Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 19 август 2012 г.

Пловдивската обществена телевизия има любовта на своите зрители, доверието на хората, а това са безценни неща

Във връзка с финансови трудности на една авторитетна и уважавана от пловдивчани медия - Пловдивската обществена телевизия - за които научих тази сутрин от публикация в нейния сайт се налага да реагирам и аз някак, да помогна с каквото мога; ето моето писмо до ръководителя на медията, до г-н Евгений Тодоров, с когото, по благоволение на съдбата, имам честта да се познавам от много години:

Здравей, г-н Тодоров,

Научих за това, което се е случило когато ПО-ТВ е съобщила пред зрителите си факти за своето финансово положение. Позволих си веднага да запозная и читателите на моя блог с публикацията от сайта на телевизията, както и да призова който с каквото може да помогне. Винаги съм смятал, че създадената от теб телевизия е явление, така да се каже, на "медийния фронт" в България - и че е голяма чест за нас, пловдивчани, че тази телевизия възникна, съществува и оцелява вече толкова години в нашия хилядолетен, в нашия вечен град. (ОЩЕ >>>)


Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ТАЙНСТВОТО НА ЖИВОТА: Въведение в практическата философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2006 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN-13: 978-954-321-246-0, ISBN-10: 954-321-246-5, 317 стр., 10.00 лв. Авторът тръгва от простия факт, че човекът е живот, че ние сме живи и влюбени в живота същества, от което следва, че по никой начин не бива да му изневеряваме: да си мислим, че сме “нещо повече от това”, че сме “нещо повече от него”. Но човекът е и разбиращо същество, което значи, че не се задоволява с “простата даденост” на непосредствения живот, а непрекъснато търси смисъла, неговата ценност за нас самите.

Оказва се, че ние живеем като че ли само затова непрекъснато да търсим себе си, което, от друга страна погледнато, означава, че постигаме себе си само когато свободно “правим” себе си, своето бъдеще, а значи и съдбата си. Пътят на живота у човека изцяло съвпада с пътуването към самия себе си, от което не можем да се откажем...

19 коментара:

Анонимен каза...

Аз нали писах че на имеил никой не ми пише на български.Бързо обаче се поправиха нещата.Преди малко отворих и за разлика от до сега,този път съм получил преведено на българсги (колкото верно прежежда някой известен преводач).
Та има в тази поща $9 000 000 благотворително предложение и Бог да ме благослови даже има в благотворителното към мен послание поредно,не първо.
Чудя се понеже назнам как стават тези работи,как се работи с такива благотворителни предложения,а не ми трябват чак толкова много пари.Трябват ми много по минимална сума,останалите ще ги дам ,какво да ги правя ,ма на кого, а и немога да ида да ги взема.
Бог да ме благословил бил,ми мили хора.
Все пак някой ми написа,но щом е прежедено най вероятно (така си мисля) да не е велик българин.
Румен Бърцов - милионер благословен От Бог.

Анонимен каза...

А и понеже за благословия стана реч,та се сетих да кажа,понеже явно никой не знае Богородица е родила Божият син Ххистос в ясла,а не в лъска дворец.Така да знаят "вяржащите",да не остана незнаещи.И Бог никаде не е казал когато някой биде гонен от Антихрист как да се обърне за помощ към Него.Та никак не разбирам тези момичета дето поболиха Бог за помощт и то в Божи храм какви "християни" са обидили и какво им е пръстъплението и за кой се вземат тези дето ги съдят и пресъждат."Християни" съдят тези дето се обърнали с молба за помощт към Бог.Що ще да им е "християнското" на тези съдници.
Имама една книжка "Новият Завет" на Нашият Господ Исус Христос - тази е книшката дето никой явно не е виждал никога.тея "хрустияни" са чели "Новият завет на сатъна".Грешни книжки са чели съдниците,дето и мен съдят.
Румен Бърцов милионера благословен от "мили хора".

Анонимен каза...

