Във в-к ДНЕВНИК открих статията със заглавие Седемте принципа на Финландия за добро средно образование, която изчетох с интерес, съветвам ви и вас - ако се интересувате от образование - да сторите същото, поучителна е. За себе си открих, че в своята дейност като учител по философия с повече от 30 годишна практика съм прилагал, бе да зная това, доста "финландски правила" (примерно това, че не преподавах на учениците урока, а ги оставях те сами да е справят, да решават проблеми, да търсят, да изследват и много други такива), интересно е, че за тези свои иновации аз най-накрая бях уволнен от училище с мотива "некадърен", "негоден за системата", "не става за учител", а сега се оказва, че у нас явно така възприемат, оценяват и наричат хората, чиито разбирания за образование съответстват на най-високи и съвременни и доказано ефективни образователни образци - какъвто е финландския. Но у нас абсурди колкото щеш, ето сега и самата статия, препечатвам я тук за да я сложа след това в следващата книжка на списание HUMANUS: (ОЩЕ >>>)
ВАЖНО!
Най-важното, моля, обърни внимание!
▼ Моята страница във фейсбук ▼ Н ОВА КНИГА: Оглупяването: как да спрем малоумието за да се спасим от безумието? ▼ ЛИЧНОСТНОТО ФИЛОСОФСТВА...
понеделник, 9 февруари 2015 г.
У нас наричат "некадърници" хората, чиито подход съответства на най-съвременните и доказано ефективни образователни образци - какъвто е финландският
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
2 коментара:
Смях!!!!!!!! :))))))))))))))) Грънчаров сам се сравнява с финландците! Ти не разбра ли, че за учител не ставаш, госпожа Анастасова ти го доказа какъв смисъл има да го отричаш, вземи се успокой за твое добро е и иди да станеш овчар в някое село.....
Госпожо Попова моля контролирайте се поне малко! :)))))))))))))))))))))))) Държите се крайно странно меко казано! :)))))))))))))
Публикуване на коментар