Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 28 ноември 2008 г.

Отзивът на съвсем справедливо разгневената гражданка Петрова

Прочетох много внимателно. Принципно съм съгласна и понеже имам претенции да не съм безмозъчно образу/ование, взеха да ми напират разни въпроси.

Например една другарка, беше казала, че власт без кръв не се дава. Ама не беше уточнила за политическа или за икономическа власт става въпрос. А и ние тогава бяхме демократично девствени, та не знаехме, че двете власти са взаимно заменяеми. Е, те дадоха политическата власт без кръв, но устроиха икономически Батак. Та на въпроса.

Хайде ние, девствените, не сме знаели кой дърпа конците, радвахме се на "свободата", рипахме по площадите и инвестирахме надежди (аз лично по-лоша инвестиция никога не съм правила), ама демократичните президенти, министри, партии не знаеха ли, че ги използват като завесата на сцената? Нали имаха достъп до архивите! Значи са знаели. Вместо да се говори под сурдинка, защо никой не се изправи и не каза цялата истина ясно, точно и аргументирано? Започнаха и спряха. После падна мъглата.

Аз искам да знам защо! Единственото обяснение, което ми идва на ум, е че хидрата държи всички за гушата. (Боже, как успява! На някои гушите им са долкова дебели и мазни, че да се чудиш.)

И друг въпрос ме боде и не намирам дори смислено обяснение, камо ли отговор.

Мозъците от ЕС и НАТО не знаеха ли кой управлява България? Ако не са знаели, значи не са мозъци. Тогава язък ни за напъването да се напъхаме в два безмозъчни съюза. Но тезата ме съмнява.

За НАТО не знам, но в ЕС със сигурност има здрав разум. Обаче пак възниква въпросът защо така широко си отвориха гащите и пуснаха вътре таралеж? Пък сега, олеле!

Крадяла българската мафия. Ми ще краде, като я остават да си разиграва коня безнаказано толкова години. Защо да не краде?

Журналистите били ченгета. Ами ще са! Като никой не ги измъкна от архивите, а ги оставяха да промиват мозъци и да си сеят зловонията. А ние слушахме, гледахме, "вярвахме" и накрая го ударихме на вътрешна емиграция. (Аз лично съм прокарала охраняема граница между входната врата на дома си и държавата, която ми прилича на развъдник за идиоти.)

И като се огледаш, тази "държава" става само за напускане. Лошото е, че ни лепнаха петното на всички, та никъде не ни искат...

Поздрави на автора! Харесвам блога ти. Всеки ден удрям по една молитва за здраве на този, който е измислил блоговете. Четейки в Интернет се съхранявам от чалгаджийско-ченгеджийската смрад на телевизия, вестници и радио. И се радвам, че още има хора с мозък в България.

Петрова

Вижте и чуйте и най-новото в моя видеоблог HUMANUS. Технологичният прогрес трябва да се насърчава!

2 коментара:

Анонимен каза...

Другарке Петрова, вземи и се помоли малко и за душата на лъжеца, манипулатора и измамника Грънчаров, че много грехове е натрупал и ще се мъчи в ада цяла вечност.

Анонимен каза...

Вярно казвате госпожо, в България живеят поне 3 милиона емигранти с българско гражданство. И броят им нараства лавинообразно благодарение на системно полаганите грижи от поне 4 правителства (без значение колко различни или противоположни се опитваха да изглеждат). Те докараха българите до такава апатия, че по малко от половината ще гласуват на следващите избори.
Аз не виждам това да притеснява политиците*, те така са си изплели закончетата, че да продължават да яздят населението независимо от това дали гласува или не.

През последните 19 години българинът масово гласуваше не "за" някого или някаква идея, а "ЗА ДА НЕ СА пак тия, дето грабеха крадоха и разпродаваха досега".

Е, всички цветове партии се извъртяха да управляват, резултатите ги виждате и сами. Ще им пуснете ли още 20 години за да направят по още едно кръгче?

* моля да бъда извинен за употребата на думи като "политик", "депутат", "министър" и прочее, които са добили статут на мръсни и обидни понятия в речника на много мои сънародници и лично в моя.