Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 29 юли 2014 г.

Защо подкрепям кандидатурата на г-н Близнашки за служебен премиер



Аз съм против проф. Близнашки да бъде служебен премиер. Две причини:

1. Социалдемократ. България има нужда от дясно управление, не от ляво.
2. Краен противник на лустрацията (вижте интервюта от 2010 и 2013 година). В България е крайно време да се направи лустрация и отзоваване на агентите на ДС от властта.

Николай В. Милев каза: Правилно, Светльо. Няма бивш негър и бивш комунист.
3 часа · Харесвам · 2

Svetoslav Alexandrov каза: Принципно Близнашки нападна БСП след назначението на Пеевски, участваше на протестите, подкрепи окупацията на Софийски университет. Свърши полезна работа, но хайде... ако това им беше целта да влезнат във властта, сбъркали са, че ще ги подкрепим.

Ангел Грънчаров каза: Аз пък съм за г-н Близнашки. Това, че е социалдемократ, изобщо не е проблем. Нищо че съм с десни убеждение. Причините:

1.) Предпочитам истински социалдемократ, човек с ценностни и идейни убеждения и принципи като г-н Близнашки, пред "дясно" менте като Б.Борисов;

2.) Г-н Близнашки е честен човек, това, че е социалдемократ, изобщо не ми пречи да го уважавам, и бих го предпочел пред някои други, дето се тупат по космясалите гърди, че били "десни", ама за сметка на това са крадливи и лъжливи повече от комунистите!

3.) Социалдемократите са лево-центристи, но най-вече са демократи, ето това е нещото, което ме възхищава у г-н Близнашки, той е убеден демократ, това му личи, също така е достоен и смел човек, остракиран от партията на комунистите, което е голям атестат за него. Да не говорим някои "десни", дето се лакомят за властта колко са демократи...

Svetoslav Alexandrov каза: Доколко е честен, аз не мога да преценя, защото не съм близък с него. Но винаги имам едно наум, когато става въпрос за членове на БСП, пък макар и бивши.

Ангел Грънчаров каза: Това е проява на фанатизъм или на политическо талибанство, аз лично познавам качествени хора, които са били членове на БКП или БСП и това не ги прави по-малко качествени; г-н Близнашки е такъв, не го познавам лично, но следя изявите му и го адмирирам.

Има градация на ценностите. Моралните ценности, ценностите от морално естество за мен стоят значително по-високо от политическите пристрастия. Воден от тия основания, аз подкрепям кандидатурата на г-н Близнашки за премиер: щото в моите очи този човек има морално превъзходство пред ония същите "десни политици" от ГЕРБ, които са мераклии за властта, ала са доста зле тъкмо в морално отношение; примерно, много обичат да лъжат, да се правят на каквито не са - и това си личи, то и ме дразни най-много...

Също така има един друг решаващ за мен критерий: г-н Близнашки е личност от висок порядък. Това си му личи. Заслужава да бъде уважаван въпреки че е бил и е в политиката. С малцина подобни личности от голям калибър разполагаме у нас. Затуй аз съм за кандидатурата му за премиер. Че има леви убеждения в този смисъл за мен е несъществена подробност. Имам вяра само на доказани личности и залагам на това. Смятам, че няма да сгреша.

Г-н Близнашки е доказано истински политик, а не менте-политик. Такива трябва да ги подкрепяме независимо от партийната им принадлежност...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

1 коментар:

Анонимен каза...

Ха! Приятно ме изненадвате, господин Грънчаров, като пропуснем дежурната нападка по адрес на Бойко. Близнашки наистина е идеален за служебен премиер.