Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 11 септември 2009 г.

Пример за безпрецедентна наглост: БТК/Вивател ми отговори най-арогантно на жалбата!

Подател: Customerservice
До: angeligdb@abv.bg
Относно: RE: Оплакване / ADSL / Прекратяване на договор
Дата: Петък, 2009, Септември 11 16:37:05 EEST


Уважаеми г-н Грънчаров,

Бихме искали да Ви информираме, че за да се възползвате от предоставената от МОН възможност за безплатен домашен интернет, е необходимо да прекратите договора си за план „Хармония”, като заплатите съответните неустойки към него, или можете да я преотстъпите на друг телефонен пост.

С Уважение,

Отдел Обслужване на клиенти

E-mail:Customerservice@vivacom.bg
Website: www.vivacom.bg

(Забележка: Нямам думи за да квалифицирам тази наглост. Онемях. Ням съм.)

2 коментара:

tinka каза...

Aз също пострадах от Вивател , защото имам абонамент за Хармония и сега не мога да ползвам субсидията от МОН.Ако стигнете до някакво решение уведомете ме моля!Предполагам,че и други колеги са пострадали по същият начин,не може ли да си помогнем?

Ангел Грънчаров каза...

dimitar.b мнение от Свежото:

Уважаеми приятелю,аз съм на същото "дередже",но начинът ни да се оправим с този "мастодонт"е да накараме Комисията по защита на клиентите да отнесе такива "проблеми"към Европейския съд.Бубето Кунева е там за да защитава интересите на потребителите,поне до този момент.Говорил съм с нея,ще ГИ накажат ако се събере доказателство за провеждан монопол.Въпреки това съм доволен от тази наистина добра услуга и чесно казано от другите интернет "оператори"загубите ми са значително по големи от тези 20-тина лева по висока такса.Но начинът им на неразбиране към потребителските ни нужди трябва да ги накара да се замислят ,за по добра и конкурентна стойност.Например аз имам и мобилен към тях.Да добра е услугата,но тази такса става просто натоварваща за такса съоражения.Поне в Европа не е така.От това ДДС-то става многократно над вземана сума .Нека се позамислят,така ще спечелят много повече клиенти.Аз лично ще ги рекламирам,което правя и сега..Живота го изисква да бъдем и толерантни един към друг.Нека им е честито новата им"Фамилия".