Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 3 октомври 2017 г.

Имате шанс да подкрепите моята борба за свобода в образованието, за ново образование, за човечно образование



Призовавам всички, които познават моя труд и споделят ценностите ми: подкрепете ме и също така призовете приятелите си да ме подкрепят! Предварително най-сърдечно ви благодаря! С вашата подкрепа не само можете да ми осигурите престижно място в Класацията, но и можете много да ми помогнете за излизането ми от тежката ситуация, в която се намирам сега: безработен съм, фактически съм с отнети преподавателски права, отритнат съм от системата на образованието, превърнат съм зорлем в неин дисидент, поставен съм във възможно най-унизително положение, принуден съм да водя нов тежък съдебен процес за да си върна правата, за да си защитя достойнството от посегателствата на толкова наглата образователна бюрокрация, действаща по нескриван мутренски начин. Сега имате възможността с гласа си не само да ме подкрепите, а направо и да ме спасите. Изобщо не преувеличавам. Та затова ще завърша ето как: ако правдата, справедливостта и свободата изобщо значат нещо за вас, ГЛАСУВАЙТЕ ЗА МЕН!

Който не ме познава и иска да се информира за мен и моята дейност, ето как съм представен на сайта НОВАТОРИ В ОБРАЗОВАНИЕТО 2017: Позитивните промени в българското образование:




Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият "български" Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

5 коментара:

Анонимен каза...

Тези, които те четем редовно ще го направим, разбира се! Близка до ума е възможността за лично послание до възможно по-голям брой твои ФБ приятели Анчо, които не те четат редовно, но биха те подкрепили, вярвам, със същото искрено желание и разбиране, с каквото го правим тук по-редовно четящите те! Пожелавайки успех на твоята кандидатура, подчертавам убеждението си, че ти си Учителят, заслужаващ наградата и на публиката, и на журито, ако има такава! Доказателството са твоите истински истории от живота, ценностите ти и разбиранията, представени в твоя блог HUMANUS, във видеозаписите ти, в списанията и в книгите ти, а защо не и във фантастичното твое предаване по известната пловдивска телевизия - На Агората! Видно, че ратуващи и борещи се последователно, упорито, безотказно, настойчиво и първопроходно за едно много по-добро образование в татковината ни от настоящото! А това е благородна цел и дългогодишен високопросветен, посветен, но и
уви, до този момент не оценяван и непризнат от държавата и обществото твой труд за постигането й, заслужаващ най-висшата им оценка и дълбокото ни уважение...

Мои приятели и особено - приятелки, моля ви, харесайте и вие снимката на Ангел Грънчаров! Твърдо: - Заслужава го! Благодаря ви!

Владимир Петков

Анонимен каза...

Не, благодаря.

Ursus Major каза...

Какъв труд, какви ценности бе тъпунгер?

Анонимен каза...

Другарко Лимон Ментекадър-Анассстасссосссова, защо не си пиете хапчетата? :))))) Избива ви на буйства. Като пренебрегвате медикаментите има опасност на полудеете безвъзвратно....

Ursus Major каза...

Чш, тъпунгер, к`во става, има ли навалица да те подкрепят?