Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 28 април 2017 г.

Ако баба ти е кралица можеш да си позволиш да й се усмихваш в строя...



Принц Уилям и Кралица Елизабет Втора.

Когато баба ти е кралица.

Alexander Kostov

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият "български" Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

6 коментара:

Анонимен каза...

Може баба ти да е кралица, но стоиш "мирно" в строя и ако трябва се биеш за свободата на гражданите в кралството.

Radomir Parpulov

Ангел Грънчаров каза...

Точно така! А у нас внучето на Тодор Живков даже не е ходило в казарма!

Анонимен каза...

Тоя чеп що се хили в строя като пача? Явно и в англия има "мои хора" и "не мои хора".

Ангел Грънчаров каза...

Таваришч, много си зле, непоправимо си увреден: снимката показва, че в Англия има човечност, ето, Кралицата всъщност е баба на това момче (той пък е принц), оказва се обаче, че човешкото в някакъв смисъл стои и над държавното (кралското), това показва и казва снимката, ала ти няма как да го разбереш - щото за вас, комуноидите, тъкмо безчовечността е водещото...

Анонимен каза...

Добре, таваришч. Убеди ме. Хайде сега хОди да си търсиш рябота някъде, че да си храниш семейството. Недей само се шля и чака на държавата.

Ангел Грънчаров каза...

Таваришч, не съм ти таваришч аз на тебе, щото ако бях таваришч, щях да бъда като тебе. И затуй недей да ме подвеждаш под твоите представи: не аз, а ти чакаш на държавата. Комуноидите сте така, без държавата сте нищо. И без властчицата. Научени сте само да лапате от държавното. Ний, некомуноидите, не мислим като вас. Ний сме различни от вас. Вий нас няма как да разеберете - щото живеете на друга планета.

Тъй че не ми се прави на много отворен. Второ, ще говориш и пишеш тук културно, щот ако ми се правиш на много отворен и ми говориш тук хашлашки, просташки и хулигански, ще се наложи да те изгоня. Като си в чужди дом ще се държиш възпитано, щот почнеш ли да плюеш по килима на домакина, ще бъдеш изгонен. Понял меня?