Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 15 август 2016 г.

Институциите в България са превзети от разбойници, не признаващи никакъв закон, никакво право, никакъв морал!



Случаят "изгонването на Бююк" е с размаха на случая "Пеевски – шеф на ДАНС". Оттук насетне започва обратното броене за управлението на ГЕРБ, защото – както случая с Пеевски – този инцидент няма да си отиде. Ще бълбука под повърхността, за да изригва от време на време. И всички замесени ще се окажат опозорени – сериозно и задълго, както казваше Ленин.

А казусът "Бююк" няма да си отиде

Защото поставя най-фундаменталния възможен въпрос за всяка една държава: Тук има ли закони, сигурност и предвидимост – има ли справедливост и ред? Защото, ако няма, то по думите на Августин Блажени "тогава една държава по нищо не се отличава от шайка въоръжени разбойници". А от шайка въоръжени разбойници можеш да очакваш – всичко.

Няма невъзможни очаквания, защото шайката не се подчинява на никакви ограничения. Днес ограбва едного, утре застрелва другиго. Докато накрая не дойде по-силна шайка и не вземе територията за себе си. (Прочети ЦЯЛАТА СТАТИЯ)

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият български Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ТАЙНСТВОТО НА ЖИВОТА: Въведение в практическата философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2006 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN-13: 978-954-321-246-0, ISBN-10: 954-321-246-5, 317 стр., 10.00 лв. Авторът тръгва от простия факт, че човекът е живот, че ние сме живи и влюбени в живота същества, от което следва, че по никой начин не бива да му изневеряваме: да си мислим, че сме “нещо повече от това”, че сме “нещо повече от него”. Но човекът е и разбиращо същество, което значи, че не се задоволява с “простата даденост” на непосредствения живот, а непрекъснато търси смисъла, неговата ценност за нас самите. Оказва се, че ние живеем като че ли само затова непрекъснато да търсим себе си, което, от друга страна погледнато, означава, че постигаме себе си само когато свободно “правим” себе си, своето бъдеще, а значи и съдбата си. Пътят на живота у човека изцяло съвпада с пътуването към самия себе си, от което не можем да се откажем...

2 коментара:

Анонимен каза...

Некои невчесани мисли пак ми минават...

Чух си руските песни, кеф...

“Не моат да ни летят немски черни крила над родината, че ще им загоним пулю в лоб и заготвим крепкий гроб”... Мое ли това да го каже опърпаната BG ?? Май мое, а, ако се напъне май кат черешово топче, а?... Едва ли...

Сфана ли разликата кво е Русия - срам срам, ти си бил там и си пропуснал да разбереш кво е, ех, тъпотия кабинетна сократово-кантово-хегелска...

---------------------------------------------------------------------------------------------

Чета уродите комунисти понякога, като християнин ми се налага да знам врага, ОК?...

Bible казва за сатанистите: “Те имат жесток господар, който ги подхвърля и използва кат парцали”, но това са сатанистите (безбожниците), ОК?...

Ето ти илюстрация с човекоядната комунистическа партия в BG... Характерно за комунистите е, че те не издържат в свободен свят - кат вампири на слънце са... Умират бързо и смешно...

Ето главен партизанин-комуноид сатанист Стеф Дан: “Получих гнусен SMS”...

http://www.blitz.bg/news/article/436745

http://www.blitz.bg/news/article/434078

Съмнявам се Дан, по-гнусен червен маймун от теб едва ли има...

А тоя SMS бил: “Престани да ме заливаш с помия”, от Мая Манолова...

Тук виждаме как канибалите комунисти се разкъсват помежду си кат диви животни, не че бяха друго и при комунизма... Това са същества, които немат Бог, по-скоро имат бог - Сейтън...

Винаги съм стоял настрани от тea псевдочовешки същества - още преди да съм християнин, вътрешното ми чувство непогрешимо ме пазеше от таa смет...

Ето, ако искаш чети ro по-горе, прегледах го отгоре-отгоре --- аз си го имам Ламбо в “На всеки km.” и там му знам мечтите на тоa червен пуяк, глеам го веднъж на 5 години както се глеа бактерия на микроскоп - но тва е бае ти (турска дума) Ламбо (на турски ламба = лампа)...

Айде (турска дума)

P.S. В духа на горното да кажа следното - аз съм в Австралия, една от топ-страните, а ти си в Бълхария, една от най-изпадналите страни... Кво означава това?

Не знам, не ми харесва - бълхарите са като изпуснати деца, немат рефлекси за самозащита, робско племе... Виж как изглежда Бойко’s picture - голяма тъга навява тва в мен, тва не е западен човек, той е наша възраст, а изглежда като старец... И това отчаяние в погледа... Другите бълхари са същите - виж Мая... Това отчаяние, мразя теа татаро-прабългарски очи - ние сме със светли очи всичките ни роднини, честно казано вие сте за нас някакви чужденци, прабългари и навлеци наводнили BG & София...

ВИНАГИ СЪМ СМЯТАЛ ДРУГИТЕ БЪЛХАРИ ЗА МАЙТАП - ТЕ НЕ СА КАТО МЕН, СТРАННИ СА И ИМАТ ЗЛИ КАФЯВИ ОЧИ КАТО МАЯ...

На Запад имам хора като мен, през кура ми е за BG, но все пак виждам, че те са изключително неспособни да имат държава, теа цървулани...

Така че пак ти казвам - разчитайте на Русия, че без нея Запада ще ви направи една буферна турска зона и ще забрави за вас на следващия ден...

Винаги съм знаел че бълхарите немат много ум, всеки от нас го знаеше когато бях при вас...

Да, но така държава не става...

Виж изключително тъжните снимки на тези два индивида - ГОЛЯМА БОЛКА е чувството ми, когато ги гледам боли ме... Едва ли го разбираш, щото не знаеш кво е Запада - такива увехнали физиономии при нас ги пращат да живеят на улицата, ОК?...

Нищо не разбираш, нищо...

Физиономията на Боко казва едно: “Ох, ела Русийо, че умирам с тоя неразбираем Запад, ОК, не ги искам но неам право да го кажа, ОК?... О Русия, моля те, освободи ни пак, чакам те, уау, вече знам и ингилизки (английски на турски)”...


А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Ти си ненормален. Имаш повреден разсъдък. Всичко при теб е извратено, от което съдя, че лъжеш, че живееш в Австралия. Твоите мисли са милиционерски. Мен не можеш да излъжеш, че живееш в Австралия. Извратен тип като теб не може да живее и ден в нормална западна страна.

На Русия да сме били разчитали за да ни "освободи" от Запада?????? Ти забрави ли, че Русия ни натресе комунизма?! А ти защо сам не се освободиш от Запада и не се преместиш от Австралия в Русия? Иди в Русия, ще те турят да работиш като дворник-клозеточистач. Руска милиционерска подлога си ти, ето какво си ти...