Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 31 август 2015 г.

Директорът Старибратов сгафи яко, извърши политическо назначение: бивш зам.-кмет от братската на БСП партия АТАКА е новият учител по философия в МГ!


Интригата около назначението на учител по философия в Математическа гимназия вече се разнищи: директорът Старибратов три дни мъдрува, най-накрая се поддаде на страхотния политически и всякакъв друг натиск и назначи за учител по философия лицето МИХАИЛ КАЗАНДЖИЕВ, бивш заместник-кмет на район ЮЖЕН, член на братската на БСП партия АТАКА, който известно време се подвизаваше и като инспектор в РИО, но кой знае защо сега е решил да си намери тих пристан в МГ за блажено дочакване на пенсия. При това въпросното политическо назначение е направено по чл. 67, ал.1, т. 1 от КТ, т.е. другарят Казанджиев, като наш човек, е назначен на постоянно място, което пък влиза в противоречие с обявата за това работно място, публикувана в сайта на РИО.

Абе бъркотията е пълна, дето се казва, но ето че най-сетне картината се проясни. Това, че моя милост като кандидат за това учителство беше дисквалифициран най-арогантно, в този контекст намира своето съвсем логично обяснение. Интересно е дали другарят Казанджиев е събрал толкова много точки просто защото е "от правилната партия", предполагам, в точковата система на г-н Старибратов партийното членство в правилната партия е най-важният критерий, за който дават най-много точки. Е, аз съм с първи клас-квалификация, интерес буди и този въпрос: дали другарят Казанджиев от много партийна работа е имал време да се занимава с философия, дали неговата квалификация е равностойна на моята?


Е, ще се наложи на г-н Старибратов да отговаря на много въпроси тепърва. Никой не очакваше чак такъв превъзходен гаф да направи. Аз лично имах друго мнение за математиците, именно, че са умни хора, които чак толкова тъпи и баламски грешки не могат да допускат. Ако пък г-н Старибратов въпреки ума си е допуснал да се поддаде на партийни симпатии, трябва да му напомним, че въпросното държавно учреждение, на което той е ръководител, именно Математическа гимназия, е деполитизирано; явно някои хора живеят със съзнание, което отговаря на други, отдавна отминали епохи...

Ех, г-н Кирчо Атанасов, що не идете да им дръпнете ушите на вашите партийни другари в МГ, нещо прекалено са се разгащили, ето виждате какви непростими гафове правят! И излагат непогрешимата партия, леле, допуснаха да опетнят "майката-кърмилница" тия другари от АТАКА с прекалената си лакомия!

Драга госпожо Киркова (обръщам се към началничката на РИО-Пловдив, по нейните думи тя била редовна читателка на блога ми; утре ще я изненадам с визита; тя таман утре има приемен ден, аз ще се явя при нея подготвен с доклад по скандалния случай!), та драга госпожо Киркова, какво ще кажете сега за тия бабаитщини, които дадени другари си позволяват в подведомствените Ви държавни училища?! Но утре ще си поговорим де, гафът си го бива, спор няма, спирам дотук. Хубава вечер желая на всички!

Лек сън ви желая, г-н Старибратов! Приятни сънища, другарю Казанджиев!

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

8 коментара:

Анонимен каза...

Атакаджия ще учи децата на добро, вяра в човека и мислене... Да пази Бог!

Feodor Ilivanov

Анонимен каза...

Разговор със себе си:
- Толкова ли са безнаказани тези Директори, та си правят каквото си искат?
- Ами да, толкова!
- Тогава що изобщо правят конкурси, да си се назначават без излишни процедури!
- Ами нали трябва да докарат кандидатите-натрапници до положение да разговарят със себе си.
- Това е безскрупулна подигравка с хората, които кандидатстват.
- Има още такива абдали, дето кандидатстват и им осигуряват законност в протоколите.
- Хората се надяват, щото са нормални.
- Като са нормални, що стоят в България още?
- И аз това се питам, питам себе си, де.. И си отговарям. Цял живот! Щото няма кого да питам, а и да намеря кого да питам, той няма да ми отговори. А ако ми отговори, ще ме излъже непременно!
- Така е.
- А защо е така?
- Щото не със себе си трябва да разговаряш, а с.......
- .............

Ангел Грънчаров каза...

С кой трябва да разговаряш? :-) С Бойко Борисов ли? :-) Кажи. Интересно е.

Анонимен каза...

Конкурс.... това е начин за назначаване на "нашите хора"! Да не говорим за "апетитната" (за някой) "държавна работа". Представете си... г-н Грънчаров, да се яви и да бъде допуснат човек до конкурса, който има стаж няколко месеца на длъжност "хигиенист" в даденото училище... човека няма нужното образование за тази работа и не отговаря на изискванията за допускане до конкурс.... но след МЕСЕЦ... ви пращат съобщение на емейл свободен текст... "не сте назначен".... Назначен е хигиениста (човека, който е стар познат на шефа-член на комисията), след време се чува, че хигиенита на училището е назначен на позицията (преподавател), защото "той познавал училището) .... няма да се загуби в него :-) за протоколи... няма такива!

Антон Антонов

Анонимен каза...

Да, теоретизирането на образователната проблематика свързано с политически истерии и паранои е пикантно и интересно, квалификационните степени също имат своето място, обаче всичко това, когато някой има много сериозни претенции за професионализъм и квалификация „извън всяко съмнение“ като преподавател/учител би трябвало да се докаже на практика – как изглежда един учебен час – дали отговаря на тези претенции. Като прегледа учебните часове, които бяха качени в този блог /дано не са изтрити вече по препоръка на адвоката/ непредубеденият наблюдател остава крайно озадачен – удряне с показалка по чина, повишаване на тон, странни изрази, очевидно пренебрежение и неуважение към учителя и мн. други подобни, които дори не са и за споменаване …

Анонимен каза...

Този горния анонимен с псевдокомпетентен изказ търси под вола теле. Дръжте се нормално, Анонимнико! В България при сегашните условия бият учители, а Вие говорите за "пренебрежение и неуважение" към Грънчаров. Учениците до такава степен са свикнали да не вършат нищо, че всеки учител, изискващ нещо от тях, го правят на луд и непрекъснато го предизвикват.(рядко има изключения в тъй- наречените елитни училища, където, въпреки всички недостатъци на остарялата ни образователна система, има някаква заинтересованост и условия за работа). Вие в България ли сте или се правите на "дръж ми шапката"? Не виждате основното в клиповете от часовете- нов подход и възможност за ученика да мисли, а не да зубри, безкрайно търпеливо и толерантно отношение към учениците- личности!, компетентност на преподавателя, езикова култура и прочие..но успяхте да видите, сигурно сте преровили всички клипове в търсене- удряне с показалка по чина и повишаване на тон! Ако не го беше направил учителят, какво щеше да стане в класната стая? Голямо прегрешение на ущителя, няма що! Цитирам ви думи на двама учители от елитно училище: "ще ви спукам матките аз на вас" (физкултура); "само муха да бръмне и ще ви смачкам всичките, а се е обадил някой, а съм му писала двойка без да го изпитам"(химия). Твърде показателно и стряскащо за микроклимата в българските училища, нали? Ето така се постига дисциплина и "уважение" от страна на учениците. Те одобряват такива учители, толкова са свикнали да ги третират така, че вече не приемат учител, който не е отмъстителен звяр.
Грънчаров се опитва с клиповете си да отрази истинската обстановка и да анализира нещата, но тази истина не ви харесва, щото е без маска и грим. Е добре! Българското образование е на най-високото ниво в Европа, нашите учители са ренесансови будители, учениците ни, като всички българи, с най-висок коефициент на интелигентност! Добре ли го казах,непредубедени наблюдателю?
Мария Василева, учител по професия

Анонимен каза...

Ще се изразя кратко и простичко, все пак повече от 10-класник няма какво да очаквате. Въпросният учител ми преподава и е един от малкото, опитващ се да предразположи учениците към предмета. По мое лично мнение, както и на всичките ми съученици, е компетентен и точен в работата си. За да заплете интрига, някой се опита да подхвърли факта, че е политически пристрастен; Казанджиев даде да се разбере, че темата за партиите няма място в часовете му.

Обществена тайна е, че Старибратов е корумпиран. За това знае цялото училище, "барабар" с учители, ученици и персонал, както и премного хора извън това обкръжение; той е известен със сделките си, от които често има лична облага, но това е една друга тема.

В случая нападките към въпросния учител са напълно необосновани. Не вярвайте на всичко, което прочетете, след като нямате доказателства - щом трябва едно 16-годишно пишлеме да ви го каже, ... направете си сами изводите.

А., 10 клас, "ОМГ"

Ангел Грънчаров каза...

Това е прекрасно, че въпросният г-н, преподаващ философия, е добър преподавател. Радваме че, че е така. Но това не променя факта, че назначението му беше политически мотивирано. Между другото, има ли въпросният господин т.н. клас-квалификация? Бихте ли го попитал за това и след това да ни съобщите?