Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 24 април 2009 г.

Накъде сме тръгнали, накъде отиваме?!

Бой последен е този…

(Автор: Иван Бедров)

1. Държавната телевизия хвърля огромен ресурс и предава Енергийното мероприятие на Първанов все едно е XIII-ия конгрес на БКП.

2. Едната частна национална телевизия редува министър-Яне, министър-Яне, роднина-милиционер…

3. Другата нищи разводите на депутатите…

4. Правителството забранява протестите пред сградите на властта.

5. Парламентът слага табела RESERVE на масата - вдига депозити и бариери.

6. ………


Списъкът продължава.



“Бой последен е този, дружно всички да вървим, с Интернационала света да обновим!”

Време е всички отново да научим наизуст “Интернационала” и да върнем задължителното обучение по руски език в училище.

7 коментара:

Иван Христов каза...

"Тъжно", това определение използва другаря Първанов в оценка на ставащото в България. Аз бих казал "СТРАШНО"!!! Боже, нима съм обречен да си умра в чужбина?!...

Ангел Грънчаров каза...

Майко Мила, тоя Гоце на кой свят живее: http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2109411

Ангел Грънчаров каза...

Блазе ти, приятелю, че ще си умреш там; аз пък ще си умра тук, в кошмара - кошмар до последния ми миг...

Ангел Грънчаров каза...

Към брата си

Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани;
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.

Отечество мило любя,
неговият завет пазя;
но себе си, брате, губя,
тия глупци като мразя.

Мечти мрачни, мисли бурни
са разпалили душа млада;
ах, ръка си кой ще турне
на туй сърце, дето страда?

Никой, никой! То не знае
нито радост, ни свобода;
а безумно как играе
в отзив на плач из народа!

Често, брате, скришом плача
над народен гроб печален;
но, кажи ми, що да тача
в тоя мъртъв свят коварен?

Нищо, нищо! Отзив няма
на глас искрен, благороден,
пък и твойта й душа няма
на глас божий - плач народен!

Ангел Грънчаров каза...

Това знаеш кой го е написал, нали?

Анонимен каза...

Ботев, разбира се. Актуално и аз днес. Аз също се чувствам чужд тук.

Анонимен каза...

имах предвид: и за днес

http://www.mediapool.bg/show/?storyid=151557 - OMG!