А и понеже за благословия стана реч,та се сетих да кажа,понеже явно никой не знае Богородица е родила Божият син Ххистос в ясла,а не в лъска дворец.Така да знаят "вяржащите",да не остана незнаещи.И Бог никаде не е казал когато някой биде гонен от Антихрист как да се обърне за помощ към Него.Та никак не разбирам тези момичета дето поболиха Бог за помощт и то в Божи храм какви "християни" са обидили и какво им е пръстъплението и за кой се вземат тези дето ги съдят и пресъждат."Християни" съдят тези дето се обърнали с молба за помощт към Бог.Що ще да им е "християнското" на тези съдници.
Имама една книжка "Новият Завет" на Нашият Господ Исус Христос - тази е книшката дето никой явно не е виждал никога.тея "хрустияни" са чели "Новият завет на сатъна".Грешни книжки са чели съдниците,дето и мен съдят.
Румен Бърцов милионера благословен от "мили хора".

Анонимен каза...

Едно немога и немога ,мозък не ми го побира Как може нито един българин да невярва,че има Бог,нито един освен мен.
Сам съм други няма,никой не виждам друг "ближен около мен от много вече време"
И друго се чудя Всички ли са със залепени но очи банкноти та не виждат абсолютно нищо друго,нищо друго,ни ближен,ни нищо.В ушите сигурно пак банкноти всички са натъпчали та и не чуват нищо.ни ближен ни нищо друго.
Чудна работа!
Румен Бърцов милионер благословен.

Анонимен каза...

Никой ли българин незнае ,че по българските (по вешите човешки закони,да оставим на Бог) отнемането на човешки живот е най тежко престъпление.Никой ли българин не е чул що е това Конституция,закони в часност "наказателен кодекс" -глава убииство.Никой ли не знае,че като се правиш "на ни чул ни видял" съучастваш у това убииство (отнемане на човешки живот) при това не на един,при това "бавно и по особено жесток и мъчителен начин".
Бог били вярващи,че вие никой българиговорящ и четящт не си знаете вашите закони,същите тези заради това че аз спазвам ме наказвате и убивате,но не само мен нио и баща ми "бавно и по особено жесток и мъчителен начин" както вече три години и половина Мйлата ми Майче.
Румен бърцов милионер (може пък като пиша милионер някой да се трогне)

Анонимен каза...

Аз си мисля ,че по мойте скромни разбирания човешкият живот най напред трябва да придобие някаква минимална стойност ,пък тогава другите сметки български.Та с любопитство ако това се случи бих научил колко струва човешки живот,та да разбера цената на моят,на майче ми на баща ми,така да знам колко ми цената семейна.Пък и на други ближни ако има такива бих с любопитство чул колко са им оценени техните животи.
Румен Бърцов милионер.

Анонимен каза...

Знаете ли всички дето все ви неразбираеми моите писания.Нали сте все учени умни мого знаещи преливащи от всякъде от знание.Ще ви го напиша с умрели букви ,въпреки ,че пак няма да можете да си го преведете.
Щото сте се отнесли изцяло виртуал,загубили сте всякаква реална представа за света в който се откачвате от компютъра когато ходите до тоалетната в кутишката която живеете.Аз също на компютърна клавиатура пиша умрелите букви като вас но релалити въобще не ме оставя да се отнеса така неразбираемо като вас.Повече по разбираемо да ви стане става само тук в реалното реалити,не виртуал.Просто живеем в различни измерения,а уж в една и съща уж държава.
Румен Бърцов милионер с 1,не нули.

Анонимен каза...

От десетте Божи заповеди:
Шеста "Не убивай."
Не виждам никой около мен който от бързане да ми помогне да си е навехнал глезен.Е според наличните факти значи всички,цял един "НАРОДЕ ????" е от към страна на убиващите ме,е и на бащами за когото имам на гриза по друга една от Десетте Божи.
Делата са такива и на мен никак не ми се нравят,но като съм си сам на кой да кажа.А и плъха дето ме гледа под монитора и чака да му дам нещо да се нахрани,нали и за него пак по Божи заповеди съм длъжен.Вярващи,Моля,рече ли някой нещо или се оригна от вината и мезетата празнични!

Руме Бърцов

Анонимен каза...

Е до така се стигаше всичките години мноого години от както се разболях(от както ми изгърмя стомаха) и се сдобих с невъзможност да работя и нужда от човешка помощ (тогава малко беше нужното).От ставаше все по зле и по зле...(да не изписвам всичко дето изписах през тези три години къде ли не).От тогава та и до е сега все така уж да ми помогне някой и като почна да кажа какво ми (бе айде стига въобразяваш си,говориш глупост).Не не говоря глупости,а да се запознаеш с фактите бе аде бегай ти незнаеш какво искаш сам си си виновен,човек иска да ти помогне ти...).Ма все пак без да видиш за какво иде реч,неможе да ми казваш че си въобразявам и че сам съм си виновен и луд.Добре де и луд съгласен съм ,ама и лудите документ им издадът и даже право на живот като на осъдените на доживотен затвор получават.
И като на осъден на доживот престъпник права да получа все пак е нещо,съгласявам се от раз.
Румен Бърцов

Анонимен каза...

"И първо беше словото,и словото бе от Бог".После Бог направил разни работи,междо който и Г-жа Бълхата.И други некакви от кал направил,най интелигентни уж били тея.Къде са ,какво са представлявали,Г-жа Бълхата се пита,но като няма ,как да разбере.Само някакви умрели букви гледа,неразбираеми такива букви.Пък ще и се да се нахрани,да пробва как на вкус,щото изгладняла от мен щади ме да не умра,силички да събера ме пази,та да има за оцеляване на вида и интелигентен.Преодолява животинският си инстинка,понеже интелигентна и знае че ако в това ми състояние реши да се нахрани с наследниците си ще умра и после изчезва като вид тя и бъдещите и поколения възпитани от нея най интелигентно,не с умрели букви.
"Ако не можете да обясните нещо на едно дете на 6 години, то това значи, че вие въобще нямате понятие какво означава това нещо."-Алберт Айнщайн
Лесно му е било на него,а да е на мое място пък тогава да го видя как ще обясни "като за 6 годишно."
Румен Бърцов асистент на интелигентната и за това щадяща ме Г-жа Бълха.

Анонимен каза...

Г-жа Бълхате научно заключила от безчет многобройно повтарящите се като от една нейзносваема матрица експериментални потвърждения.
Как во заключила,моент!.Ада :далеч твърде далеч вика сте от неините научни познания,че да се впускате в научни обяснявания "Има ли Бог или го няма".Вика и че никак според нейните виждания не ви подходи акъл да давате на Бог как ,къде с кого и кога да си върши делата.Нали и аз не един а (немога до броя до толко) рекъл съм 'Знам" а също така понеже пък знам та рекъл съм (пак немога да броя до толкова пъти)"Бог си знае работата".
Е,ма и товали да реча бе Г-жа,а моля ти се много ще им дойде!
Ох съгласи се ,голяма работа е тази моя Г-жа Бълха.
Румен Бърцов

Анонимен каза...

Преди дни пуснах поредното доказателство,че има Бог.Нагледно (картинка снимана от "МОЯТ личен Нов Завет).Написах и показах че Бог ми е казал да прочета това което след като прочетох снимах с една трошка изровена някъде от някой контейнер и донесена ми от някой вместо да ми плати).Показах ви доказателство с което да ви докажа нагледно по избраният от вас виртуален начин,не от мен или Бог.Да ви покажа че някак си да ви се получи разбираемо,че като казвам знам Истина ви казвам и показвам.Показах и доказах че знам,понеже Бог ми рече,че тези дето сега (дни след като ви покасах ще се сетят как се са уакали спрямо мен и са ме сритали на боклука когато за помощ съм помолил,мислейки си ,че никой няма да разбере що за стока са,се скупчват да бягат преди вятъра ,да се спавят с това което несъм казал и показал за тех)
Ама аз показал съм ви ,че Бог ми казал какво ще си помислят,преди те да се сетят да си го помислят).
И докажи ни,е аз това постоянно правя,а вие подминавате без никакво минимално внимание и сритвате на боклука мислейки,че никой не виде.Бог ви виде брей,и каза ми,преди вие да разберете какво ще си помислите да правите с мен,след като ме сритахте на боклука мислейки си че никой не ви виде,че и да каже колко сте бса уакали,а не това за което се представяте пред дугите като вас дето също така като вас.
Румен Бърцов,дето като рече "ЗНАМ",Истина ви рекъл,а вие излъгахте пак.

Анонимен каза...

