Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 26 януари 2009 г.

Още един проект за корица: толкова ли е трудно да кажете впечатлението си?

С тази стават вече три публикациите (Обявявам конкурс за изработване на корица на новата ми книга и също Още три идейни проекта за корица), в които предлагам най-различни идейни проекти за корица и моля просто да си кажете впечатлението. В замяна получавам... пълно мълчание!

Не мога да си обясня на какво се дължи това: толкова ли е трудно да кажеш: тази не ми харесва, онази още повече, а пък тази примерно е малко по-добра?! За да се мълчи така масово явно има някакво обяснение: изглежда масово посетителите на този блог хептен не се интересуват от книги, което съвсем не говори добре за тях. Е, може би не се интересуват по-специално от философски книги, както и да е де...

Но все пак е нелюбезно така упорито да се мълчи. Длъжен бях да кажа това и не го спестявам. Нищо де: все пак този блог се посещава от българи, което отчасти обяснява нещата...

Вижте и чуйте най-новото в първия български видеоблог: Angel.G-TV - видеоблогът на Ангел Грънчаров. Технологичният прогрес трябва да се насърчава!

9 коментара:

Mariyan Iliev каза...

Здравей...
Всичките ми харесват.Но две от кориците ме грабват,а те са тази която е на тази статия,(планетата Земя с четката),и изправеният индивид(мъж),в случаят който е зъобграден от човешкият череп.
Аз не съм специялист в тази област.
Изказвам мнение като купувач.На мен винаги ми се набива на първо гледане корицата,макар да не е правилно,защото все пак не мога да съдя по корицата,съдържанието.
Надявам се че съм се изразил правилно,и най вече разбираемо,защото не съм много силен в писането.
С уважение Мариян Илиев

Анонимен каза...

Тази със земното кълбо е чудесна.Успех!
С уважение:deris

Ivan Hristov каза...

Здравей Ангеле,на мен лично ми харесва корицата на която е изобразен профила с многоцветните линии на дъгата.Не искам обаче това да повлияе твоя избор,просто давам мнението си.Желая успех!

Ангел Грънчаров каза...

Благодаря, ето това ме интересува :-) Щото съм станал по-зле от Буридановото магаре: не мога по никой начин сам да избера; пък все пак няма сам да си купувам книгата :-) (А пък нищо чудно и сам да си я купувам както е потръгнало!) Затова вашето мнение е толкова важно за мен. А ако нещо се хареса повече, ще настоявам пред издателя да сложи тъкмо корицата, която се е харесала на повече потенциални читатели...

Анонимен каза...

Просто трябваше да сложите анкета.

Досега нито една не ми харесваше. Тази, която присъства в тая точно статия обаче - четка, рисуваща по земното кълбо, ми хареса много, така че това е моят фаворит.

Анонимен каза...

http://1.bp.blogspot.com/_kfeG5VP3MTA/SXwM12RbTQI/AAAAAAAAHAo/EA_TBt_Np8k/s1600-h/665.JPG

Тази е най-хубава и грабва окото!

Анонимен каза...

Zdravei, g/n Grancharov!
Na men mi haresaha 2 izobrazenia. Ednoto e tova sas zemnoto kalbo i 4etkata, a drugoto e s mladeza, pokazan v profil/parvata ot poslednite 3 varianta/. Smyatam, 4e stoynostnia 4itatel ste otdade pove4e zna4enie imenno na sadarzanieto. Uspeh na knigata!

Анонимен каза...

Zdravei, g/n Grancharov!
Na men mi haresaha 2 izobrazenia. Ednoto e tova sas zemnoto kalbo i 4etkata, a drugoto e s mladeza, pokazan v profil/parvata ot poslednite 3 varianta/. Smyatam, 4e stoynostnia 4itatel ste otdade pove4e zna4enie imenno na sadarzanieto. Uspeh na knigata!

Анонимен каза...

Zdravei, g/n Grancharov!
Na men mi haresaha 2 izobrazenia. Ednoto e tova sas zemnoto kalbo i 4etkata, a drugoto e s mladeza, pokazan v profil/parvata ot poslednite 3 varianta/. Smyatam, 4e stoynostnia 4itatel ste otdade pove4e zna4enie imenno na sadarzanieto. Uspeh na knigata!