Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 10 май 2014 г.

Ново Открито писмо до д-р Тренчев, препратено за сведение и до г-жа Министърката на образованието, а също и до Омбудсмана на републиката


Във връзка с изключването ми от... "Комсомола", пардон, от... "Партията", простете, от синдиката "Подкрепа", състояло се в трогателно-тържествена обстановка вчера - виж: Екстрено съобщение: изключиха ме от КТ "Подкрепа" заради това, че съм написал писмо до Тренчев! - ми се налага, за да закръгля цялата абсурдно-смешна история, да напиша следния документ: (ОЩЕ >>>)

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

26 коментара:

Ангел Грънчаров каза...

За съжаление трябва да ви уведомим, че съобщението,
прикрепено по-долу, не може да бъде доставено
до един или повече получатели.

Следва съобщението за грешка с причината, поради която писмото
не е доставено.


rso_pd@abv.bg: Blocked address Blokiran adres

Анонимен каза...

браво г-н Грънчаров възхищавам се от вас, вие за нас учениците сте пример за свободен, достоен, честен и смел човек!

Анонимен каза...

Smeshno ! V koi vek jiveem , zabravih .V drugite strani SINDIKATITE imat drugi funktsii .Ami smeshno , prosto smeshno . Predlagam vashata rakovoditelka da izkara edin stabilen kurs za sindikati v drugi strani .

Анонимен каза...

Ангеле да ти кажа нещо - повечето от нас подкрепихме Камелия защото искаме да и помогнем да се излага и закопава щом и е толкова акъла. И по този начин помагаме на теб и на училището. Няма друг начин да се отървем от тях ти си умен и ще ни разбереш. Опитай и ти да възприемеш тази по-умна позиция твоята грешка е че им се връзваш на акъла.

Анонимен каза...

az otivam v drugia sindikat , to nito direktor nito lider pa i sektantka

Анонимен каза...

пишещите по горе коментарите да се замислят за нравствените си ценности..

Ангел Грънчаров каза...

Да, присъединявам се към призива да не се употребяват обидни квалификации...

Анонимен каза...

Госпожо Анастасова, какво чакате още, уволнете тоя безскрупулен човек, смачкайте главата на змията! За да не стане късно.

Анонимен каза...

Господин Грънчаров,

Колкото и да е неприятно изключването ви заради тая дреболия, то НЕ представлява накърняване на свободата на словото. Накърняване на свободата на словото би било, ако ви принудеха да спрете да пишете, или ви осъдят за написаното в писмото ви.
Една организация може да изключва членовете си, ако пожелае. Ако аз си направя организация, в която да членуват хора, които обичат синьо сирене, а вие заявите, че не обичате синьо сирене, ще ви изключим от организацията и това НЕ Е репресия, нито ограничение на свободата ви.
Понял меня, таваричш?
Айде, изиграй един казачок сега, за да ти олекне.

Тотю

Ангел Грънчаров каза...

Тотю, глупав си, не сфащаш, не си оригинален, плосък си, банален си... зле си! Злобен си. Нямаш понятие за това що е морал. Безбожието ти си е дало своя отпечатък. Съвестта ти спи. Безчувствен си. Затуй не сфащаш нещата в тяхната човешка цялост. Осакатен си от българското образование. Панимаеш? замисли си ако искаш, опитай да спреш да злобееш, за твое добро е. Ако искаш ме мрази, твоя воля. Само глупаците мразят оня, който им дава добър съвет - вместо да са му благодарни...

Анонимен каза...

А някакъв аргумент? Или само истерия имаш?

Тотю

Анонимен каза...

Господин Грънчаров, написах Ви нещо, но или не сте го прочели или просто не разбирате, че не бива да прибягвате към обидни квалификации. Какво е това "Тотю, глупав си, не сфащаш, не си оригинален, плосък си, банален си... зле си! Злобен си." Ако някой Ви пише в този стил, какво ще си помислите за него? Това го четат и Вашите ученици и какъв пример им давате? Кой от големите философи е дискутирал с такъв тон? Жалко, много жалко, че не разбирате колко е важно да проявиш възпитание точно в случай, когато оспорваш друго мнение!

