Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 9 декември 2012 г.

Как няколко бдителни граждани окончателно развенчаха и осъдиха "злобния народен враг Грънчаров"

Ето най-сетне стигнахме и до завършващата, последната публикация от твърде дълго продължилата т.н. "дискусия" между мен и "изключително силно възмутени граждани", представящи се за бивши мои ученици, които недоволстваха доста време комай от всичко, свързано с моята разностранна дейност - и като автор, и като преподавател по философия, и като ангажиран гражданин. Както вече писах, възнамерявам тия на места съвсем извратени "дискусии" в стил "Народен съд над злостния народен враг Ангел Грънчаров" да ги събера на едно място и да ги издам като приложение на в-к ГРАЖДАНИНЪ, та да се ползват за целите на нравственото и гражданското образование на младите. А ето сега коментарите около публикацията Убийствен компромат, показващ как злодеят Грънчаров тормози учениците да мислят и да обичат България:

Анонимен каза: Поткрепям!!! Ангел Грънчаров - лидер на мислещите хора в тая страна! Дано станете министър председател или поне президент г-н Грънчаров, че вече от тия боклуци до гуша ми дойде! Трябва ни някой честен и умен човек като вас!!! А на всички, които говорят лошо за вас мога да им кажа, че само завиждат на интелекта ви!!!! (ОЩЕ >>>)

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (с подзаглавие Кратка психологическа история на съвременна България), изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2008 г., 320 стр. Хронология и феноменология на случилото се след 1989 година, както и вникване във факторите, които определят нашата национална съдба. Книга за нашите лутания по пътищата на свободата, за раждането и пътя на младата българска демокрация, за това какви сме ние, съвременните българи, книга за пропилените ни шансове и за покрусените ни надежди.

Но това е една въпреки всичко оптимистична книга, която ни казва, че от нас, гражданите, зависи всичко: ако сме мизерни духом, няма как и да не живеем в бедност. От нашите ценности зависи съществуването, живота ни. Духовната безпътица поражда историческите, пък и сегашните ни нещастия. А растежът на нашите сили - и като индивиди, и като нация - тръгва от освобождаването на съзнанията ни от ония коварни скрупули и дефекти, заради които толкова сме си патили - и за които сме платили тежка цена.

11 коментара:

Анонимен каза...

Никой не ви преследва и потиска, Грънчаров. Забавляват се просто с вас. :)

Анонимен каза...

Грънчаров налага се от чужбина да ти пиша, че ти си една дебела глава, лишена от всякаква човещина. Както виждаш никой не ти чете материалите и затова копираш от фейсгрупата коментарите и си трупаш актив. Но интелигентните хора няма да ти се вържат. А за останалите може и да си интересен...за мен и свестните хора обаче никак не си.

Анонимен каза...

Според непоисканото ми от него мнение за младия г-н Ясен Трахнов, работещ, като системен администратор в Бърно,
Чешка република, имащ балонните претенции за голям специалист в своята област, които се спукаха най-позорно с цитата ми от неговия линк, доказващ правото на г-н Ангел
Грънчаров да публикува неговите изказвания в блоговете, без да го пита и без да иска специалното му
разрешение за това си действие, същият млад и силно недоучил в своята си правна област, а за жалост все още силно и изобщо неизучил се господин в областите на професионалните компетенции на неговия учител, би следвало, ако имаше капчица нравствено достойнство и прашинка добро възпитание, поне да признае поражението в довода си, толкова упорито защитаван от него, която му, далеч не винаги похвална, а в случая е и изява на нахалната му
и нагла простотия, е и документирано в блога.
Преди да се появите отново тук, ни лук ял, г-н Трахнов и ни лук мирисал, за да се глумите позорно
и смехотворно, за да се забавлявате ли наистина незряло и по детински с бившия си учител,
за да избивате някаквите си, включително и националните си ли,
пък може би и сексуалниете си
комплекси, или, защото няма с кого другиго между хората да изливате, но неоснователно буйните си нерви
и нравствените си недостатъци ли...не знам и няма да гадая повече.
Но считам, че на мен и на г-н Ангел Грънчаров ни е в пъти по-позволено и имаме правото да употребим спрямо Вашата съвсем очевидно ни, меко казано: недоучена млада личност своя поучителен тон, отколкото това е позволено от добрите нрави и прилича на бивш негов ученик, ако не е с гаменски характер и много
лошите наклонности да го прави.
Наистина би следвало да се позасрамите поне мъничко, и да престанете със своя нагличък и ехиден, но неуместен поучителен тон, че е смехотворно звучащ, холан.
Май ще се откажа от оценката си: "има хляб в личността Ви" млади
г-н Ясен Трахнов :-).
Съвсем ли искате да ме разочаровате :-).
Що се отнася до личността ми,
то тя също, г-жо Стоянке Анастакова
,вярвайте ми, искрено се забавлява с Ващата:-).

09.12.2012г. Владимир Трашов

Ангел Грънчаров каза...

