Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 29 януари 2016 г.

Позволявам си малък cümbüş, обръщайки се директно към г-н многообичния ни премиер



За протокола и за историята, пък и на шега, ей-така, за джумбуш (справка: джумбуш, джумбюш и джумбиш: (тур. cümbüş) означава веселба, развлечение, веселие, смехория), се чувствам длъжен да заявя:

Г-н Премиер Борисов, готов съм да поема коленопреклонно овакантилия се пост на министър на образованието и нАуката и по този начин изразявам също така готовността си да се пожертвам на олтара на тъй свидното ни Отечество - понеже много го обичам и за мен никаква жертва пред неговия олтар не е прекалена. Аз да Ви кажа, че съм готов да се пожертвам, тъй да се рече, пък Вий вече си решавайте кого ще турите на този толкова отговорен пост.

Искам да добавя само това, че за разлика от другите кандидати за министър имам напълно добре премислена програма за това какво следва да бъде направено в сферата на българското образование и нАука, подготвил съм цяла една философия и стратегия за цялостна, решителна, коренна и същностна промяна, тази моя стратегия и философия отдавна е представена пред съда на общественото мнение в страната ни, тя се съдържа в цяла една поредица от мои книги за образователната реформа.

Толкоз. Бъдете здрав! Желая ви успешно премиерстване, ала искам да ви кажа, че требе много да мислите когато вземате своите решения. Имам чувството, че не правите това, често разни хитреци Ви подвеждат, казвате нещо, пък после се излагате. И ето, и по тази причина, понеже съм загрижен за това как се управлява държавата ми, заявявам най-отговорно, че съм достоен да седна до Вас в Министерския съвет. Винаги ще имате "под ръка" моите съвети по всички най-важни въпроси, за които се иска яко мислене, мога да Ви помогна да станете мислещ човек, щото тази е моята специалност; аз това нещо го правя вече няколко десетилетия, преподавам мислене. В този смисъл ще Ви бъда безценен и съветник, и учител по мислене, което е най-ценното качество на един управник. (Да си спомним думите на премъдрия Платон, който, както е известно, твърди, че "докато философи не се възцарят или докато царете не се научат задоволително да философстват, човешкият род да не чака края на злото!"; бъдете спокоен, г-н премиер, аз не ща да се възцарявам, нема такова нещо, най-високият пост си е за Вас, аз не ламтя за него, на мен ми стига да бъда само министър на образованието и нАуката, както казах вече.)

Това искам да кажа на дълбокоуважаемия от целия ни народ премиер. Дали да не му го пратя в нарочно писъмце? Или да разчитам на това, че ний с него сме фейсбук-приятели и ако не той сам, то поне този чиновник, който поддържа страницата му, ще прочете моето изявление и ще има добрината да му каже за кандидатурата ми? Ще помисля по този казус, важното е, че тук си казах мисълта - и ми олекна, тъй да се рече, на душата!

Тъй де, ще ми се врат разни там наглеци да стават министри на образованието и нАуката, пък ний, дето ставаме за тая работа и сме доказали това нещо с делата си, ще си мълчим - откъде-накъде?! И най-важното: докога ще си мълчим?! Затуй ето, аз проговарям, пък вие ми се смейте колкото си искате!

ДОБАВКА: Дали г-н Премиеро разбира от майтапи? Дали нема да ми се обиди като му пиша такива неща? Леле, дали не се изложих хептен? Дали не требваше да си трая он сам да се сети за мене? Малее, ами ако пак съгреших и си отразях сам шансовете да стана и тоя път министър?!

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), , 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

4 коментара:

Анонимен каза...

Гласувам...ЗА!!!!!!

Само философ-психиатър може да оправи България. :-)

Антон Дончев

Ангел Грънчаров каза...

Не съм психиатър, а съм психолог, но все тая, ако требе, ще опитам да оправя България, само да не си мисли некой, че искам да изместя г-н премиеро от справедливо полагащото му се место, не, нема такова нещо, аз само искам да ставам министър! :-)

Анонимен каза...

Е това ти е хубаво, че като ти кажа нещо (напр. като ти обясних как да четеш на турски) имам насреща си мислещо същество, нещо което ни сродява все пак тези, които сме от рода на Homo Sapiens…

Днес говорих и работих с една жена, аз съм предимно сексист (имам урода Атанасостасова пред очите си, OK?) и ги пренебрегвам, защото ми е писнало от блондинки, но ето че тоя път не...

Тя изпълни без грешка дълга поредица от доста сложни процедури в нашта фирма, включващи техника, компютри, разпоредби и какво ли не...

Е това ми натри носа и вече ще внимавам... Само тогава (както в тоя случай) признавам равенство на половете, ама ми се случва веднъж на 10 години, не знам защо, сигурно съм постоянно забит сред тъпаци, нахални кат бесепари-сатанисти, егати и лошата съдба имам, а?... Сейтън още не е изключил Абстралия от сферaтa си на влияние, нали?... Че аз тряаше дъ yстана в Бълхария тогазка, за да разсичам с меча Екскàлибър тиквите и бърдоквите които живеят там, ОК?... (“Екскалибър, мечът на крал Артур” = EXCALIBUR 1981 = MOVIE = FILM)…

https://en.wikipedia.org/wiki/Excalibur

https://en.wikipedia.org/wiki/Excalibur_(film)

ETO GOOOOO ! VIVA LA INTERNET !!!

http://www.dailymotion.com/video/x222wvs_excalibur-1981_shortfilms

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Но за съжаление и жените, и мъжете, и хората въобще - има толкова много боклук между тях и става като в каубойски филм - за да възтържествува справедливостта сред масата от тъпаци и уж-майстори, винаги се появява някой “олимпиец” - нали там лозунга беше: По-силно, по-бързо, по-високо - който натрива носа на мижитурките и им всява така необходимия им респект, че иначе ще ни се качат на главата с безумните си викторини в Big Brother коя е столицата на Лондон и още по-безумните отговори от низшата прослойка на човечеството, наблъскани като сардели в къщата, за да се радва прocтолюдието, че имало и по-прости от него...

Но кога ли умните и стойностните не са били малцинство, нима е възможно мнозинство от Бил Гейтсовци или Пикасовци, ха-ха-ха...

Виж, мнозинство от Мишkо-Mиковци е не само възможно, но и съществува под кодовото название “компартия БКП”, намираща се в мечешко-зимна хибернация в момента и известна с коляческото си име “BG комуноиди малоумни тъпи кат задник”, слуги безмозъчни на жесток господар, известен с името Сейтън...

Те ще си го получат, теа хлебарки, когато Христос, който се правят че го няма, вземе че ги прати тях да ги няма... Ще почакаме, аз не бързам особено, руско-турска робска гнида Мишка Миков и двукраки хлебарки, мляскащи кебапчета и възкачващи се към осраната си бетонна чиния на Бузлуджа, слабо ме вълнуват...


A. от Австралия

Анонимен каза...

А, бре Ангеле, а бе, скъпи Приятелю, що си връзваш сам тенекия на опашката...:-) Ти на майтап....ами, ако той на майтап те направи министър що ще правиш момчето...:-) !?... Как ще ги ринеш тези Авгиеви обори...А?!:-) Хем знаеш как и къде г-н Премиеро беше срещнал една специалистка и как по първо влюбване я назначи в своя екип, и май... като, че ли не сгреши...или сгреши...убий ме, губи ми се вечееее.. уви...Ма, ти по-добре от мен помниш...щото си и по-младо...Ами хайде, дано си му хаирлия и късметя на г-н Премиера...Та и на нашто нещастно ...дет казваш Не образование...:-) Поне "не"- то пред него, да махнеш...Браво ще си заслужиш...
Искрено Ви желая и на Двамата - успех!
В името на Доброто й, на Майка България!
Макар, тези, които най-гръмогласно в туй име се кълняха и тупаха по гърдите, те да ни
предават и продават на руснаците в момента и децата, майките и бащите... и ни карат да вярваме, че те и най-много...са я и крали, крадат я нагло и, без никакъв срам - им се иска да продължат... Защото, който лъже той и краде....

2016.01.29г. Владимир Петков-Трашов