Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 27 август 2016 г.

Не мога баш тогава - щото чакам Линда Еванджелиста!



Ахура Мазда разказа във Фейсбук ето този виц, да се посмеем малко:

Влиза притеснен човек при психиатър и разказва:

- Положението е нетърпимо. Ще ме уволнят. Не се наспивам - тъкмо затворя очи и идва Клаудия Шифър. "Ще ме чук@ш" казва. "Няма не мога, няма недей!". Оправям я, заминава си и ето я Наоми Кембъл. "С Клаудия Шифър можеш, а с мене не можеш. Така ли?" Оправям я и нея и ето я Линда Еванджелиста. "Да не чувам НЕ" - ми вика и се съблича...

- Спокойно! Към колко часа идва Линда Еванджелиста? Един и половина? - казва докторът - Това е много известен случай. Писал съм учебник. Значи когато дойде Линда Еванджелиста й казвате: "Ето телефона на доктор Иванов. Той ще ви оправи."

- Вие ме спасихте! - казва пациентът и си отива.

Влиза следващият и започва:

- Ужас! Не мога да се наспя. Тъкмо затварям очи и се озовавам на гарата в Русе. До мен полицай и войник с куче. Насочват оръжие и казват: "Виждаш ли ги тия десет вагона почвай да ги буташ към София!". И аз ги бутам, бутам и тъкмо стигам Централна гара и будилникът звъни.

- Спокойно! - казва докторът - Всичко е под контрол. Къде е най-големият зор?

- Е ми, някъде към Горна Оряховица.

- Отлично! Казвате на униформените лица: "Сега ще дойде доктор Иванов и той поема пет вагона, аз - другите пет!"

- Докторе, вие сте гений!

- Работим, работим - казва скромно докторът - между другото, към колко часа стигате Горна Оряховица?

- Към един и половина...

- Е, тогава не мога. Чакам Линда Еванджелиста...

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият български Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров Преследване на времето: Изкуството на свободата, . изд A & G, 2003 г., разм. 21,5 / 14,5 см, мека подвързия, ISBN 954-8945-88-6, 280 стр, 8.00 лв... Книгата говори за "нещо", което е близко на всеки един от нас: времето. Тя се опитва да ни насочи към чисто човешкото в него, към неговата ценност за човека. Това, че времето не ни е чуждо и ни изглежда "добре познато", съвсем не означава, че го разбираме. Нашето предварително познание за времето не навлиза в неговите дълбини, а само докосва повърхността, най-бледата му външност. Съзнанието за време го приема за факт, с който трябва да се "съобразяваме", но не отива по-нататък и не се задълбочава в неговата тайна. Когато обаче ни запитат А що е време? почти нищо не можем да кажем: мълчанието е нашият отговор. Тази необичайна и изненадващо понятна философска книга "поглежда" в скритото "зад" мълчанието ни - за времето, живота, свободата.

Няма коментари: