На едно място във Фейсбук се продискутира интересен и важен момент, ето за какво става дума:
Иван Кованджиев: Не може Бойко Борисов да се поставя по-високо от най-добрия политик и държавник след т.н. преход - Иван Костов.
Kd Nikolov: Ама какъв политик е въобще Боко?!!!! Някои бъркат понятията тотално...
Georgi Stankov: Въобще не може да има сравнение между Бойко и Костов. Костов яхна наготово народната вълна, сервирана му от алчните червени тъпанари. Бойко сам създаде вълната и всичко помете! На всичко отгоре Костов се оказа изключително тъп, за да провали лековато всенародната подкрепа. А Бойко е достатъчно далновиден, за да я увеличава непрекъснато при тотална враждебност от всички страни. Реалният резултат Бойко:Костов е 7:2!!!
Kd Nikolov: Боко е "политик", на който цяла Европа се смее! Другото е за консумация в партийната ядка на милиционерското училище :-)))))))))))))))))) (ОЩЕ >>>)
Иван Кованджиев: Не може Бойко Борисов да се поставя по-високо от най-добрия политик и държавник след т.н. преход - Иван Костов.
Kd Nikolov: Ама какъв политик е въобще Боко?!!!! Някои бъркат понятията тотално...
Georgi Stankov: Въобще не може да има сравнение между Бойко и Костов. Костов яхна наготово народната вълна, сервирана му от алчните червени тъпанари. Бойко сам създаде вълната и всичко помете! На всичко отгоре Костов се оказа изключително тъп, за да провали лековато всенародната подкрепа. А Бойко е достатъчно далновиден, за да я увеличава непрекъснато при тотална враждебност от всички страни. Реалният резултат Бойко:Костов е 7:2!!!
Kd Nikolov: Боко е "политик", на който цяла Европа се смее! Другото е за консумация в партийната ядка на милиционерското училище :-)))))))))))))))))) (ОЩЕ >>>)
Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ПРЕСЛЕДВАНЕ НА ВРЕМЕТО: Изкуството на свободата, изд. A&G, 2003 г., разм. 21,5/14,5 см., мека подвързия, ISBN 954-8945-88-6, 280 стр., 8.00 лв. Книгата говори за “нещо”, което е близко на всеки един от нас: времето. Тя се опитва да ни насочи към чисто човешкото в него, към неговата ценност за човека. Това, че времето не ни е чуждо и ни изглежда “добре познато”, съвсем не означава, че го разбираме. Нашето предварително познание за времето не навлиза в неговите дълбини, а само докосва повърхността, най-бледата му външност. Съзнанието за време го приема за факт, с който трябва да се “съобразяваме”, но не отива по-нататък и не се задълбочава в неговата тайна. Когато обаче ни запитат А що е време?, почти нищо не можем да кажем: мълчанието е нашият отговор. Тази необичайна и изненадващо понятна философска книга “поглежда” в скритото “зад” мълчанието ни – за времето, живота, свободата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар