Пред мен е най-новият проект на нов ЗАКОН ЗА ПРЕДУЧИЛИЩНОТО И УЧИЛИЩНОТО ОБРАЗОВАНИЕ; това са цели 90 страници; вчера си пропилях доста време докато го изчета. От 14 февруари т.г., когато бе прогласено, че сме ощастливени с новия проект, та досега, вече цяла седмица, министърът и заместничката му дефилират по медиите, за да ни убеждават в новостите, които носел в себе си новия проект. Разбира се, никакъв обществен, граждански отзвук не се забелязва; мъртвилото и тук е на висота, но за сметка на това по медиите се шуми за всичко друго, но не и за истински важното и значимото в живота ни.
Научавам, че за две седмици трябвало да се обсъди новия проект и да се внасят някакви предложения за промяна, а след това Парламентът, в спешен порядък, трябвало да го гласува. Разбира се, времето е крайно недостатъчно, но у нас кой ли пък се интересува от мнението на заинтересованите? А заинтересовани по този закон сме всички; всички сме родители, всички по някакъв начин сме свързани и зависими от образованието; учителите пък и младите хора би следвало да се вълнуват най-много, но не, няма такова нещо; явно стереотипът и манталитетът на роба, на жертвата, с която управляващите могат да правят каквото си искат, и тук е на висота. Това са крайно неблагоприятни симптоми, вещаещи последици, които никой не може да предвиди. Защото, както и да го погледнем, образованието в съвременния свят е най-съдбовна сфера на живота; но кой ли ти в наши условия мисли и се вълнува от сериозните проблеми, пред които е изправено образованието и личностното развитие на нашите деца?! (ОЩЕ >>>)
Научавам, че за две седмици трябвало да се обсъди новия проект и да се внасят някакви предложения за промяна, а след това Парламентът, в спешен порядък, трябвало да го гласува. Разбира се, времето е крайно недостатъчно, но у нас кой ли пък се интересува от мнението на заинтересованите? А заинтересовани по този закон сме всички; всички сме родители, всички по някакъв начин сме свързани и зависими от образованието; учителите пък и младите хора би следвало да се вълнуват най-много, но не, няма такова нещо; явно стереотипът и манталитетът на роба, на жертвата, с която управляващите могат да правят каквото си искат, и тук е на висота. Това са крайно неблагоприятни симптоми, вещаещи последици, които никой не може да предвиди. Защото, както и да го погледнем, образованието в съвременния свят е най-съдбовна сфера на живота; но кой ли ти в наши условия мисли и се вълнува от сериозните проблеми, пред които е изправено образованието и личностното развитие на нашите деца?! (ОЩЕ >>>)
Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 ЛВ., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд.
Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.
Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар