Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 28 март 2008 г.

Поздравления за рождения ден!

Да, днес, 28 март 2008 година, навършвам 49 години и започвам 50. Няма как иначе, защото съм роден отдавна, в далечната 1959 година. В един момент се оказва, че човек съвсем неусетно остарява: остаряването, противно на това, което се пее в песента "Остаряваме бавно...", става бързо. Или поне на мен така ми се струва, особено напоследък. Разбира се, изобщо не се чувствам стар, напротив, душата ми е като на дете сякаш - или поне на млад човек. Не зная това дали ми личи, но е така. Дай Боже да е все така, впрочем, знам, че е така: душата на човека не старее...

Получих до момента вече няколко честитки, ето една от тях, която силно ме развълнува и трогна:

Ангел Грънчаров, честит Рожден Ден!

Пожелавам Ви все така да устоявате на гражданските си позиции до възтържествуване на истината. Христос е казал: Ще познаете истината и тя ще ви освободи! 45 години живяхме сред фалш и измама...

За съжаление днес нещата продължават. Животът не е комедия, нито пък е трагедия сам по себе си. Светлото бъдеще обещавано от отговорните другари на партийните конгреси не беше за народа, а за техните наследници - днешните капиталисти. Привидният хаос е условието, необходимо за заблуждаване на обществото. Благодарение на хора като Вас много хора разбират, че са излъгани - и какво от това?! Нова революция или примирение?!

Народът има нужда от духовни водачи за да оцелее. Не търсете разбиране и сътрудничество от народа, а от тези, които наистина не мислят само за себе си, но и за другите..

С най-добри пожелания: Любомир Пенчев

Благодаря на подателя, който живее в САЩ. Благодаря и на всички други, които ми честитят по един или друг начин рождения ден!

1 коментар:

Анонимен каза...

Уважаеми г-н Грънчаров,
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН !!

"...Не търсете разбиране и сътрудничество от народа, а от тези, които наистина не мислят само за себе си...."
Чудесно казано, винаги съм си мислил по подобен начин, да си спомним само за съдбата на Левски и Стамболов.
Сърдечни благодарности за приятните минути пред вашия блог.
Бъдете здрав, много щастие в семейството и успех в "неблагодарните" ви занимания.