Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 8 ноември 2011 г.

Как даването на интервюта в днешно време неминуемо води до сърдечни кризи

Тази сутрин предаването "Тази сутрин" на bTV излъчи по разширен репортаж относно ситуацията в ПГЕЕ-Пловдив във връзка с предложението училището да се преименува на Стив Джобс. Можете да го гледате като посетите ето този линк: От Ленин до Стив Джобс

Имам една молба към тия, които ще гледат репортажа. Моля ви, споделете с мен има ли нещо в този репортаж, което да "разваля имиджа" на училището, което създава лоша, превратна представа за него и пр. Питам, понеже някои хора имаха добрината да ме известят, че понеже съм разговарял с репортера "без да съм бил оторизиран от ръководните фактори", съм бил проявил "престъпно самоуправство", вредящо на имиджа на училището. Показал съм се бил като "неетичен човек", нарушил съм бил не знам си какви "Етични кодекси", писани и неписани. Абе изобщо съм се бил оказал много, ама изключително много лош човек. И прочие, и така нататък, и ала-бала...

Знайно е, че има всякакви хора, вероятно има и хора с по-изкривени възприятия, пък, знае ли се, може и моите възприятия да са изкривени, нищо чудно, стар съм вече. Та затова питам; на мен ми се струва, че няма нищо лошо в това, че медиите проявиха такова внимание към едно предложение, което съдържа в себе си наистина оригинална, бих казал дори - казвам това нарочно, та да ядосам зложелателите! - авангардна идея: едно българско училище да бъде кръстено на на един общочовешки гений, допринесъл изключително много за днешната технологична революция - какъвто е Стив Джобс. (ОЩЕ >>>)


Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя.

Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

3 коментара:

Анонимен каза...

Здравейте г-н Грънчаров, то вече Вие станахте медийна звезда, така че управията на училището ще трябва да се съобразява вече с Вас. Поздравления за инициативата. Мене ми направи,обаче, лошо впечатление един факт – споменат в репортажа между другото. Става дума за това, че училището било без име в продължение на 20 години!!! Ако искаха да променят името на това училище от „Ленин” на някакво друго - що не го направиха тогава преди 20 години? Та сега, когато се появи тази инициатива, се видяха в чудо - какво да правят?
Антон Рачев, Русе

Ангел Грънчаров каза...

Вярно, били патриоти, държали на българското, а 22 години не направиха нищо, за да турят бъългарски патрон на училището. И сега се сетиха да демонстрират "патриотизма" си...

Анонимен каза...

Грънчарче, стига с тия идоли, бе, мааму стара, стига с тая гъзоблизна идиотщина! Отивам да повръщам.