Анонимен каза...

Да, присъединявам се към призива да не се употребяват обидни квалификации...

10.05.14, 12:34

Като се присъединявате, какво променихте в тона си??!!

Ангел Грънчаров каза...

Истината не може да бъде обидна. Който, видите ли, "се обижда" когато му казват истината, е безнадеждно опорочен човек. Ти му правиш добро, казвайки му истината, той вместо да ти е благодарен, ти се обижда - това на какво прилича? Явно и в умствено отношение е доста зле този човек, щом не може да схване толкова прости неща. А в морално отношение да не говорим какъв е.

Самият Сократ е бил осъден на смърт от част от учениците си тъкмо защото постоянно ги е "обиждал". :-) Моля, аз съм скромен, не ме сравнявайте с великия Сократ, че ми става неудобно...

Ангел Грънчаров каза...

Нищо няма да променя в тона си, щото на истината няма да изменя заради нечие удобство...

Анонимен каза...

Излиза, че който не възприема Вашите възгледи не Ви е приятен.

Васил Неделчев

Ангел Грънчаров каза...

Не сте ме разбрал, г-н Неделчев, тия, дето не мислят като мен, точно те са ми най-интересни - стига да не си позволяват да говорят или да пишат откровени глупости. Аз съм философ и най-много уважавам мислещите хора, които не мислят като мен...

Анонимен каза...

Г-н Грънчаров, кой е критерият за истината? Вашето мнение или времето? Не може да бъдете груб, защото Вие смятате нещо за неправилно. Все пак в спора се ражда истината. А Вие как спорите - с обидни квалификации или с аргументи? Как бихте действали, ако на Вас ви кажат "Грънчаров, глупав си, не сфащаш, не си оригинален, плосък си, банален си... зле си! Злобен си." Ами има хора, които го мислят, но не Ви го казват. Сигурен съм. Що за самочувствие! И на каква основа! Просто съм възмутен. Започвам да мисля, че тези които проявяват към Вас нетърпимост, имат сериозни причини за това. Ако държите да сте човек, който не е пропуснал първите седем години от живота си, сменете тона. В края на краищата големите умове винаги са били изпълнени със съмнения и за това са стигали до големите истини. И не правете сравнения със Сократ и учениците му - нито Вие сте Сократ, нито Вашите ученици са на нивото на учениците му.

Анонимен каза...

Г-н Грънчаров, кой е критерият за истината? Вашето мнение или времето? Не може да бъдете груб, защото Вие смятате нещо за неправилно. Все пак в спора се ражда истината. А Вие как спорите - с обидни квалификации или с аргументи? Как бихте действали, ако на Вас ви кажат "Грънчаров, глупав си, не сфащаш, не си оригинален, плосък си, банален си... зле си! Злобен си." Ами има хора, които го мислят, но не Ви го казват. Сигурен съм. Що за самочувствие! И на каква основа! Просто съм възмутен. Започвам да мисля, че тези които проявяват към Вас нетърпимост, имат сериозни причини за това. Ако държите да сте човек, който не е пропуснал първите седем години от живота си, сменете тона. В края на краищата големите умове винаги са били изпълнени със съмнения и за това са стигали до големите истини. И не правете сравнения със Сократ и учениците му - нито Вие сте Сократ, нито Вашите ученици са на нивото на учениците му.

Анонимен каза...

Грънчаров може да бъде груб колкото си пожелае, няма да ми накриви на шапката, като ме обижда. Има свобода на словото, нека си зее човекът. Обидите, както е казал Джеферсън, нито ми чупят крака, нито ми бъркат в джоба.
За Грънчаров истината НЕ Е от значение. Той просто не може да понася някой да не е на неговото мнение. Като му кажеш, че не е прав, истерията му става повече от трогателна. Аз лично доста се забавлявам с нея.
Явно има емоционални проблеми човекът, нали скоро го пращаха на психиатър...

