърбът ми бил оформен като мъжки, не съм му обръщала внимание, не съм се стараела достатъчно в домашните задължения. Общо взето само критики. Не знам вече какво чувствам.

Бях красиво момиче, сега приличам на ЗЕЛКА. Ограничава личната ми свобода и вече нямам приятели, да не говорим за социален живот. Много често избухва от най-малкото, дори ме е удрял. Не зная какво да правя, ревнува ме дори от майка ми. Не искам децата ми да страдат. Как да постъпя?

Pls help!

На молбата на тази млада жена за помощ отвърнах ето така: (Прочети ДОКРАЯ >>>>)

Няма коментари: