Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 29 декември 2007 г.

Поздравления към мосю виконтът: на блогърското войнство е така нужна поне капчица аристократизъм!

В блога ми един господин, нарекъл се Виконт (Графът, но по разбираеми причини предпочитам да го наричам Виконт: понеже едно публично известно същество отдавна е осквернило думата Графът!), остави следната записка:

Уважаеми г-н Грънчаров, нов съм в блоговете, но доста стар във форумите. Сега навлизам в този публично-личен свят. Погледнах от Вашия блог само това “блокче за оцветяване” – идеята много ми харесва. Още повече ми харесва “Защо пиша своя блог?”, непременно ще прочета Вашите неща – още заглавията са обещаващи. Отбелязвам си го в моя дневник (така наричам блога си). И си запазвам правото да оцветя и “Ангел Грънчаров”, нали може? Само ориентировъчно…

Весело посрещане на Нова година! Желая Ви здраве и спокойна (душевно!) година! Графът.

Посетих блога на господина и забелязах, че той е съвсем нов, създаден е наскоро. Искам тук да представя блога му и да му пожелая най-безболезнено и успешно приобщаване към блогърската гилдия.

Разбрах, господин Виконте, че сте зрял и мъдър човек, което предполага наличие у Вас на проверени в живота ценности. Което е добра предпоставка за благотворно и позитивно Ваше влияние върху блогърската общност. Която, както е добре известно, е крайно многолика и в мнозинството си не страда от прекалени морални скрупули.

Та на добър път из новата територия на блогърстването, мосю Виконт! Можете, разбира се, да ме боядисвате в каквито си искате цветове, а също и да ме критикувате колкото Ви душа иска. Наистина на общността на блогърите й е крайно нужна поне капчица аристократизъм, та да победи някак си - и някога! - така често обхващата я дребнавост, маниакална самовлюбеност и мнителност. Затова се радвам, че сте сред нас и си позволявам - нищо че съм най-хуления сред блогърите, и от самите блогъри! - да изразя увереността си, че Вие именно ще окажете най-благотворно влияние върху разпространения сред блогърството не съвсем безупречен морал.

Няма коментари: