Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 28 декември 2016 г.

Сексуалната незадоволеност е в основата на умствената и изобщо на личностната деградация на човека



Някакъв мой политически "доброжелател" използва телефонния ми номер за да ми направи ето каква гадория: създаде съблазнителна куурвинска обява в сайта "Ева търси Адам" на моя телефонен номер! Цели две денонощия ми звъняха сексуално незадоволени Адамовци, които дишаха възбудено в слушалката. Не съм очаквал, че у нас има толкова много деградирали мъже с крещяща сексуална незадоволеност!

Това, прочее, обяснява защо Слави Трифонов и Бойко Борисов имат толкова много фенове: сексуалната незадоволеност е в основата на умствената и изобщо на личностната деградация на човека; напълно е прав д-р Зигмунд Фройд. (Злобните хора също са се озлобили до такава степен тъкмо поради неуспехи в сексуалната сфера - и това е аксиома на психологията.) Няма начин да не станеш фен на Слави Трифонов или на Бойко Борисов ако не те тресе тази същата вопиюща сексуална неудовлетвореност, сиреч ако не си подивял от безсексие и от мастурбиране. "Патреотизмът" у нас, дето е толкова избуял напоследък, също е сексуално обусловен, за простащината - да не говорим!

Е, оплаках се на администратора на въпросния сайт и премахнаха обявата. Сега вече не ме тероризират въпросните сексуални маниаци. Да му мислят Слави Трифонов, Бойко Борисов и патреотето как да се оправят с тия нещастници...

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият български Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (с подзаглавие Кратка психологическа история на съвременна България), изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2008 г., 320 стр. Хронология и феноменология на случилото се след 1989 година, както и вникване във факторите, които определят нашата национална съдба. Книга за нашите лутания по пътищата на свободата, за раждането и пътя на младата българска демокрация, за това какви сме ние, съвременните българи, книга за пропилените ни шансове и за покрусените ни надежди. Но това е една въпреки всичко оптимистична книга, която ни казва, че от нас, гражданите, зависи всичко: ако сме мизерни духом, няма как и да не живеем в бедност. От нашите ценности зависи съществуването, живота ни. Духовната безпътица поражда историческите, пък и сегашните ни нещастия. А растежът на нашите сили - и като индивиди, и като нация - тръгва от освобождаването на съзнанията ни от ония коварни скрупули и дефекти, заради които толкова сме си патили - и за които сме платили тежка цена.

2 коментара:

Анонимен каза...

Ангеле,прояде ли..? Нищо не казваш за твоята гладна стачка...!!! Има ли резултат...? Победи ли директорката...??? Или сега Тръмп е на ред да съветваш...???!

Gantcho Motchev

Ангел Грънчаров каза...

Не, не можеш да уплашиш наште образователни бюрократи с такива хуманни средства! Да апелира човек към тяхната човечност е кауза пердута, е губене на време, надежда никаква няма! Те ми отмъстиха за предизвикателството като ме ограбиха, блокираха ми банковата сметка, взеха всичко каквото имаше там, даже ме оставиха на червено, тепърва да работя без пари та да им се изплащам. Осъдиха ме на гладна смърт, лишавайки ме от средства за съществуване. А с Тръмп ти си се оправяй, аз не съм американец, ти си такъв, ти си му бери резилищата...