Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 16 септември 2012 г.

Надеждата е да се родят дейни българи с ново съзнание, презрели гибелната психология, останала ни от времето на комунизма

Лошото е, че като Павел Ганчев (дето написа - виж На идващите избори битката трябва да е: народът срещу мафията, другояче казано, Костов срещу Бойко - в коментара си "Айде, стига “гениални” командири, като Сталин! “Бащицата” Костов! Овчарят поне се грижи за стадото, докато Костов само се стреми към власт! Никакъв морал, никакво чувство за мисия!") разсъждават едно 90% от българите и няма никаква надежда, че това скоро ще се промени. Причината е доста простичка – 50 години комунизъм.

Ако се върнем назад и си спомним, че по време на управлението на партията-“покровителка” българите бяха отвикнали да се грижат за себе си. Чакаха партията да им осигури заплатката, панелката, Ладата, телевизора “Рубин” и други скромни благинки, с които той си живуркаше мизерно, но безгрижно. Имитираше, че работи и стриктно спазваше максимата ”Те ме лъжат, че ми плащат - аз ги лъжа, че работя!” И така цели 50 години докато някак внезапно пукна зората на демокрацията. (ОЩЕ >>>)


Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя.

Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

13 коментара:

Bacho Кольо каза...

Всичко онова що се именува "народ" - таксиджии, фризьорки, келнери и келнерки,трактористи, учителки от села и малки градове, труженички от околовръстното, студенти от НБУ, ЮЗУ и др. измислени университети, редови и нередови милиционери, овчари и кравари, бачкатори по мини и заводи /колкото и да са малко!/ - всичка е за ББ. Щото " Вие сте прости и аз съм прост , като вас"
Очертава се все по-ясна картина - втора победа на ГЕРБ...
свиквайте...щото другия вариант е коалиция БСП, СДС, ДПС, Кунева, костов...невъзможна работа...

Анонимен каза...

Бачо Кольо ама ти и за пророк се пишеш, а? В блога на Инджев ти еб*ха ма*ката тотално и ти сега "куц- сакат" пак при Грънча се премести! Пръв сред равни...:)

Bacho Кольо каза...

Дай боже да съм лош пророк!

А при Инджев не съм проверявал. благодаря, че ме подсети. Сега ще видя как точно са ми "еб*ли ма*ката тотално" и как така съм "куц- сакат" без да го усетя.
А иначе - бъди спокоен- никъде не се местя. Аз съм скромен дописник в вай-толерантния, интересния и интелигентен форум - на в-к СЕГА.
Щото Инджев е интелигентн, но озлобен, находчив но необективен, а Грънчаров е слаба ракия...

Bacho Кольо каза...

П.С. И все пак - прочети внимателно първия ми пост /за ББ и народа/ и помисли преди да заспиш: няма ли капка истина в него.

Bacho Кольо каза...

И последно: Проверих в блога на Инджев. Последният ми пост /някъде м/у 12 и 13 ч./ въобще го е изтрил.
Между другото често го прави. А не му отива - все пак е първкласен публицист , каквито в България са не повече от 5-6. Преди 2-3 години го изкарах извън нерви, когато си позволи до пише гадости по отношение на В. Петров. И ме блокира за една година. А ощи по-рано го хванах в лъжа по отношение на "Любэ". И пак бях блокиран за полвин година.
П.С. прави на Грънчаров , че не прибягва до подобни похвати.
Преди като казах, че е "слаба ракия" не бях прав. Има яки пропуски във общополитическата и особено в историческата си култура.
Но в общофилосфските въпроси и проблемите на образованието е блестящ.

Bacho Кольо каза...

Да се чете: П.С. Чест прави на Грънчаров, че не ...

Анонимен каза...

Бачо Кольо, явно си вярваш на глупостите, но освен аз и Грънча никой друг не те чете!!! А аудиторията на Инджев те праска като американски сенатор руска матрьошка!
:)

Bacho Кольо каза...

Никога не съм виждал жив човек да праска матрьошка. Предполагам, че е велика гледка. Сигурно не е виждал жива п@тка от полвин година. Че как иначе ще си пъха оная работа в дървена дупка.
Не е ли по-добре да си купи надуваема кукла?
П.С. между другото, да те открехна - матрьошкоата не е руска а японска измислица. Ама интересна.

Анонимен каза...

Превил съм се от болка,гледам некролога на Скъпата ми Майче Санда.Сам,зарязан от всички "враг народе",гледам некролога.....
Сам гледам,зарязан от мършата,дето заради нея дадох всичко което имах,всичко,всичко и сега гледам сам и чакам кога ще пукна,бавно и гадно,сам.Така постъпва мършата със всеки който дава от себе си всичко.
Народе мършав,Тя беше свят човек ЗАЩО????
Румен Бърцов.

Анонимен каза...

От една страна е добре да не си живял при комунизма, но от друга зле, защото ти липсва този опит и комунистите могат да те манипулират на воля. Така че не се осланяйте прекалено на младите поколения.

Анонимен каза...

Бачо Кольо е прав за блога на Инджев. Там дискусии няма. Инджев не допуска друго мнение. Аудиторията на Инджев са комплексари, които като им свирне и се обаждат хорово като пуяци, само и само да се харесат на Инджев. За да изразиш някакво различно мнение трябва предварително да обясниш - че не си комунист, не си русофил, не си ченге , не си гербер, че родът ти е пострадал при комунизма и накрая плахо да изкажеш нещо различно от тезата на автора. Веднага влиза словесна атака без аргументи. Грешникът няма право на отговор, стои вързан и с запушена уста и "аудиторията" се втурва да му е@е ма@ката.
Така, че ти, който си от "аудиторията" бъркаш мозъчната си мастурбация със сексуална революции..

Анонимен каза...

Безименно изказване по нечий адрес "що е ?"
"Така, че ти, който си от "аудиторията" бъркаш мозъчната си мастурбация със сексуална революции.."
Румен Бърцов с именцето си,не комплексар "смелччага"
" Грешникът няма право на отговор, стои вързан и с запушена уста" - мръсни уста.

Bacho Кольо каза...

Инджев е ясен - има мисия и стриктно я изпълнява. Даже е достоен за уважение заради праволинейността си..
Ама талибаните окло него...малееееее... Средновековие...