Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 5 март 2016 г.

Гледахте ли как Слави Трифонов се лигави в шоуто на Сашо Диков?





Живеех в Драгалевци преди и като се прибирах спрях на една бензиностанция на околовръстното. Бях с една хубава кола. И влизам в бензиностанцията (бях нещо много ядосан). Касиерката ме пита:
- Какво става?
Аз и отговарям:
- Абе да знаеш как ми е писна́ло! Ама така ми е писна́ло! Ше взема да си бия камшика и да се разкарам!
И тя направи кратка пауза (момичето, което продаваше) и каза:
- А ние какво ще правим?
Аз изведнъж се изненадах и ѝ казах:
- Кои вие?
- Ами ние с мъжа ми. Като излезеш и кажеш нещо, за някаква реклама примерно, че трябва да си купим - ние си го купуваме. Издадеш албум - ние си го купуваме. Излезеш и кажеш: "тоя е прав оня е крив" и ние сме съгласни с тебе.
Другата продавачка каза:
- И ние сме така.
Слави Трифонов - гост в предаването "Просто Диков" (от страницата на Martin Demerdzhiev)

Кратък мой коментар: Погледайте, погледайте, поучително е, насладете му се: да видите колко струва новият ни кандидат-оправяч! Майчице, ще се отървем ли някога от тия мутри?! Страшна напаст са, нямам думи!!!

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: