Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 17 септември 2012 г.

Неблагодарността и изразяването на пренебрежение към успехите на властта е престъпление!



МВР Pictures представя: операция "НЕБЛАГОДАРНИТЕ"

Неблагодарността и изразяването на пренебрежение към успехите на властта е престъпление!

Внимателно гледайте властта! Тя бди за вас!

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!

(Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

6 коментара:

Анонимен каза...

Колега,клипа ти е завършена политическа ПРОПАГАНДА!!!Съзнаваш ли,че съдействаш на комунягите дето са хранели прасетата с хора???За първи път има правителство т.е. ГЕРБ,което реално има желание да се справи с престъпността,а ТИ/ВИЕ ги съботирате???Може би трябва да усетиш на твой гръб за какво ти говоря...и да се надяваш на министър тип "Пикаещият във фонтани" част от политическата посоката на която това видео помага!ТИ си знаеш...ТОЛКОЗ!

Jivko Jivkov

Анонимен каза...

За колегата и "борците с престъпноста" дето три години чакам да се преборят,мъ пък то с собственият си съветник дето да ми счупи главата (комунист преоданец)и др.работи."Борци,много големи" и Тотю социален,голема борба с чиновниците му,дето ме наказват щото неса си научили задълженията и са нагазили дълбоко с двата крака до над глава в НК.И др.
Нали заради комунисти ми мойте "дребни проблеми"
Румен Бърцов
>>>>следва

Анонимен каза...

И да кажа за всички,който през тези три години ,през които пишех (почвайки от скайп с "нощен хоризонт") търсейки помощ да защитя законовите си права (включително и правото на живот),права погазени по абсолютно престъпен начин по политически причини.Ясно да бъде на всички,който ми блокираха и двата скайпа,фейсбук профилас ми,проблемите постоянни с интернета ми (който плащам с пари кървави от гроба на Майче ми,пратена там от това дългогодишно престъпно погазване на човешките ми права,мой и на родителите ми в комунистически Криводол).Ясно да бъде на всички ,който като не изнасяше писанията ми на тези на който слугуват(а се представят за такива,каквито неса),ме блокирваха -"Ред админ".Ясно да бъде на всички,много ,безброй много пъти повтарям "аз съм бил не един път от другата страна на живота "огледалната страна",където отивате вие,АЗЪ от там се е връщал не един път".АЗЪ ЗНАМ,знам неща който вие никога няма да стигнете до там да знаете (поне до края на този си "образ и наподобие").АЗЪ ЗНАМ,кой какво ще си помисли ,някой път и години преди той да стигне да си го помисли.АЗЪ мога да разгадая всек,мен никой никога не е успял и няма да успее (с изключение на Бог естествено за Когото от мнооого години повтарям "Аз ЗНАМ").Така,че всички дето ми (пропуснах тези дето висяха и висът на другите ми всякакви комуникации,номерата разни дето ми се правеха и все още се правят) АЗЪ знам,вси ви знам,с действията си сами участвахте и участвате в затягането на собствените си въженца около вратовете ви.АЗЪ съм така - колкото по се увеличава натиска срещу мен,толкова по се втвърдявам,като дъвка която колкото по се дъвчи,толкова по се увеличава вероятноста да си потроши зъбите дъвчащият.АЗЪ няма вариянт да бъда отказан от ИСТИНАТА (на мен инстинкта са съхранение на живота не ми върши работа,понеже съм се запознавал с прескачането на трапа та отвъд).
>>>следва

Анонимен каза...

АЗЪ ЗНАМ ,че Има Бог и знам,че Истината е страната правилна са заставане,печелившата в крайна сметка страна,Силната страна "Истината ни прави свободни".Който от страната на Истината "чистата съвест",силата е в него,дори да не вярваш,че има Бог,пак Истината "чистата съвест" е най силната сила.АЗЪ мога да изловя всяка "нечистотия" и е това ми е проблема в общуването с околните "Истината поражда омраза",особенно голяма към мен от този който се мислил за "велик и недостижим" "елитен" гявол ,а съм го изловил по гол задник уакан.
Та всички,дето зло ми причиниха и намерения имат още да ми причиняват- Ще ви боли,мног но заслужено.Приказка "не прави на другият ,това което не искаш на теб да ти бъде направено"
И има Бог и "всеки му според делата",всеки ще повярва.АЗЪ ЗНАМ,мало казах,а трябваше моноооого повече на ползу родо и не само,но "роду" БГ идиоти мноого,най големи та малко трябваше да даде а да получи,бе ще видите какво трябваше и ще разберете какво си причинихте Всинца с ганьовският си манталитет и ...
Земете съберете всичко дето съм писал с именца "kinsev" "АЗЪ" и именцето ми Румен Бърцов,та белким да схванете ,че за всичко дет било по света и у нас и околовръз съм рекъл в преди да е после.
Тъ или се преборват "борците" сега с мойте дребни проблеми,ако щът да им ...
То ,бе на мен ми се изчерпиха силичките и търпението да одържам ,някои ,който се дърпат в пропаста,пък уж други гуи били путали.А и баща ми тумара лечение нужно,а ...Няма да давам на никой повече възможност за размисъл ,или се почва с оправяне на сторваното или...А Бог ...
Румен Бърцов

Анонимен каза...

А за тези от "радиоточката" да си решават так,кой на кого слуга и кой какви ги сторвал,щото АЗЪ знам и за блокираните ми два скайп ,кой и що знам,знам ,това че несъм казал дал отсрочка за "покай се съгрешили" и се поправи.Но ,май на някой им несе получава правилнопосочно разбирането и пак съгрешаване сторват,повтаряемо.
Рунмен Бърцов.

Анонимен каза...

Грънчаров Ангел,налага се тук,понеже пък знам,че се чете за когото написаното.В смисъл да не затруднявам да търсят къде ще ...
Румен Бърцов - (гост кърлеж)