Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 8 април 2010 г.

Съвременни нрави: Диджеят пуска парче на Ивана, а до мен се доближава една мъртво пияна

ЖИК-ТАК

Гацо Бацов

Диджеят пуска парче на Ивана
А до мен се доближава една мъртво пияна
Дъхът й е страшен като на змей
По-пияна е даже от Иван и Андрей.
Тресе две огромни кълба силикон
Прилича на малък разгонен бизон.
Мъжът й бил мутра, но му слагала рога,
Щото чула че животът бил радост и тъга.
А после ми разправя, че била интелектуалка
Четяла философия едва ли не от малка
Говори ми нещо за Сократ и за Сенека
А майка й у тях клечи над чушкопека.
Как не им омръзнаха едни и същи свалки
Офертата не се променя: свирки за парцалки.
Баси тъпите кифли. Баси тъпия сюжет.
С тия думи слагам край на тоя куплет.

Сядаш ми в скута, искаш валута
Я па съм скръндза и нема да ти дам
Знаят ли ваште че ходиш без гащи
Тва софиянките немате срам!

Дълги крака, малка стегната цица
Мирише на парфюм и на лютеница.
Живеела в Люлин, била маркова пичка
Познай как се казва – Димитричка!
Обаче настоява да я наричам Диди
В противен случай щяла да ми се обиди.
Вече нямало мъже, всички били педали
И тъпите им номера й били писнали
Пие само шампанско и със трюфели се храни
Така като я гледам доволна ше остане.
Казвам, че си тръгвам а тя нещо ми се мръщи
И вика: бе ти няма ли да ме поканиш вкъщи?
Не, няма да те каня, ше ти викна такси
Ше маана да та прибия и ш’ти кажа мерси.
Започва да ме нерви тая глупост безкрайна
Преди да си тръгна, ще й тегля една майна .

Сядаш ми в скута, искаш валута
Я па съм скръндза и нема да ти дам
Знаят ли ваште че ходиш без гащи
Тва софиянките немате срам!



Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!

(Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2010 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

ВИЖ >>> кн. II на сп. ИДЕИ

1 коментар:

Анонимен каза...

Гацо Бацов си мисли, че е написал кой знае каква велика и оригинална простотия, но се лъже. Тези нрави не са хич съвременни, много преди него съвсем други хора са се занимавали с писането на далеч по-големи простотии:

Поэзия многолика и многогранна. Она - живой организм, и любые попытки поделить ее на "высокое" и "низкое" бесплодны. Озорными нецензурными виршами в юности баловались и Пушкин, и Лермонтов, и Тургенев, и даже народный заступник Некрасов.

Пушкин. Все мы читали его "Евгения Онегина", "Руслана и Людмилу", "Капитанскую дочку"... Но мало кто знает, что перу великого русского поэта принадлежит и множество пошлых матерных эротических стишков.

Из творчества Пушкина. Уважаемые читатели, мы попытались выбрать самые безобидные стихи из того самого пошлого творчества Пушкина.

Как широко,
Как глубоко!
Нет, бога ради,
Позволь мне сзади.

Орлов с Истоминой в постеле
В убогой наготе лежал.
Не отличился в жарком деле
Непостоянный генерал.
Не думав милого обидеть,
Взяла Лариса микроскоп
И говорит: "Позволь увидеть,
Чем ты меня, мой милый, ё..."


Недавно тихим вечерком
Пришел гулять я в рощу нашу
И там у речки под дубком
Увидел спящую Наташу.
Вы знаете, мои друзья,
К Наташе вмиг подкравшись, я
Поцеловал два раза смело,
Спокойно девица моя
Во сне вздохнула, покраснела;
Я дал и третий поцелуй,
Она проснуться не желала,
Тогда я ей дал < ~ >
И тут уже затрепетала.


К кастрату раз пришёл скрипач,
Он был бедняк, а тот богач.
"Смотри, – сказал певец безм..дый, –
Мои алмазы, изумруды –
Я их от скуки разбирал.
А! кстати, брат, – он продолжал, –
Когда тебе бывает скучно,
Ты что творишь, сказать прошу".
В ответ бедняга равнодушно:
-Я? я м...де себе чешу.


< МАНСУРОВУ. >
Мансуров, закадычный друг,
Надень венок терновый!
Вздохни — и рюмку выпей вдруг
За здравие Крыловой.
Поверь, она верна тебе,
Как девственница Ласси,
Она покорствует судьбе
И госпоже Казасси.

Но скоро счастливой рукой
Набойку школы скинет,
На бархат ляжет пред тобой
И <----> раздвинет.

В Академии наук
Заседает князь Дундук.
Говорят, не подобает
Дундуку такая честь.
Почему ж он заседает?
Потому, что жопа есть!


С утра садимся мы в телегу,
Мы рады голову сломать
И, презирая лень и негу,
Кричим: пошел! Ебена мать!


Подойди, Жанета,
А Луиза - поцелуй,
Выбрать, так обидишь;
Так на всех и встанет х..й,
Только вас увидишь.


Ты помнишь ли, как были мы в Париже,
Где наш казак иль полковой наш поп
Морочил вас, к винцу подсев поближе,
И ваших жён похваливал да ёб?


все это Пушкина