Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 2 ноември 2007 г.

Моите приятели от ДНЕВНИК ми забраниха да пиша коментари поради "системни злоупотреби"!

Току-що реших да напиша един коментар под упоменатата статия във в-к ДНЕВНИК (на която всъщност й правя реклама в блога си съвсем безвъзмездно, поради съвсем безкористни идеалистични подбуди!) и установявам, че ми е забранено да го сторя! Получих ето това интересно съобщение: "Поради системно злоупотребяване при писането на коментари, временно достъпът Ви до форума е ограничен. Моля свържете се с нас на online@dnevnik.bg". Явно моите приятели-модератори - Еленко и пр. - са решили да ме изгонят и от форума на в-к ДНЕВНИК.

Е, аз, знайно е, съм подлец, и реших да запитам да ми дадат тълкуване на израза "системна злоупотреба с правото за коментиране". Ето моето писъмце по този повод:

Здравейте, установих тази сутрин, че ми е забранено да пускам коментари във форума на в-к ДНЕВНИК "поради системно злоупотребяване с писане на коментари". Признавам си, посмях се от душа на тази формулировка, защото тя наистина е крайно куриозна и смешна: как така да се "злоупотребява" при коментиране? Та Ви моля да ми разтълкувате какво сте имали предвид, че ми е много любопитно да разбера. С поздрав: Ангел Грънчаров

Да видим какво ще ми отговорят, наистина ми е интересно да разбера. И да се посмея донасита, понеже тия момчета, дето модерират форумите и блог-агрегаторите на ДНЕВНИК и на КАПИТАЛ наистина са много забавни. Само дето станаха за смях и на гаргите с глупавите си изцепки напоследък, но пък това не е болка за умиране де...

4 коментара:

Анонимен каза...

Гледам, напоследък дъх не можеш да си поемеш от смях. Вземи почини си.

Ангел Грънчаров каза...

Веселието винаги е здравословно и целебно: за разлика от омразата :-)

Анонимен каза...

Га-Га. ;)
Не знам какво разбираш под изцепки, но ако не си забелязал, единствения, спрямо който има някакво по-специално отношение си ти.
А това е защото ти си много специален. ;)
Добре, извинявам се, това прекрачва границите на добрия вкус, но ми втръсна да мрънкаш като малко дете, всеки път когато някой ти скърши хатъра.

Анонимен каза...

браво на Еленко :)