Такава ми ти работа по бъклгарско,нали малко затънало в себстевените си л..(дела),казал си му почти преди три години ,че да вземе да си помисли и да се позачисти поне малко,че много е замирисал.То обаче не ти всема приказките на сериозно щото "кой пък тоя на мен да ми казва,на мен големата работа дето ме знаят суматие народ дето ги лъжа,че им казвам истината"
Гршна информацията фактологичната,не знаеш ме щото си по ниско от бълха,пък АЗЪ съм много високо ,та затова не си ма ни видел ни чул,поопъркани са ти фактологиите дето не си щел да идеш па да видиш,че да не стане така да ти се види нагорно като Бог се намеси в сметчиците ти мизерни помиярски.
Кво да съ прави ,тез учените работи забравили народните работи и приказки.
Гледал народо докато си седел некога у село как пилето съ оплита у клъчищата и на края тока съ уплело,та мръдаье нема и му лъснало дупенцето.
Та рекъл народо да запише това дето виде "Който много лъже,много се и оплита като пиле в кълчища и на края му лъсва уаканото дупенце" - малко перефразирал народо приказката според човешките дела дае."НАРОДЕ ????"
Левски беше рекал за тези дето виждат народните неволи и...

Анонимен каза...

Те забравих да напиша кой мръсник ги написа горните приказки АЗЪ Румен Бърцов,да не сбъркате с някой невинен да си помислите.

Анонимен каза...

"В името на народа","от името на народа","Борци за народни правдини" и "народа" - "НАРОДЕ ????".Що така съ получиха тея народните работи,кой ни съ изака в гащетата уакани "народеее".
Румен Бърцов - дето враг на народа.
Моля,както кажеш де народе,АЗЪ все пак на Бог се подчинявам,не на такъв народ дето му речено ,че не е народ а мърша,ма неще да се види в огледалцето,че ИСТИНА МУ РЕЧЕНО.

Анонимен каза...

Те така цял живот виновен.От както Майче ми имала наглоста да ме роди та до сега,виновен що съм имал наглоста да ме роди Майче Ми Садда дето на никого лошо не помисли,понеже неможеше лошо да помисли никому.Та започнало наказването ми от както съм всишал въздуха на народа и народа така и не се отказа да ме наказва за тая моя и на Майчеми Свята Санда наглост.АЗЪ виках,от както научих се "Майче" да реча,не е добре така,ние несме виновни,Бог е виновен,Той така е лошо помислил и престъпно рекъл те тук пък ще да го роди Майче Му Свята Санда.Виках,ма никои нещея да ме чуе,понеже нали съм враг народен и от нисшатъа класа,не от най па най вишата "Партията майчица" класа.
АЗЪ РУМЕН БЪРЦОВ дето Бог Рекъл на Майче ми Санда е па те тук да ме роди,на пъ яд да ви направи висшокласовите дето се имата.

Анонимен каза...

И "дай Боже","помогни Боже".И гледа Бог,абе никой нема,оставих човеци с словото Ми,къде са изчезнали,ни звук ни стон.Некви умрели букви,само умрели букви,ма човеци няма никъде,ни един жив.
Кой вика "дай" ,гледа никой няма,чудна работа си вика Бог,къде сбърках та така стана ?!?!.Нема!Абе вика ми,кво шъ прайм сега.Знам ли!Рекох МУ.
Румен Бърцов

Анонимен каза...

