Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 11 февруари 2017 г.

Нима има вече цензура и в сайта Teacher.bg?!



На сайта Teacher.bg и също така на неговата фейсбук-страница Teacher.bg - мрежа на учителите новатори онзи ден, до 8 февруари, имаше публикувано интервю с мен, в което разказах някои неща за случващото се в ПГЕЕ-Пловдив, просто от сайта ми позвъниха и ме попитаха да кажа своята гледна точка, аз разказах, излезе такава публикация. Да, ама ден след това публикацията изчезна, потъна някъде, изпари се, кой знае защо, а в по-нататък последващо мое интервю пак по същия казус, взето на 8 февруари, малко след завършването на Педагогическия съвет на ПГЕЕ-Пловдив, също не излезе, въпреки че ми беше обещано да бъде публикувано, човекът, който взе интервюто, който ми се обади по телефона и ме интервюира, изчезна вдън-земя (признавам си, уплаших се да не би да му се у случило нещо лошо, хора слме, всичко може да стане с всеки!). Понеже недоумението ми е твърде голямо заради това, че така странно се държи самия сайт на учителите-новатори, счетох все пак за нужно да се обърна към тях с ето този невинен въпрос:

Здравейте! Интересно ми е, да запитам все пак: какво стана с публикацията по случая около репресиите върху учителя по философия Ангел Грънчаров от ПГЕЕ-Пловдив, имаше такава публикация на сайта, имаше линк тука, изведнъж всичко изчезна, какво стана, хакери ли я махнаха или поядоха?! :-) Или се уплашихте от нещо? :-)

Второ, беше взето друго интервю от мен, беше обещано то да излезе още същата вечер, нищо, няма го. Какво стана, какви властни фактори се намесиха и ви повлияха така решително да си промените позицията?!

Питам само. Интересно ми е да разбера истината по този любопитен казус от нашето всекидневие...

С поздрав от сърце: Ангел Грънчаров

Това им писах и го пратих току-що. Ще ви известя какво са ми отговорили. Ако изобщо ми отговорят де. Аз имам обяснение какво се е случило: някой властен "доброжелател" се е намесил и е казал "добри думи" за мен, а пък от сайта са му повервали, нема начин да не са му повервали, а моите опоненти в училището имат мощни връзки навсякъде, не само в образователното ведомство, но и в други жизнено важни сфери на властта и на битието. Точка по това. Ще пиша ако имам някакви известия, ала надали ще благоволи някой да ми отговори...

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият български Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

1 коментар:

Unknown каза...

Колкото са учители, толкова са и новатори, безнадеждно мързелива и посредствена гилдия!