Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 30 октомври 2007 г.

Блогът HUMANUS зае челна позиция и в една друга класация

Става дума за класацията "Топ 100 Български блогове", една класация, базирана на Technorati Authority. Блогът ми там е на 9-та позиция, което явно кореспондира с 6-тото място в другата класация "Топ 100 на българските блогове", за която вече писах.

Не искам да правя никакви внушения, но тези, които изхвърлиха блога ми от всички блог-агрегатори напоследък (примерно този на в-к ДНЕВНИК, а също и този на в-к КАПИТАЛ), явно са го направили по съвсем субективни мотиви. Защото тези класации са правени на основата на едни съвсем обективни критерии. За мен най-важен критерий е това да предлагам на читателите си смислени текстове, предразполагащи към размисъл и към заемане на собствена позиция. В този смисъл съм... "популист", но само в този...

И още нещо искам да добавя: онова, което човек прави с любов, рано или късно ще бъде оценено. Така че, драги дами и господа, дерзайте: всеки в своята си област! Та да променим един ден България. Ала за това най-напред трябва да променим и самите себе си...

1 коментар:

Анонимен каза...

"предразполагащи към размисъл и към заемане на собствена позиция."

Така е! И можеби затова толкова ми харесва;P