Тотю

Ангел Грънчаров каза...

"Що за самочувствие! И на каква основа! Просто съм възмутен. Започвам да мисля, че тези които проявяват към Вас нетърпимост, имат сериозни причини за това. Ако държите да сте човек, който не е пропуснал първите седем години от живота си, сменете тона. В края на краищата големите умове винаги са били изпълнени със съмнения и за това са стигали до големите истини."

Тъй, значи който има самочувствие, това Ви дразни, така значи. Вие предпочитате унизени, смазани хора, вероятно много Ви допадат безличните хора, които нямат мнение, които не смеят да кажат каквото мислят и пр. Е, аз не съм от този човешки тъп. Да имате много здраве от мен да се "поправя" по Вашия вкус. ще Ви се наложи да ме приемете какъвто съм. Да бъдеш личност със свой характер е суверенно право на човека. Време е тия, дето не могат да понасят личностите, държащи на свободата си, да почнат да привикват, че вече живеем в съвършено други времена в сравнение с ерата на комунизма, когато да бъдеш мислеща личност беше престъпление, заради което не само вкарваха в затвора, но и направо убиваха. Таваришчи, мина онова време, а сега можете колкото си искате да джафкате, подобно на кученца. Ако искате, даже си организирайте хор на джафкащите кученца, кой знае, като почнете да лаете хорово, може да покажете оригиналност и току-виж сте спечелили някоя награда за изпълнителско изкуство! :-)

Анонимен каза...

Очевидно, че г-н Грънчаров смесва правото на лично мнение с липсата на първите седем години от живота. Това си е негово право и никой не му го оспорва. Но тогава защо се сърди, че са го изключили от "Подкрепа"? Хората там също имат право на лично мнение, да го изразят и още повече и свободно да гласуват!
"Ангеле, глупав си, не сфащаш, не си оригинален, плосък си, банален си... зле си! Злобен си." Е, това вече наистина е джафкане, товариш Гранчаров!

Ангел Грънчаров каза...

Аз да се сърдя, че са ме изключили от "Подкрепа"? :-) Не сте ме разбрала нещо - аз се смея, аз се радвам, весело ми е за това, че ме изключиха от Комсом..., пардон, от "Подкрепа". Да, весело ми е, щото като капак на всичко с този си акт въпросната синдикална ръководителка по най-красноречив и бляскав начин потвърди, доказа и защити всичките ми тези. Аз не съм очаквал такава... подкрепа от нея точно в този най-решаващ момент! :-) Ето това е смехотворното. А формално-юридически погледнато изключването ми е нищожно, няма валидност, щото липсва смислено формулиране на нарушение; сиреч, "изключването" ми е един волунтаристичен акт на засегнатата от нещо синдикална деятелка, но за такива неща не изключват. Ще видим също и как ще реагират висшестоящите нива на организацията, щото тя и тях замесва, ако подкрепят акта й, това означава, че организацията се самоубива: една организация, в която всичко е възможно, в това число и да бъдат правени глупости, е саморазпадаща се организация, организация, която няма смисъл да съществува.

Ангел Грънчаров каза...

Между другото тия, дето по-горе вопият и роптаят, че, видите ли, съм бил обидил еди-кой си, нека да знаят това: анонимник няма как да бъде обиден по причина на това, че няма личност, няма достойнство да излезе с личността си. Как да обидиш някого в такъв случай: миражът, нищото можеш ли да го обидиш? :-)

Ангел Грънчаров каза...

Подател: Podkrepa Press Center добави в адреси
До: 'Angel Grancharov'
Относно: Read: Жалба
Дата: Понеделник, 2014, Май 12 09:01:36 EEST
Файлове: (1) Прикрепен файл

Ангел Грънчаров каза...

Подател: President добави в адреси
До: 'Angel Grancharov'
Относно: Read: Жалба
Дата: Понеделник, 2014, Май 12 08:51:55 EEST
Файлове: (1) Прикрепен файл