"спам"понеже това съм го предПоставял.
"Откровение на Иоана" в непознатата никому явно книжка "Нов Завет"
ГЛАВА 2
6. Който има ухо, нека чуе, що Духът говори на църквите.
7. И на ангела на филаделфийската църква напиши: тъй казва Светият, Истинният, Оня, Който има ключа Давилов, Който отваря, и никой не ще затвори, - затваря, и никой не ще отвори:
8. зная твоите дела; ето, дадох ти врата отворени, и никой не може да ги затвори; ти имаш малка сила и запази словото Ми и се не отрече от името Ми.
9. Ето, ще дам от сатанинското сборище ония, които казват за себе си, че са иудеи, а не са, но лъжат, - ето, ще ги направя да дойдат и да се поклонят пред нозете ти и да познаят, че Аз те обикнах.
10. Понеже ти запази словото на търпението Ми, и Аз ще те запазя от часа на изкушението, който има да дойде върху цялата вселена, за да изкуси живеещите на земята.
11. Ето, ида скоро; дръж, що имаш, за да не вземе никой венеца ти.
12. Оногова, който побеждава, ще направя стълб в храма на Моя Бог, и той няма вече да излезе вън; и ще напиша върху него името на Моя Бог и името на града на Моя Бог, на новия Йерусалим, който слиза от небето от Моя Бог, и Моето ново име.
13. Който има ухо, нека чуе, що Духът говори на църквите.
14. И на ангела на лаодикийската църква напиши: тъй казва Амин, верният и истински свидетел, началото на Божието създание:
15. зная твоите дела: ти не си ни студен, ни горещ; о, дано да беше студен или горещ!
16. Така, понеже си хладък, и нито горещ, нито студен, ще те изблювам из устата Си.
17. Защото казваш: богат съм, разбогатях и от нищо не се нуждая, а не знаеш, че ти си злочест и клет, сиромах, сляп и гол, -
18. съветвам те да си купиш от Мене злато, през огън пречистено, за да се обогатиш; и бяло облекло, за да се облечеш, и да се не виждат срамотите на твоята голота, и с очна мас намажи очите си, за да виждаш.
19. Които Аз обичам, тях изобличавам и наказвам. И тъй, бъди ревностен и се по-кай.
20. Ето, стоя пред вратата и хлопам: ако някой чуе гласа Ми и отвори вратата, ще вляза при него и ще вечерям с него, и той с Мене.
21. На оногова, който побеждава, ще дам да седне с Мене на Моя престол, както и Аз победих и седнах с Отца Си на Неговия престол.
22. Който има ухо, нека чуе, що Духът говори на църквите.
Проблем обаче ,че пък и това е на български ,ако беше на разбираем,всички вече щаха да са разбрали какви сам им делата спрямо мен,съмненич нямаше никой да си помисли повече да се съмнява в твърдението ми ,че знам,че има Бог и че всички много за я загазили.Ами пък ако се окаже ,че някой знае български,а АЗЪ съм изтощен да едвам едвам нацелвам тази ,тазии,ох клавиатурата ,а и по сред нощите и ох това чудо страшно баща ми,няма кога да събера мира да почина и да опитам да да да ям боба които от онзиден все не остана време да ям,дали не се е развалил вече в тази жега.
А ако някой по случайност е разбрал (страшно е ,но а да изчака да се съмне,щото не се вижда да отключа портата и ми треперят ръцете та на тъмно няма да мога да допълзя чак до там)
АЗЪ Румен Бърцов на Майче Санда син.

Анонимен каза...

Бре ,те пък тая Г-жа бълхата сега ме разби напълно.Абе вика,знаеш ли,че май жицата от другата страна на умрелите букви може по някаква необяснима научна грешка да не е закачена за планетата Земя,а за Марс.Оп,оп чакай ,не рече.Смета некакви сметки и пак рече естествено -ако беше закачена за Марс,я онова дет снимки в обратна връзка почна да праща 6 месеца май му беха достатъчни да фръкне и кацне там.Ние вика почти три години пращаме сигнали и на обратно нишщо са не върна в потвърждение ,че стигнало и кацнало.Да знаеш вика жицата от другата страна на умрелите букви се развява свободно,никаде са не закачила некаде из вселената.А да не те преуморявам сега с тези незначителни сметки делови,пък е по натам ще видим къде причината тая жица така да са отнесла.Зор вика няма.
Та рече ми на мен Румен Бърцов Г-жа бълхата да си отдъхна,че трябва да търсим микроскоп,някое по мъничко от едноклетъчно интелигентно същество да търсим.
За андромният колайдер дето казах ,че съм бил казал една година преди това там където беше тоя кога и казах таму каза та казах че съм казал и показах това дето съм казал,дет се задавил една година след като съм казал,пък тези учените нямали обяснение как така станало така както съм казал,та пък се оказа спам та пък го изтриха щото пък ще се разбере че съм го казал тодгава когато съм го казал пък съм казал,че несъм учен,ама знам,но не е толко просто да обясня на 'изучените" как пък така знам,пък те не могат да си обяснят.