Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 17 юли 2009 г.

Из моя архив: статията "Да говориш това, което мислиш" (публикувана в 1987 г.)

Това е една съвместна публикация с блога на Алек Томанов: Да говориш това, което мислиш.

Ето линкове към текста, представен, за удобство на читателите, под форма на сканирано изображение на самата публикация във вестника:

Изображение 1

Изображение 2

Изображение 3

Интересно е, предполагам, за по-младите читатели да видят как е изглеждал тогава един вестник, за съжаление съм запазил само изрезките. Струва ми се, че за вас, по-младите, една такава "древна" статия може и да представлява някакъв интерес, още повече че е върху младежки проблеми, но както са били виждани тогава. Лично на мен ми се струва, че особен напредък в това отношение оттогава досега нямаме; не зная дали греша, но, за жалост, изглежда съм прав...

Няма коментари: