Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 8 юни 2014 г.

Сърдечно благодарствено писмо до многоуважаемата госпожа помощник-директор-и-синдикален-лидер



Ще ми се да напиша няколко благодарствени думи до г-жа Камелия Стоянова, първи помощник-директор на ПГЕЕ-Пловдив, училището, от което бях уволнен преди около две седмици, която същевременно е и... лидер на тамошната синдикална организация към синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа"; известно е, че г-жа Стоянова, действайки в пълен синхрон с така усърдната директорка Анастасова, изигра чудесна роля около подготовката на уволнението ми и около неговото "законно" осъществяване: с оглед да не й се налага да ми оказва против съкровеното си желание "синдикална закрила" срещу уволнение или пък да отказва такава, което ще я компрометира пред любимата й шефка, услужливата синдикална лидерка и първа помощница на директорката около седмица преди подготвяното уволнение разигра едно великолепно театро с моето... изключване от синдиката (!!!) по причина на това, че, видите ли, съм си бил позволил да пренебрегна йерархията и да напиша Открито писмо директно до лидера на КТ "Подкрепа" д-р Тренчев; да, смейте се колкото си искате, но това е самата истина: тя счете за възможно да ме изключи от синдиката за едно такова "непростимо нарушение", именно, че съм бил написал писмо до Тренчев (!!!). Да, смешни работи, така е при нас - у нас, знайте, няма невъзможни неща, у нас всичко е възможно! (ОЩЕ >>>)

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

3 коментара:

Анонимен каза...

P.S.
.....и успех в туризма !!!
А.Г.

Анонимен каза...

Юлиян Петров добави в адреси
До: Angel Grancharov
Относно: Прочетени: Сърдечно благодарствено писмо до многоуважаемата госпожа помощник-директор-и-синдикален-лидер
Дата: Понеделник, 2014, Юни 9 10:02:53 EEST
Файлове: (1) Прикрепен файл

Това е разписка за писмото, което изпратихте до
; ; ; ; ; ; ; в 8.6.2014 г. 10:56 ч.

Тази разписка потвърждава, че съобщението е било показано на компютъра на получателя в 9.6.2014 г. 10:02 ч.

Анонимен каза...

някой да ти е казал да ми спамиш във фейса?