Някои нравствени уроди явно не знаят смисъла на думата "забавление" :-) Не съм знаел, че е възможна толкова уродлива чувдтвителност...

Анонимен каза...

Blogger Ангел Грънчаров каза...

"Някои нравствени уроди явно не знаят смисъла на думата "забавление" :-)"
Как не те е срам да мислиш само себе си за безпогрешен - ФИЛОС-ОФ?

Анонимен каза...

Не е виновен Грънчарски. Тъй го кара...

Анонимен каза...

Прочетох всичко.Отвратена съм от т.нар. "анонимни" и не -толкова анонимни и доброжелателни "събеседници."За съжеление простотията и необразоваността им личи от километри.Жалко за тях:(( То е ясно ,че всичко е платено.................

Darina Todorova

Анонимен каза...

БОРИС МИТОВ: Гадни и заядливи псета!Не ви ли е поне малко срам бе?Поквара такава!Не спирате да "трала-ла блещолевите".Не се правете на много умни.Не ви отива.А в това да се правите на умни-няма никакъв ум.Видно е, че се опитвате да повлияете на г-н Грънчаров, но очевидно без резултат.Мога да ви кажа само,
е г-н Грънчаров ми е повлиял положително с много неща/ само чрез интернет/ за което страшно съм му благодарен!Той е един прекрасен учител и човек!Няма какво повече да ви пиша...само е губене на време и спам.А що се отнася за това,
че няма право да нарича учителят, ученикът "малоумник", то това е прекалено префърцунено.Просто младите живеят както им е угодно без да разбират същността на нещата.Парадигмата.Собствената си самодостатъчност.Твърде наивни са в това, което си мислят, че правят.Те, младите, живеят без Бога.А животът без БОГ е равно на гибел.Цялата пустош, цялата бездуховност и буквален САТАНИЗЪМ е на лице и влачи.Съсипва и деградира съзнанието на младите хора у нас и по света.По тази мисъл исках да кажа, че не е въпроса в "правотата" на г-н Грънчаров дали може да каже това.Въобще не се състои в това "колко", или "как", или по какъв начин би засегнал някого.Въпрсът е, че младите днес използват това, че имат някакви закони и права пред тях, които, разбира се, се оказва, че често пъти си знаят правата, но законите не познават.Прекалено евтино се продават.А и ония покварени люде-където създадоха тая масонска система за обучение и права на учениците.Те са най-големите гадове.Ученикът трябва да знае кой е.Трява първо да има уважението на учителят и да знае кой е.Като какъв е пред него и следователно по какъв начин трябва да се държи с него, за да има очакваното мнение за него.Твърде жабка и покварна картинка се очертава на всякъде.Искам само да ви споделя, че, моят уител по философия и психология е наричал не само "малоумен" и какво ли още не..но ех...толкова ми е смешно...и учениците не са се обиждали да пишат,
е са обидени от това или някои да взима да ги защитава.Няма да ви кажа къде уча.Мома само да ви кажа, че съм пълен отличник.И един път в часът ми по психология, който учител е същият, който е и по философия, че нарече, че съм "душевно болен", пред целият клас.При което, РАЗБИРА СЕ!аз не взех за го съдя или да пиша против него, а взех за се замисля.И накрая на часа се оказа, че съм си изкарал 6-цата и не само!Ами попитах го, защо ме нарекохте така, господине?Макар, че за мен той е един от най.-печените учители в даскало и несъмнено моят любим учител.Той ми каза: Боби, виж, щоч и аз и ти сме грешни.Страдаме и греши ме.Щом имаме грехове.Всички сме душевно болни.Ами??Разбира се!Това е така!Но колко хора от нас биха го разбра ли?Жалко е въобще да се коментира...
А за г-н Грънчаров ":ЕВАЛА, ЕВАЛА, ЕВАЛА за това, което прави!Бих искал той да ми беше учител...

Анонимен каза...

Олеле, че се уплаших! :)

Анонимен каза...

Абе Митов, учащ в семинарията, май шахмата не ти е помогнал особенно за мисленето:)

Анонимен каза...

Така е, всичко е платено.
Но едва ли някой от замесените може да си позволи да ми плати да си отворя лаптопа само ;) Скъпичко е времето ми и учителската или директорската заплата няма да стигнат за нищо.
Митов - Конче с капачета си ти. Това му е хубавото на модерният свят - всеки има своите човешки права и никой няма правото да му ги нарушава. Независимо учител ли е, полицай ли е или папата. Капиш ? :)
А човек който не може да контролира сам своите реакции и нерви не бива да дава тон в живота на останалите.

Който държи да получи отговор от мен, да намери начин да ми пише. Определено не съм се съгласявал да бъда цитиран тук, нито съм бил уведомяван кога и какво ще бъде цитирано, че да поглеждам поне.
Тези коментари ги виждам случайно и не смятам да ги следя
Хайде злобарчетата ми, не се пенете толкова ;). Живи и здрави и весели празници.
Трахнов.